Blues kirjoitti:Minusta tuo hiusten väri on vähän sama miten on kauneuskin, eli katsojan silmässä. Sellaiset hiukset, joita itse pidän esim.keskiruskeina, ovat toisen mielestä melkein mustat. Ihmiset vaan tulkitsevat värejä eri tavalla.
Hiuslisäkkeestä on ollut mediassa kuva, vaan ei ole enää. Lisäkettä on pidetty, luultavasti, peittämään vainajan suhteellisen korkea otsa, eli "lisäämään" etuhiuksia. Toki se näin ollen myös muuttaa ulkonäköä.
Ja mitä tulee noihin huonokuva-kommentteihin, niin menkää nyt herranjumala piirtämään itse se kuva, että saatte sellaisen kun haluatte. Turha siellä on inistä, jos ei itse rikkaa ristiin laita

Kyseessähän on nyt melkein mustat hiukset jotka piirtäjä on nähnyt hyvinkin vaaleina.
Kyllähän nyt vaalean erottaa tummasta, eri asia olisi jos kyseessä olisi pieni väriero. Mitä värien tulkitsemiseen tulee, niin voiko ihminen tulkita sinisen punaisena? Mielestäni tämä on sama asia. Jos sanotaan sana "keskiruskea" niin ihmiset voivat toki päässään miettiä värin eri asteiseksi, mutta jos edessä on vainajan kuva, niin kyllä sitä kuvaa katsomalla pitäisi päästä jo aika liki samaa lopputulosta.
Ja en, en ole itse menossa piirtämään kuvaa siitä yksinkertaisesta syystä, että en osaa. Mielestäni ihmisen, joka ottaa vastuun piirtämisestä, pitäisi tehdä se mahdollisimman tarkasti ja yksityiskohtaisesti. Koska totuus on, että muuten siitä kuvasta on enemmän haitttaa kuin hyötyä. Sinne päin- kuvat eivät auta ketään.
Sijaltainen kirjoitti:Tuon AL:n jutun mukaan vainajalla oli vaaleanruskea peruukki, ilmeisesti kuvalla haettiin silminnäkijöitä hänen liikkeistään Suomessa.

Kyseessä tosiaankin on peruukki, eikä mikään lisäke, kuten on annettu aikaisemmin ymmärtää!
Onkohan passi sittenkään ollut naisen oma?! Vai eikö hän halunnut, että häntä tunnstetaan?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.