Ailar, Härällä on persoonallinen tapa ilmaista itseään ja se hänelle suotakoon, mutta ei se eilinen pelkkään "menkää nukkumaan" viestiin jäänyt?
Ratkaisu :
Kun ei muut kuin Orivesi ketjun ammattilaiset,
kuin Carina ehtineet tukemaan .
Ailar : COMAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, ootko puolukassa ?
Niin ,
http://www.youtube.com/watch?v=6lLs2dC9NaE
Kuten edellä sanottiin, mustasukkaisuus. ?????????????????????????????????
Suattaappi olla noin , suatan olla olla viärässäkin
T
Härkä
Ne ketkä eivät Härkää tiedä kirjoitusasun perusteella, saattavat jopa pelästyä tällaista aggressiivista kirjoitustyyliä. Mulle tämä on tuttua tyyliä, olen seurannut kauan Orivesi ketjua, eikä tämä mua pelästytä, mutta entäpä näitä uusia nuoria käyttäjiä?
Vähän mautonta oli myös tämä
Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen
ViestiKirjoittaja härkä päivämäärä 01 Loka 2009 22:20
Yksinkertaista :
Lähetä Piupali yksäri minulle .
T
Härkä
Ja vielä niihin sun tekemiin alustuksiin. Kiitos niistä, ovat olleet mielenkiintoista luettavaa, eikä ärsytykseni nyt mitenkään kattanut sinua, vaikka siitä älähditkin, ihan yleisesti laitoin, en ketään ala nimeämään, eikä ketään tule erityisesti mieleenkään.
Yleisesti täällä on naristu tasosta ja milloin mistäkin alustusten puutteista. Mulla itselläni olisi taito tehdä käännösalustuksia englanninkielisistä jutuista, mutta sitten pitäisi olla sata varma, että hakukone toimii, turhaa ei viitsisi yrittää.
Toistaiseksi olen tyytynyt ja ollutkin tyytyväinen alustuksiin, mitä ovat muut tehneet.
D - Block esimerkiksi teki hyvän alustuksen, Kataja on varma nakki tekemään hyviä, mielenkiintoisia alustuksia, pidin myös paljon dr. Lecterin persoonasta siihen saakka, kunnes alkoi kikkailemaan epäolennaisuuksilla. Pidän silti edelleen Dr. Lecterin tuotoksista, mitä niitä jäi nyt jäljelle.
Harriet Makepeace oli hyvä kirjoittaja myös, siinä niitä muutamia mainitakseni.
Silti en jaksa alkaa itkemään menneiden perään, uusia tulee ja kyllä täällä kirjoittajia löytyy, kun vähän yrittävät. Elisa_Day teki myös kesällä loistavan taidonnäytteen alustuksesta, mikä harmillisesti olikin jo olemassa ja paljon huonommin esitettynä, kuin mitä Elisa sen teki.
Hakukone kuntoon ja porukka kirjoittamaan, kyllä siihen pystyy kuka tahansa meistä. Vielä yksi mainitsematta nopeesti mieleen tulleena, Maija Turjukka, hyviä alustuksia ja skannattuja lehtileikkeitä, pitkiä pohdintoja ja hyvää äidinkiletä, luen mielelläni, ja varmasti kaikki muutkin.
Nyt on sitten vuodatettu.