Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

markja
Adrian Monk
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

loneliness kirjoitti:Jos markja suojaikäraja olisi Suomessa 14-vuotta, niin menisitkö jonnekin paikallisen yläasteen kulmalle ja alkaisit etsiä itsellesi sopivaa lapsimorsianta?
Red herring.
Mikset vastaa itse asiaan ja sinulle esitettyihin kysymyksiin?
Kyllä nuo 12, 13, 14 ja 15 ikärajoja pitävät maat ovat mielestäni hakoteillä. Jossain täällä ollaan oikeilla jäljillä sentään ja se on suojaikäraja-asiassa. Minun puolestani suojaikäraja saisi olla vaikka 17 tai 18 vuotta, mutta ymmärrän kyllä tuon 16 vuottakin.
Ahaa, eli Suomen laki on oikein ja muut ovat väärässä. Miksi? Millä perusteella 15v ja 364vrk vanha on aina automaattisesti ja varmasti kykenemätön päättämään omasta seksuaalisesta kanssakäymisestään, mutta 15v ja 365vrk vanha on kaikkivoipa ja tietoinen seksuaalinen olento, jonka sopii kantaa vastuu omasta seksikäyttäytymisestään? Miten ihmisen kyky päättää seksuaalisesta kanssakäymisestään muuttuu maagisesti yhdellä kellonlyömällä, yhdessä sekunnissa tai sekunnin tuhannes tai miljardisosassa? Voitko selittää tämän prosessin?
Sä pidät ittees jonain vitun kovana jätkänä kun kyseenalaistat kaikki Suomen lait.
Sinä taas olet aivan uskomattoman tyhmä, hyväuskoinen ja ajattelukyvytön idiootti, kun kuvittelet, että kaikki Suomen lait ovat automaattisesti hyviä ja oikein ja niitä pitää noudattaa. Olet legalisti.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

markja kirjoitti:
Kyllä nuo 12, 13, 14 ja 15 ikärajoja pitävät maat ovat mielestäni hakoteillä. Jossain täällä ollaan oikeilla jäljillä sentään ja se on suojaikäraja-asiassa. Minun puolestani suojaikäraja saisi olla vaikka 17 tai 18 vuotta, mutta ymmärrän kyllä tuon 16 vuottakin.
Ahaa, eli Suomen laki on oikein ja muut ovat väärässä. Miksi? Millä perusteella 15v ja 364vrk vanha on aina automaattisesti ja varmasti kykenemätön päättämään omasta seksuaalisesta kanssakäymisestään, mutta 15v ja 365vrk vanha on kaikkivoipa ja tietoinen seksuaalinen olento, jonka sopii kantaa vastuu omasta seksikäyttäytymisestään? Miten ihmisen kyky päättää seksuaalisesta kanssakäymisestään muuttuu maagisesti yhdellä kellonlyömällä, yhdessä sekunnissa tai sekunnin tuhannes tai miljardisosassa? Voitko selittää tämän prosessin?
Voi vittu. Johonkin se raja on vedettävä. Jos suojaikärajaa ei olisi, saisivat kaltaisesi perverssin arvomaailman omaavat mahdollisuuden lain sallimana jahdata pikkutyttöjä ja sitten alkaisi vänkäys henkisestä kypsyydestä, kun ensin juotat pikkutytön känniin ja hyväksikäytät sitä. Voisin hyvin kuvitella sinun selittävän lapsen kanssa tapahtuneen aktin jälkeen oikeudessa "hän oli kypsä juomaan viinaa, joten hänen täytyi olla kypsä myös seksiin". Toivottavasti et kuitenkaan ryhdy moiseen. Epäilen sinua sitäpaitsi homoksi, mutta yhtälailla sinulla on pelottava ajatusmaailma pikkupoikien kannalta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
markja
Adrian Monk
Viesti:

loneliness kirjoitti:Voi vittu. Johonkin se raja on vedettävä.
Millä perusteella juuri 16v on oikea raja ja vaikka 15 tai 17v ei ole? Perustelut kiitos.

