Ailar, ethän sinä ole mitään väärää tietoa levitellyt. Uskon näin, että hiuslisäke tai peruukki puheessa on sen yksi ja sama =)Ailar kirjoitti:En halua näytellä salaperäistä, mutta asiaan liittyy eräs henkilö, enkä voi hänen asioitaan täällä levitellä. Enhän edes voi olla varma liittyykö hän tähän. Sen verran voin omia "tutkimuksia" paljastaa, että olen 99% varma: peruukki-karvakasa ei ole ollut hänen päässään, kun hän on Suomeen tullut. Se on täältä hankittu ja olen identtistä karvakasaa pitänyt jopa kädessäni.
Pertsanan Herlocci! Et vedä mua tähän enää. Lakkaan lukemasta palstaa - nyt!
Ja siitä lisäkkeestä vielä (tiedän, tulenarkaa, mutta pitää sanoa) mä itse teetin vastaavat pitkät jatkot Lähi - Idässä ja nimenomaan näillä samoilla klipsuilla, kuin vainajan lisäkkeessä/peruukissa on.
Sehän tässä lisäkkeessä on, että siinä on kyllä nähtävissä ns. kypärä, mutta itse olen sitä mieltä, että kyseessä on lisäke, mikä sisältää nutturakukkaron

Ja siis vastaavan ponnarin, kuin kuvan vastaavalla. Huom. kyseessä oli todellakin huonolaatuinen lisäke keinotukalla, nykyäänhän kaikki kunnon lisäkkeet ovat aitoa hiusta, OV:n lisäke oli halppislisäke jostain lahden takaa.