Hienoa kun viitsit ottaa yhteyttä, jokainen teoria kannattaa tutkia kyllä perusteellisesti niillä resursseilla joita meillä tavallisilla tallaajilla on!cicero kirjoitti:epäilyistä huolimatta oon ottanut tänään yhteyttä pelastusarmeijan henkilökuntaan ja sieltä asia otettiin vastaan myönteisesti.
Tähän en jaksaisi uskoa, jo pelkästään se että olisi löytänyt pelkkiä vesipulloja, olutpulloja tuntuu tienvarret olevan puolillaan joten uskoisin mukana silloin olleen muutakin, plus että kaksi niistä oli juotu, yksi ei.en mä nyt mitenkään tarkoittanut että hän olis nimenomaan lähtenyt pulloja keräämään tuonne mettikköön vaan lähinnä et on löytänyt ne siitä kävelyretken varrelta. ja jääny vaan tuohon kohtaan tupakkatauolle traagisin seurauksin.
olisi löytänyt täyden pullon?!
Mun mielestäni mikään ei sekavasti viitannut eri maihin.sekava kokoelma eri maihin osoittavia esineitä...
Saksalainen passi(palaset) plus kolikoita.
On täysin ymmärrettävää että ulkomaalainen ostaa esim divarista enkun kielisen lehden jos oman maan kielistä ei ole saatavilla, englanti on kuitenkin kieli jota suht kaikki osaavat ja pitkässä reissussa oleva tahtonee kuluttaa aikaa koneessa/linja-autossa esim lukemalla ja musiikkia kuuntelemalla.
Mutta hyvä että tämäkin linja tutkitaan, vaikka itse en siihen henkilökohtaisesti uskokkaan vaan pidän naista yhä ulkomaalaisena.