Saa toki. Prisonissa kun ei juoda rähinäkänniä, vaan uskotaan keskinäiseen rakkauteen ja solidaarisuuteen. Tässä olisi kossucola rakkauteni osoitukseksi.Lumienkeli kirjoitti:Kirjoittaja Lumienkeli päivämäärä Pe Elo 14, 2009 11:09 pm
Saaks sit vetää "mä rrrakastan teit kaikkiiiii" -kännit?
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
-
Lumienkeli
- Martin Beck
*Hörp* Mä rrakastan teit kaikkii! Erityisesti VoDKaa!
ja sit teit muitakii!
Centurion, tuo sana tuo armeijan miehenä mieleeni brittiläisen panssarivaunun. Panssarivaunuissa on kyllä puolensa, vaikka en kyllä maavoimien pellejä korkealle arvostakaan.buracee kirjoitti:No voin mä vihjata, sen nmi on Centurion ja se on titaaniaMut ei siitä sen enempää, juodaan viinaa
Ja paljon.
buracee, tempasepas seurakseni kossuvissy ja lähde sitten kanssani tanssilattialle hytkyttelemään:
http://www.youtube.com/watch?v=KVezY5jdDiI
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Canaris kirjoitti:
Centurion, tuo sana tuo armeijan miehenä mieleeni brittiläisen panssarivaunun. Panssarivaunuissa on kyllä puolensa, vaikka en kyllä maavoimien pellejä korkealle arvostakaan.
http://pcamuseum.com/skydive/songs/bstreamer.html
No niin no, mä en kuitenkaan taida kun toi härkäpari-juttu ei okein oo mun alaaCanaris kirjoitti:buracee, tempasepas seurakseni kossuvissy ja lähde sitten kanssani tanssilattialle hytkyttelemään:
http://www.youtube.com/watch?v=KVezY5jdDiI
-
rosamarine
- Adrian Monk
KELLO! Olet ostanut uuden kellonburacee kirjoitti:No voin mä vihjata, sen nmi on Centurion ja se on titaaniaMut ei siitä sen enempää, juodaan viinaa
Ja paljon.
Juodaan vaan, tappiin asti! Toivon vaan, että saan pidettyä kieleni kurissa, enkä menis aukomaan päätäni lautamies osioon...tiukkaa tekee
Viitsisitsä etsäviitsis canaris tanssii mulle vähän vaikka hmm..napatanssii?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Oiskohan tuo syytä ottaa vinkkinä, jos lentää chatista pihalle? Niinq et vaik mee nuqq? 
Tota, en. Mut tolla härvelillä mä voin ostaa kellon tai auton..rosamarine kirjoitti:KELLO! Olet ostanut uuden kellonburacee kirjoitti:No voin mä vihjata, sen nmi on Centurion ja se on titaaniaMut ei siitä sen enempää, juodaan viinaa
Ja paljon.
Hmm..eka uus auto ja nyt kello... Sulla menee hyvin!
Tässä seitsemän hunnun tanssini Prisonin naisten iloksi:rosamarine kirjoitti:Viitsisitsä etsäviitsis canaris tanssii mulle vähän vaikka hmm..napatanssii?
http://www.youtube.com/watch?v=6autbeh_ ... r_embedded
Thomas Fuller
Thomas Fuller
-
rosamarine
- Adrian Monk
No vähän olin utelias ja tietty googletin... menin hämilleni...Siis tällä voit ostaa sekä auton ja kellon? Juuh..

Ei tainnu mennä arvaus nappiin?
muoks. Herrttinen Canaris, sie tanssit pöydillä
Ihan sairrraaan siistii...Tuleepa mieleen villit ajat lähi-idässä..uuh :DTykkään juu:D:D
Titan Centurion NXG Super + RS/WS NYT 129 €

muoks. Herrttinen Canaris, sie tanssit pöydillä
Viimeksi muokannut rosamarine, Pe Elo 14, 2009 11:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaahas, täällä sitä taas Prisonissa notkutaan vaikka olisi muutama murha selvitettävänärosamarine kirjoitti:KELLO! Olet ostanut uuden kellonburacee kirjoitti:No voin mä vihjata, sen nmi on Centurion ja se on titaaniaMut ei siitä sen enempää, juodaan viinaa
Ja paljon.
Hmm..eka uus auto ja nyt kello... Sulla menee hyvin!
Juodaan vaan, tappiin asti! Toivon vaan, että saan pidettyä kieleni kurissa, enkä menis aukomaan päätäni lautamies osioon...tiukkaa tekee![]()
Viitsisitsä etsäviitsis canaris tanssii mulle vähän vaikka hmm..napatanssii?
Enkä ole kateellinen.. rosamarine ymmärrät kun käyt katsomassa sähköpostiasi
Mulle bavaria, ei ole huomenna pää kipeä
ELÄ ja anna toisten elää
juuei..rosamarine kirjoitti:No vähän olin utelias ja tietty googletin... menin hämilleni...Siis tällä voit ostaa sekä auton ja kellon? Juuh..![]()
Titan Centurion NXG Super + RS/WS NYT 129 €
titanium centurion vois olla parempi haku.. google.com:issa ainakin, noi lokalisoidut voi antaa muita tuloksia.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kakiiraa my diÖr
sorry, taas olen ottanut hmm..näistä murhista taas tuu mitään, kun hyppää kirjaimet näytölle, huomenna jos tsemppais, minäpä hilppaan sähkikselle, saitko mun viestin btw?
psst. kokeile sitä Holstenia kans, se on ihan hyvää
psst. kokeile sitä Holstenia kans, se on ihan hyvää
Mutta muista rosa, että vain katsoa saa, ei koskea...rosamarine kirjoitti:muoks. Herrttinen Canaris, sie tanssit pöydillä Ihan sairrraaan siistii...Tuleepa mieleen villit ajat lähi-idässä..uuh Tykkään juu:D:D
Otetaampa tunnelmaan sopivasti tunisialaista Domaine Clipea Chardonnaytä! Kyyppari lasit täyteen koko poppoolle niin kuin olisi jo!
Thomas Fuller
Thomas Fuller
*ilmoittautuu vahvuuslaskentaan mukaan*
ail pii päk!
Vai miten se Kalifornian Terminaattori asian sanoikaan.
Yks GT kiitos.
ail pii päk!
Vai miten se Kalifornian Terminaattori asian sanoikaan.
Yks GT kiitos.
"Yöperho on koteloitunut"
Noi julkiset chatit on kyl aika syvältä, viis minsaa siellä ja kiintiö on vuodeks täynnä..