Millä perusteella raja on vedettävä nimenomaan kronologisen iän perusteella, eikä muiden seikkojen, kuten kypsyyden jne. perusteella? Perustelut kiitos.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kerrankin olen markjan kanssa samaa mieltä tuosta ikäasiasta :D On vähän väärin tuomita automaattisesti esim. 20- vuotias mies jos hän on ollut 15- vuotiaan tytön kanssa. Tosiaan olisi parempi jos asia käsiteltäisiin tapauskohtaisesti. Sanoisin, että jos ikäraja on oltava niin 13 vuotta olisi nykyaikana sellainen ehdoton alaraja. Monet 14- vuotiaat harrastavat valitettavasti seksiä jo :( Ja toki tähän tapauskohtaisuuteen olennaisena osana kuuluu sukupuolten ikäero.
loneliness
Jessica Fletcher

Kuvailepa markja kaksi somalien sinuun kohdistamaa rikosta. Kerro lisäksi konkreettisesti, miten muslimit ovat sinun elämääsi häirinneet. Epäilen, etteivät he ole sinulle tehneet yhtään mitään, mutta kieroutuneessa päässäsi jokin on napsahtanut jonkun lehtijutun tai nettiblogin löytämisen jälkeen. Tuosta suojaikäraja-asiasta en enää jaksa jauhamaan, olen todennut sinut sairaaksi, eikä minulla ole kykyä sinua parantaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

ketsku kirjoitti:Kerrankin olen markjan kanssa samaa mieltä tuosta ikäasiasta :D On vähän väärin tuomita automaattisesti esim. 20- vuotias mies jos hän on ollut 15- vuotiaan tytön kanssa. Tosiaan olisi parempi jos asia käsiteltäisiin tapauskohtaisesti. Sanoisin, että jos ikäraja on oltava niin 13 vuotta olisi nykyaikana sellainen ehdoton alaraja. Monet 14- vuotiaat harrastavat valitettavasti seksiä jo :( Ja toki tähän tapauskohtaisuuteen olennaisena osana kuuluu sukupuolten ikäero.
Minusta kirjoitit tuossa nimenomaan osuvasti: 20- vuotias mies ja 15- vuotias tyttö.
Itse pidän kyllä vielä sitä 16 vuotta täyttänyttäkin tyttönä, mutta en enää niin kypsymättömänä henkisesti. Toki ajattelen, ettei kaikkien 16- vuotiaiden pitäisi harrastaa seksiä 20- vuotiaiden kanssa. Uskon, että tapauskohtaisesti tarkasteleminen toisi silti lopputuloksen, jonka mukaan suurimman osan alaikäisistä (nykyisen suojarajan mukaan) ei tulisi harrastaa seksiä täysi- ikäisten kanssa, sillä henkinen kypsyysero on liian suuri.
markja
Adrian Monk
Viesti:

loneliness kirjoitti: Tuosta suojaikäraja-asiasta en enää jaksa jauhamaan, olen todennut sinut sairaaksi, eikä minulla ole kykyä sinua parantaa.
Et kykene perustelemaan väitettäsi ja näkemystäsi mitenkään, koska et pysty vastaamaan aivan perustavanlaatuiseen kysymykseen: Millä perusteella juuri 16v on oikea raja ja vaikka 15 tai 17v ei ole?

Sinulla ei ole siis mitään perusteita väittää, että suojaikärajan pitäisi olla tasan 16v eikä jotain muuta (tai kokonaan ilman mitään suojaikärajaa). Sitten sinä kusiaivo kehtaat syytellä minua pedofiiliksi, kun minä esitän lukuisia järkeviä perusteluita tuota dogmiasi vastaan. Sinulla on perustelematon dogmi - minulla on perustellut ja loogiset argumentit. Kumpikohan on oikeassa? Arvaas.

