^^Hyvä vertaus tuo sun laiva ja miehistö... mutta eikös kunnon merirosvolaivalla olekin aina se riski, että joutuu yllättäen kävelemään lankulta mereen?

Varsinkin, jos ylläpitää liian tiukkaa kuria miehistön keskuudessa...
Tokihan tuosta suljetummasta foorumista on ollut keskustelua aiemminkin (mm. Doctor Lecter sitä aikoinaan jo ehdotti), mutta eipä se taitaisi palstaa enää pelastaa. Sen verran kirjavaksi on käyttäjäkunta jo päässyt. Enkä sano tätä pelkästään pahalla, jos mä olisin kapteeni, kylli mun miehistööni mahtuisi muutama "rentumpikin" mukaan. Tosin puheoikeuksiaan voisi aina sillointällöin hieman rajoittaakin
Mainostajiahan kiinnostaa vain se käyntimäärä, minkä verran foorumilla on kävijöitä/viikko, niistä varmaan löytyisi ihan faktaakin jostain, jos joku ahkera osaisi/ehtisi etsiskellä. Noihin tilastoihinhan lasketaan mukaan ihan kaikki käynnit, joita kylli uskon olevan huomattavasti enempi kuin postauksia. Onhan foorumille rekisteröityneiden määrä kuitenkin moninkertainen aktiivikirjoittajien määrään verrattuna.
Itse olisin valmis maksamaan vaikkapa pari euroa kuukaudessa, kun kuitenkin (yhä vielä) päivittäin täällä käyn.