Teltan leveyttä yrittelit liioitella, mutta suhteellisen vähän.
Noihin viivamysteereihisi ei viitsi edes perehtyä, enkä usko että ei pahemmin kukaan muukaan.
Hessu52 kirjoitti:Äläs nyt papi tuollain tuomitse Sariolan "narurakennelmia".
En ole päässyt vieläkään niistä irti, kun niihin niemellä käydessäni sotkeennuin.
Varsinkin se toinen keltainen naru on sitten saakelin sitkeää sorttia, mutta kyllä minä vien narut takaisin niemeen, kunhan olen ne ensin selvittänyt, heh!

Johan kerran sanoin millä silmällä sinä asioita katselet. Ei se siitä kummemmaksi muutu.Sariola kirjoitti: Siltä se näyttää minun silmääni.
papillon kirjoitti:Johan kerran sanoin millä silmällä sinä asioita katselet. Ei se siitä kummemmaksi muutu.Sariola kirjoitti: Siltä se näyttää minun silmääni.
[/quote]Jankun jankun jankkaaja.Sariola kirjoitti:.
"Joka härjillä kyntää, se härjistä puhuu!" Tämä taitaisi kuulua tuonne huumoriosastolle. No, menköön tämän kerran!
Kumma juttu, että vastaavalla tavalla kulkeva viiva on aiemmin kuvannut mänty-koivu-linjaa:Sariola kirjoitti:Teemun yhdistelmäkuvan kuvaussuunta on kyllä paikallaan. Sehän menee linjaa mänty-koivu lännen puolelta noiden puiden ohi pintaa hipoen. Tässä tosiaan näyttää kuin se menisi teltan alueesta lähes täysin ohi vasemmalta puolelta. Tätä minä olen vähän ihmetellyt.
Pallosi ja pollasi on hukassa eikä oikein kukaan jaksa leikkiä kanssasi.Sariola kirjoitti:
Teemu totesi, että pallo on nyt minulla. En tiedä onko pallo, mutta polla kyllä on. Tässä olen esittänyt omia näkemyksiäni vähän laajemmin perustellen oman pollani mukaan. Toivoisin asiallisia kommentteja muiltakin kirjoittajilta. Teemu ja kujala, eikun töihin!
Tässä Sariolan raflaavaa faktatietoa :Sariola kirjoitti:Näitä raflaavan tiedon esittäjiä täällä on jo runsaasti. Kun asiatiedoissa ei pysytä mukana siirrytään raflaavaan tietoon! Kukin tavallaan.![]()
Tässä asiakysymyksenä on teltan paikka!