Katotaan tuleeko mitään oireita.
Edit: Niin otin kyllä sen tavallisen kausi-influenssa rokotteenkin samalla, toiseen käsivarteen.
Jännä mielipide henkilöltä, joka on kyselyn aloittanut.Dormeator kirjoitti: No, ota rokote tai miskä sitä kutsutkaan ihan rauhassa, se ei minua liikuta pätkääkään.
Niin.. tämä olikin kysely, ei kyselyn tekeminen meinaa sitä että tekijää kiinnostaa välttämättä mitä muut tekee.joey kirjoitti:Mikä ihmeen järki on jättää rokote ottamatta siksi, ettei itse kuulu riskiryhmään? Otan rokotteen, jotten levitä tautia tietämättäni eteenpäin sellaisille, joille se voisi olla vaarallinen. Ja mitä olen kuullut muutamalta tautiin sairastuneelta tutulta, ei kyse ole mistään perusflunssasta, jonka ihan mielellään sairastaisi alta pois.
Jännä mielipide henkilöltä, joka on kyselyn aloittanut.Dormeator kirjoitti: No, ota rokote tai miskä sitä kutsutkaan ihan rauhassa, se ei minua liikuta pätkääkään.
Aaa... teit sitten ihan tyhjän aloituksen gallup-ketjuun. Mieti ensi kerran, kannattaako lähettää, kun et kerran ole mitään kysymässä.Dormeator kirjoitti:Niin.. tämä olikin kysely, ei kyselyn tekeminen meinaa sitä että tekijää kiinnostaa välttämättä mitä muut tekee.
Kysely on kysely ei mitään muuta, valitettavasti
Ensiksi pitää ihmetellä, miten suomalainen sairaanhoitajakoulutus voi tuottaa näin huonoa tulosta. Käsittämätöntä, että virusrokote yhdistetään bakteeritulehdukseen. Turha kuvitella, että edellinen sen kummemmin aiheuttaisi kuin estäisi jälkimmäistä. Ehkä olisi hyvä pestä niitä käsiäänkin.markja kirjoitti:Otan toki, koska terveysalan asiantuntijat ovat suorastaan painostaneet sairaanhoitajia ottamaan mokoman rokotteen ja vakuuttaneet sen olevan turvallinen. Tiedän, että sairastun kyllä influenssarokotteestakin niin, että sairastan koko syksyn ja talven kuumeessa ja poskiontelontulehduksissa jne. joten nyt kun otan 2 eri influenssarokotusta, niin lopputulos lienee takuuvarma.
Eli, otan piikin ihan vittumaisuuttani. Ihmetelköön sitten työnantaja ja työterveyshuolto, jos ja kun meikäläinen on saikulla pitkin syksyä ja talvea. Itseppäs kehoittivat ottamaan ja vakuuttelivat sen kannattavuutta ja turvallisuutta. EVVK jos työnantajalla on vaikeuksia hommata sijaisia ja koko sekoilu maksaa pirusti. Sitä saa mitä tilaa.