Vituttaako, kun taas osoitit ihan itse oman typeryytesi?
markja
Adrian Monk
Viesti:

Juliet Jones kirjoitti:Uskon, että tapauskohtaisesti tarkasteleminen toisi silti lopputuloksen, jonka mukaan suurimman osan alaikäisistä (nykyisen suojarajan mukaan) ei tulisi harrastaa seksiä täysi- ikäisten kanssa, sillä henkinen kypsyysero on liian suuri.
Juuri täsmälleen näin. Uskomatonta, että löytyi vihdoin edes yksi asia, jossa ketsku ja Juliet Jones voivat myöntää minun olevan oikeassa. No, siitä se aukenee. Kohta ketskukin alkaa jo ruikuttamaan naisten pakollisen asepalveluksen perään jne.
loneliness
Jessica Fletcher

markja kirjoitti:
Sinulla ei ole siis mitään perusteita väittää, että suojaikärajan pitäisi olla tasan 16v eikä jotain muuta (tai kokonaan ilman mitään suojaikärajaa). Sitten sinä kusiaivo kehtaat syytellä minua pedofiiliksi, kun minä esitän lukuisia järkeviä perusteluita tuota dogmiasi vastaan. Sinulla on perustelematon dogmi - minulla on perustellut ja loogiset argumentit. Kumpikohan on oikeassa? Arvaas.

Olen huolissani teineistä, joita perverssit aikuiset jahtaavat ja käyttävät teinien hyväuskoisuutta hyväkseen. Sinun ajatusmaailmasi vaikuttaa hieman sellaiselta. En ole missään vaiheessa väittänyt sinun harrastaneen pedofiliaa, mutta ajamiesi asioiden perusteella en olisi yllättynyt. Ja vitut sinulla mitään perusteltuja ja loogisia argumentteja on. Sinä tässä se narri olet, harhainen luuseri.
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher

markja kirjoitti: Juuri täsmälleen näin. Uskomatonta, että löytyi vihdoin edes yksi asia, jossa ketsku ja Juliet Jones voivat myöntää minun olevan oikeassa. No, siitä se aukenee. Kohta ketskukin alkaa jo ruikuttamaan naisten pakollisen asepalveluksen perään jne.
Vittu jippii. Nyt kutsu ne kaksi kaveriasi kylään ja keitätte kahvit ja tarjoat heille kakkua juhlan kunniaksi. Miljoonasta maailman asiasta olet kahden naisen kanssa samaa mieltä, jonka takia on juhlan aika. Markus - henkinen ikä 13.
Paavo Arhinmäki on äijä!
markja
Adrian Monk
Viesti:

loneliness kirjoitti:
markja kirjoitti: Sinulla ei ole siis mitään perusteita väittää, että suojaikärajan pitäisi olla tasan 16v eikä jotain muuta (tai kokonaan ilman mitään suojaikärajaa). Sitten sinä kusiaivo kehtaat syytellä minua pedofiiliksi, kun minä esitän lukuisia järkeviä perusteluita tuota dogmiasi vastaan. Sinulla on perustelematon dogmi - minulla on perustellut ja loogiset argumentit. Kumpikohan on oikeassa? Arvaas.
Olen huolissani teineistä, joita perverssit aikuiset jahtaavat ja käyttävät teinien hyväuskoisuutta hyväkseen. Sinun ajatusmaailmasi vaikuttaa hieman sellaiselta. En ole missään vaiheessa väittänyt sinun harrastaneen pedofiliaa, mutta ajamiesi asioiden perusteella en olisi yllättynyt. Ja vitut sinulla mitään perusteltuja ja loogisia argumentteja on. Sinä tässä se narri olet, harhainen luuseri.
Eli et siis edellenkään pysty perustelemaan, miksi ikärajan pitäisi olla juuri 16v, eikä 15 tai 17v. Jeps.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

markja kirjoitti:Eli et siis edellenkään pysty perustelemaan, miksi ikärajan pitäisi olla juuri 16v, eikä 15 tai 17v. Jeps.
Miksi pitäisi kun se on jo korkeammalta taholta tehty?Jeps.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
loneliness
Jessica Fletcher

Miksi suomessa ajokortin ikäraja on 18? Voi vittu, tää on hirveä vääryys, jenkeissä teinit ajaa autolla kolareita 16-vuotiaana, miksei Suomessa? Suomi on niin kamala maa, niin kamala maa, koska meillä ajokortti-ikä on kaksi vuotta korkeampi kuin jenkeissä, en pysty käsittämään tätä, perustanpa blogin ja alan jauhamaan tästä asiasta eriäviä mielipiteitä esittäviä vastaan. Sanon heitä kaikkia olkinukeiksi, koska minä olen niin vitun viisas.

