Kiitoksia kaikille ystävällisestä vastaanotosta. tuija marjukka sulta tuli monta hyvää vinkkiä, täytyypä palstan sääntöjen ohella ottaa ne vakituiseksi iltamantraksi. Harmi, että mulla on taipumus nukahtaa heti kun pääni tyynylle saan.
Ja pub Prisonissa vierailen mielelläni, vaikuttaa kodikkaan viihtyisältä paikalta. Ja eihän siellä kai kukaan ihan posket sentään oo, onks portsarii? Sellasessa seurassa mä en enää tod. viihdy (enkä mä ny tarkoita portsareita, musta tuntuu, että ne ei ei oikein oo viihtyny koskaan mun seurassa. Jostain syystä, mitä mä en tiedä enkä osaa ees arvata. Viu. )Mä voin sitten juoda sitä Titanicia. Vai onks siellä jotain hyviä alkoholittomia ja vähäkalorisia drinksuja, muutakin kuin sitä tavallista huoneenlämpöstä jaffaa tahrasesta lasista yhellä pillillä, huoh..No Titanicista on huokeeta pistää kierrokset koko porukalle vaikka kaks kertaa, maistuuko? Se on muuten sitten aina yhtä kivaa hekotella pikkusievässä pöheltäville
Ja mitä suuhun kusemiseen tulee, niin elämä on opettanut että kun nöyrän suuhun kusee - tulee omaan suuhun perästä vielä kyllä ihan kunnon ripulijööttishakea ilman ravistusta..
Ja mitä sitten tulee noihin pub Prisonin antimiin, niin kyllä kädet kuuskertasilla kierteillä ristissä kiitän onneani, että en ole osa sitä surullisenkuuluisaa "ryyppyremmiä, jossa hermo meni niin, että heilahti puukko". Tällasta oli aina ilmassa jotenkin kuitenkin. Vaikka ennemmin ois pelkkä hyttysen läiskäisy aiheuttanut eettistä dilemmaa, niin vahingossa ja ykskaks voi tulla tilanteeseen, jossa pimenee. Vai voiko, ootekste miettinyt? No varmaan ootte jossain osiossa. Joo ja ne mun hörhötuttavat saa jatkaa häröilyään toisaalla kuin tällä areenalla. Mä oon jo unohtanut ne ja unohtakaa tekin. Siis mitkä ihmeen ne ?!?!!
Ei eilinen uutisointi vaikuttanut päätökseen rekisteröityä, tai no ehkä jotain 2 ja puol prossaa.. Oli toki jännä huomata, että muutkin kun alan harrastajat noteeraavat sivustoa. Toki The Ulvila on kaikella kunnioituksella osallisia ja uhreja kohtaan mieltä kiehtova tapahtumaketju, johonka haluan ajatuksella perehtyä. Liittyminen tänne apahtui sitten tosta vaan niinkuin moni asia elämässäni tahtoo tapahtua. Joku pimee hetki sekin. Mielenkiintoinen palsta ja erittäin mukava on ollut lukea porukoiden perehtymistä ja antautuneisuutta aiheelle. Puhumattakaan miten järisyttävän kiintoisia persoonia täällä tuntuu liikkuvan, huh!!
Joo no nyt loppu jöötti, mä tänne ittestäni tullu puhumaan..sitä mä voin tehtä mun Shrinkille. Otan tässä sohvalla nautinnollisen asennon ja alan perehtyä sivuston saloihin. Varmasti kysymyksiä juniorille (senioirille) junioirille (seniorille) ilmenee lisääkin, jotenka tuija marjukan vinkit ja Raidin lommoisesta kyljestä päntätyt aakkoset kerallani saavun niitä riemuksenne esittämään. Nytin tekis jo mieli tykittää kysymystä tuleen, mutta ei juskalla, ei juskalla. Pitää ensin lukee, ettei jossain oo jo aiheesta puhuttu. Eiks niin, enks mä oo hyvä oppiin?
Sitten pikku iltaähkinä. Vieressä on muuten auki Alibi 10/2006 sivulta 14. Kukapa muistaa, mistä siinä mahtoi olla kysymys? Tarinassa tuntematon mies tarjosi 22v juuri vankilasta vapautuneelle Markukselle yösijaa. Syntyi riitaa mistä? Naisesta? Röökeistä? Pullosta? Tyynystä ja peitosta? Aku Ankasta? Tyhjästä? Mistä siis? Miten tarina jatkuu?
Jaa yks kysymys: Alibi 12/2004 s. 8 kertoo Oulun kolmoisurmasta. Onko tästä jutusta jossakin ollut keskustelua? Ja onko nuo lehdessä mainitut henkilöiden nimet oikeita, jos niihin ei ole lisätty -nimi muutettu- tekstiä? Tietääkö kuka?
Hidden
Ps. Sanokaas, miks mulla on aika-ajoin sellainen olo, että tällainen toisten onnettomuuksien tonkiminen ei olis niinkuin sopivaa - siis ihan se, että niistä on kiinnostunut. Onko vastaavia kokemuksia? Joo ja Kylli ei sinne Prisoniin tarkoitus oo pöytää loppuiäks varatakaan, kunhan nyt välillä käy huuhtoos tomut kurkustaan alas