Varmasti ihan suusta suuhun.Mikkelissä on pienet piirit eikä jonkun tuttavapiiriä ole vaikeaserialist kirjoitti:niin kiinnostaisi tietty kuinka epäilty on saanut tietonsa.
selvittää.Varsinkaan jos käyvät usein ulkona.Tuo baareilu kun sosiaalistaa.
Varmasti ihan suusta suuhun.Mikkelissä on pienet piirit eikä jonkun tuttavapiiriä ole vaikeaserialist kirjoitti:niin kiinnostaisi tietty kuinka epäilty on saanut tietonsa.
Niin, varsinkin jos on tuttuja Mikkelissä. Ensimmäisenä kuitenkin ajattelin, että epäilty olisi jostain muualta.Damien kirjoitti:Varmasti ihan suusta suuhun.Mikkelissä on pienet piirit eikä jonkun tuttavapiiriä ole vaikeaserialist kirjoitti:niin kiinnostaisi tietty kuinka epäilty on saanut tietonsa.
selvittää.Varsinkaan jos käyvät usein ulkona.Tuo baareilu kun sosiaalistaa.
Sori, mutta jos viitsit nähdä sen verran vaivaa että menet sivulle 16, jossa on alkuperäinen viesti, niin näät että minä EN ole korostanut kertomastani yhtään lausetta tai sen osaa. Tarkkuutta!SharQ kirjoitti:Jos S ei ollut satunnainen uhri vaan harkitusti valittu, niin sehan tarkoittaa etta motiivi tosiaan on. Siinapa pohtimista ja spekuloimista varsinkin nailla pohjatiedoilla mita julkisuuteen on annettu.Bloodhound kirjoitti: Suljin tiettyjä, koska tiesin ettei kysymyksessä ole tapaturma tai vahinko tms. ja tiesin ettei kyseessä ollut satunnaisesti valittu uhri.
editaatioosi: mä yritin kirjottaa kaksikymmentä eri kertaa tähän vastausta kierrellen ja kaarrellen, mutta pakko vaan sanoa että kun tietää yhden yksityiskohdan enemmän, niin on jo paljon edellä näitä keskustelupalstoja.. Minulle kerrottiin se asia heti alkuviikosta kun yleensä sain tietää asiasta ja siksi tämä on järkyttänyt puolta enemmän kuin muussa tapauksessa olisi järkyttänyt.
Hmmm... Poliisihan tata tapausta tutkii ja suoraan sanottuna en ihan ymmarra mita tarkoitat tuolla lauseen patkalla, jonka olen korostanut. .Bloodhound kirjoitti:Omalta osaltani olen kertonut kaiken mitä voin. Jatkan jutun seuraamista, mutta tiedotteestakin voi epäillä että tutkinta jatkuu helv. kauan ja homma junnaa siihn asti paikallaan ennenkuin poliisi paljastaa lisää.
Jotkut nimimerkit ovat vaan joutuneet ottamaan sanojaan takaisin ja monet ovatBloodhound kirjoitti: P.S. Se että täällä kellään ei ole parempaa tietoa kuin lehdistölläkään on silkkaa p....a eli puppua
Toivottavasti ei tarvitse ottaa sanoja takaisin, mutta joutuu täällä kyllä näköjään selvittämään uudelleen ja uudelleen mitä milläkin asialla tarkoitetaan, esim. tuossa edellä olevassa tekstissä mun sivulause oli korostettu jonkun muun toimesta ja sitte asia nostaa jollekin liudan kysymysmerkkejä mitä olen tarkoittanut, vaikka lause oli enemmänkin toteamus =)Damien kirjoitti:Jotkut nimimerkit ovat vaan joutuneet ottamaan sanojaan takaisin ja monet ovatBloodhound kirjoitti: P.S. Se että täällä kellään ei ole parempaa tietoa kuin lehdistölläkään on silkkaa p....a eli puppua
kovasti tätä kautta odotelleet tapaukseen lisätietoja.
Tämä kun huomioitaisi jatkossakin, ja se että suurin osa täällä esitetyistä asioista on puhdastaBloodhound kirjoitti: Toivottavasti ei tarvitse ottaa sanoja takaisin, mutta joutuu täällä kyllä näköjään selvittämään uudelleen ja uudelleen mitä milläkin asialla tarkoitetaan, esim. tuossa edellä olevassa tekstissä mun sivulause oli korostettu jonkun muun toimesta ja sitte asia nostaa jollekin liudan kysymysmerkkejä mitä olen tarkoittanut, vaikka lause oli enemmänkin toteamus =)
Tarkkuutta todellakin... Tassapa lainaus tuolta sivulta 17 omasta postauksestaniBloodhound kirjoitti: Sori, mutta jos viitsit nähdä sen verran vaivaa että menet sivulle 16, jossa on alkuperäinen viesti, niin näät että minä EN ole korostanut kertomastani yhtään lausetta tai sen osaa. Tarkkuutta!
Jos oikein tarkasti luet lauseet loppuun, niin huomaat, etta itse olen tuon lauseesi patkan korostanut ja sen jopa omassa kommentissani sanon selkealla suomenkielella.SharQ kirjoitti:Hmmm... Poliisihan tata tapausta tutkii ja suoraan sanottuna en ihan ymmarra mita tarkoitat tuolla lauseen patkalla, jonka olen korostanut.Bloodhound kirjoitti:Omalta osaltani olen kertonut kaiken mitä voin. Jatkan jutun seuraamista, mutta tiedotteestakin voi epäillä että tutkinta jatkuu helv. kauan ja homma junnaa siihn asti paikallaan ennenkuin poliisi paljastaa lisää.
Toivottavasti myös itse olet kysynyt luvan omaisilta julkaista tällä keskustelupalstalla hänen facebook-profiilikuvansa. Itse en ottaisi tuota riskiä nimen paljastumisen vuoksi.maija turjukka kirjoitti: Toivottavasti kuitenkin olet kysynyt siltä (ilmeisesti Sannan sukuun kuuluvalta?) kaveriltasi (joka on sinulle kertonut samoja tietoja kuin omaisille) hyväksynnän noille semi-spekulaatioillesi...
Juttuhan voidaan pitää selvitettynä sitten kun syyllinen on tunnustanut.piupali kirjoitti:Ihmetyttää miten iltalehdessä asiat on kirjoitettu että juttu olisi jo selvitetty vaikka poliisin antamien tietojen mukaan asiaa tutkitaan vielä, eikä kaikki ole selvillä. Jos olisi, he kyllä kertoisivat enemmän.
Ja tuo kuva on muuten linkitetty muualta kuin facebookista.Bloodhound kirjoitti:Toivottavasti myös itse olet kysynyt luvan omaisilta julkaista tällä keskustelupalstalla hänen facebook-profiilikuvansa. Itse en ottaisi tuota riskiä nimen paljastumisen vuoksi.