Etkö vittu osaa käsittää nimikettä SUOJAIKÄRAJA. Sen tarkoitus on suojella kaikilta friikeiltä, jotka jahtaavat pikkupissiksiä. Seksuaalirikoksista voit vaikka nyt tarkistaa ketjun, jossa isä oli käyttänyt tytärtään hyväksi aikuisen "viisaudella" manipuloimalla tytärtään. Tuollaisen toiminnanko sinä haluat lailliseksi?
Paavo Arhinmäki on äijä!
markja
Adrian Monk
Viesti:

loneliness kirjoitti:Miksi suomessa ajokortin ikäraja on 18? Voi vittu, tää on hirveä vääryys, jenkeissä teinit ajaa autolla kolareita 16-vuotiaana, miksei Suomessa? Suomi on niin kamala maa, niin kamala maa, koska meillä ajokortti-ikä on kaksi vuotta korkeampi kuin jenkeissä, en pysty käsittämään tätä, perustanpa blogin ja alan jauhamaan tästä asiasta eriäviä mielipiteitä esittäviä vastaan. Sanon heitä kaikkia olkinukeiksi, koska minä olen niin vitun viisas. Etkö vittu osaa käsittää nimikettä SUOJAIKÄRAJA. Sen tarkoitus on suojella kaikilta friikeiltä, jotka jahtaavat pikkupissiksiä. Seksuaalirikoksista voit vaikka nyt tarkistaa ketjun, jossa isä oli käyttänyt tytärtään hyväksi aikuisen "viisaudella" manipuloimalla tytärtään. Tuollaisen toiminnanko sinä haluat lailliseksi?
Eli et siis edellenkään pysty perustelemaan, miksi ikärajan pitäisi olla juuri 16v, eikä 15 tai 17v. Jeps
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

markja kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:Uskon, että tapauskohtaisesti tarkasteleminen toisi silti lopputuloksen, jonka mukaan suurimman osan alaikäisistä (nykyisen suojarajan mukaan) ei tulisi harrastaa seksiä täysi- ikäisten kanssa, sillä henkinen kypsyysero on liian suuri.
Juuri täsmälleen näin. Uskomatonta, että löytyi vihdoin edes yksi asia, jossa ketsku ja Juliet Jones voivat myöntää minun olevan oikeassa. No, siitä se aukenee. Kohta ketskukin alkaa jo ruikuttamaan naisten pakollisen asepalveluksen perään jne.
Otit liian positiivisesti tuon kirjoitukseni, joka ei tarkoittanut, että mielestäni tapauskohtainen selvittely ja ikärajan poisto (jota sinä olet täällä ajanut) olisivat mielestäni hyvä asia. Mieti ensin tuota "suurimman osan".. ja minulle se on n. 97% 15- vuotiaista. Sitä nuoremmista 100%. Kuitenkin tuo pikkuinen prosenttimäärä 15- vuotiaista voisi olla kypsä, mutta suojaikärajaa ei tulisi poistaa. Se ulottaisi kaikki lapset ja nuoret hyväksikäytölle alttiiksi, silla me aikuiset tiedämme, ettei henkinen kypsyys kaikilla alle 16- vuotiailla riitä vastuulliseen seksiin edes omanikäisten kanssa.

Mieti lisäksi sitä, kuinka monia satojatuhansia lapsia/ nuoria maassamme sitten vuosittain testattaisiin seksisuhteiden jälkeen ja mietittäisiin olivatko kypsiä vai eivät.. ja tapahtuiko hyväksikäyttöä vai ei.
Lukittu