Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

strangelove kirjoitti:Mietin vain sitä, mistä IS tällaisenkin jutun on repinyt.
Tokko on mitään todellisuuspohjaa?
Iltalehdistön jutut on tehty sensaationälkäisille idiooteille tyyliin Jeesus ilmestyi vessanpönttöön.
Todellisuuspohjaa ei kukaan lukijoista kai vaadikaan, riittää, että tarina on riittävän erikoinen.
Kirjailijat sepittävät elääkseen tarinoita (=valheita), samoin tekevät iltalehtitoimittajat juttunsa.
Hyvän journalistiikan kanssa iltapäivälehdistön juttujen osalta ei ole mitään tekemistä.

:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

strangelove kirjoitti:Mietin vain sitä, mistä IS tällaisenkin jutun on repinyt. Tokko on mitään todellisuuspohjaa?
Mihin Urho viittaat tällä kommentillasi?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Maza
Jane Marple

Re: Kopla - 9

Wagner kirjoitti:Iltalehdistön jutut on tehty sensaationälkäisille idiooteille tyyliin Jeesus ilmestyi vessanpönttöön.
Todellisuuspohjaa ei kukaan lukijoista kai vaadikaan, riittää, että tarina on riittävän erikoinen.
Kirjailijat sepittävät elääkseen tarinoita (=valheita), samoin tekevät iltalehtitoimittajat juttunsa.
Hyvän journalistiikan kanssa iltapäivälehdistön juttujen osalta ei ole mitään tekemistä.
Ei tuo uutinen oleellisesti eroa sinun A-teoriastasi. Sinun mukaasi B-casen tekijä on henklilö, jota kukaan ei ole paikalla nähnyt.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Iltalehdistön jutut on tehty sensaationälkäisille idiooteille tyyliin Jeesus ilmestyi vessanpönttöön.
Ei tuo uutinen oleellisesti eroa sinun A-teoriastasi. Sinun mukaasi B-casen tekijä on henklilö, jota kukaan ei ole paikalla nähnyt.
Wagnerin teoria? Ei ole olemassa mitään Wagnerin teoriaa. Tiivistäisin Wagnerin annin Bodom-keskusteluun seuravasti: W on kuullut tuntemansa henkilön kertovan: "kun minä lyön, niin se ei siitä enää nouse". Sama henkilö oli näyttänyt kenkäkassia ja kertonut että "muitakin juttuja on". Kapakassa kaveri oli piirtänyt pöytään Z-kirjaimen ja siitä Nasse-setä oli ollut hyvin, hyvin vihainen!
Että silleen.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

PharaohMaza kirjoitti:
MazaPharaoh kirjoitti:
<blabla>
Wagnerin teoria? Ei ole olemassa mitään Wagnerin teoriaa. Että silleen.
Tässä yksi, vielä toinen ja kolmaskin.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple

Pharaoh kirjoitti:Wagnerin teoria? Ei ole olemassa mitään Wagnerin teoriaa. Tiivistäisin Wagnerin annin Bodom-keskusteluun seuravasti: W on kuullut tuntemansa henkilön kertovan: "kun minä lyön, niin se ei siitä enää nouse". Sama henkilö oli näyttänyt kenkäkassia ja kertonut että "muitakin juttuja on". Kapakassa kaveri oli piirtänyt pöytään Z-kirjaimen ja siitä Nasse-setä oli ollut hyvin, hyvin vihainen!
Että silleen.
Wagnerin A-teoria on sinänsä mielenkiintoinen, mutta mikään kenenkään henkilön tekemä havainto ei sitä tue.
Pharaoh
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Wagnerin A-teoria on sinänsä mielenkiintoinen, mutta mikään kenenkään henkilön tekemä havainto ei sitä tue.
En edelleenkään myönnä että Wagnerilla olisi jokin teoria. Hänhän ei syytä ketään Bodomin onnettomuudesta. Siksi kai tapausta voi kutsua? Sensijaan hän kertoo toisen käden tietona jonkun tunnustaneen jotain tapaukseen liittyvää. Mutta mitä, sitä hän ei täsmennä.
Ei siis kovinkaan vakavasti otettava teoreetikko. Ja kun vakavasti otettava teoreetikko Urho vielä minulle puhelussaan valotti Wagnerin motivaatioita niin en anna miehen puheille paljonkaan arvoa.
Maza
Jane Marple

Pharaoh kirjoitti:En edelleenkään myönnä että Wagnerilla olisi jokin teoria. Hänhän ei syytä ketään Bodomin onnettomuudesta. Siksi kai tapausta voi kutsua? Sensijaan hän kertoo toisen käden tietona jonkun tunnustaneen jotain tapaukseen liittyvää. Mutta mitä, sitä hän ei täsmennä.
Ei siis kovinkaan vakavasti otettava teoreetikko. Ja kun vakavasti otettava teoreetikko Urho vielä minulle puhelussaan valotti Wagnerin motivaatioita niin en anna miehen puheille paljonkaan arvoa.
Wagner puhukoon teoriansa puolesta. Kyllä hän jotakin syyttää. Väitätkö, että joku kirjoittaa tänne yli 5000 viestiä ihan vaan lämpimikseen?
Pharaoh
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Wagner puhukoon teoriansa puolesta. Kyllä hän jotakin syyttää. Väitätkö, että joku kirjoittaa tänne yli 5000 viestiä ihan vaan lämpimikseen?
En väitä. Mutta kun Wagner on kirjoittanut vain 1300 viestiä, niin väitätkö sinä että hän on kirjoittanut 3700 viestiä muilla nimimerkeillä?
Maza
Jane Marple

Pharaoh kirjoitti:En väitä. Mutta kun Wagner on kirjoittanut vain 1300 viestiä, niin väitätkö sinä että hän on kirjoittanut 3700 viestiä muilla nimimerkeillä?
Mukaan pitää laskea myös ylläpidon poistamat viestit. Ja periaatteessa myös ne, jotka W on kirjoittanut Suomi24:lle banniensa aikana.
Pharaoh
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:En väitä. Mutta kun Wagner on kirjoittanut vain 1300 viestiä, niin väitätkö sinä että hän on kirjoittanut 3700 viestiä muilla nimimerkeillä?
Mukaan pitää laskea myös ylläpidon poistamat viestit. Ja periaatteessa myös ne, jotka W on kirjoittanut Suomi24:lle banniensa aikana.
Urhon mukaan W kirjoittaa A:sta tätä hölynpölyä koska A ei maksa velkaansa. Mutta mehän tiedämme että tätä velkaa ei ole kuin W:n mielikuvituksssa.
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Eikö Wagner aio kiistää edellisen viestin väittämää? :?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Norsula kirjoitti:Eikö Wagner aio kiistää edellisen viestin väittämää? :?
Wagner parka on ajatusten siltaan sidottu, tuulessa liehuva myrskyn merkki, joka ei nyt sattuneesta säälistä norsuillekaan vastaile.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
Norsula kirjoitti:Eikö Wagner aio kiistää edellisen viestin väittämää? :?
Wagner parka on ajatusten siltaan sidottu, tuulessa liehuva myrskyn merkki, joka ei nyt sattuneesta säälistä norsuillekaan vastaile.

- hymm -
No Awa, sinun ei voi olettaa edes ymmärtävän, mistä keskustellaan. Ja säästä meidät tuolta runolliselta tyyliltä, pirun pää.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti: ... pirun pää.

Niinhän sinä konsta kuvittelet. Harmiksesesi voin todeta tosiasioiden olevan toisin.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Lukittu