Niin, ja edellisissä viesteissäni toin mielestäni varsin selkeästi esille mihin kohtiin kiinnitin huomiota ja miksi. Jos kommenttini olivat sinusta aiheettomia, niin kehotan kyllä rullaamaan näyttöä hiukan ylöspäin ja lukemaan uudelleen tuon sinun ja keskustelukumppanisi välisen keskustelun, ja jos se sinusta edustaa keskustelua rikoksista "suhteellisen rakentavassa hengessä", niin siitä vaan, se on sinun mielipiteesi, mutta minulla on hiukan erilainen näkemys asiasta ja sen jo toinkin ilmi.loneliness kirjoitti: Kyllä, pääasiassa kai tarkoitettu keskusteluun rikoksista suhteellisen rakentavassa hengessä. Sinä voit kommentoida kirjoituksiani kuten myös minä sinun. Näemmä kuitenkin tämä aihe sinua innosti kommentointiin, vaikka vähän yritätkin kieltää asiaa. Itseään jalustalle nostavia on sinun lisäksi monia muitakin.
"Innostus" on varmaan aika suhteellinen käsite. Viittasin lähinnä yleiseen kiinnostukseeni tätä ketjua ja osiota kohtaan, ja varsin vaatimaton osuuteni täällä mielestäni on edelleenkin niin moniin muihin kirjoittajiin kuin viestieni koko määräänkin verrattuna. Olet näköjään poistanut viestisi lopusta nuo siellä alunperin olleet aivonystyrät ja muistijäljet, mutta ei minusta niillekään nyt niin kauhean suurta painoa kannata panna. En kyllä muista, että olisin kommentoinut sinun kirjoituksiasi kuin korkeintaan pari kolme kertaa, joka ei nyt kauhean suurta prosenttia tee edes minun saati sitten sinun ainakin määrällisesti varsin mittavassa yli 3000 viestin tuotannossasi. Olenko minä tosiaan ainoa, joka ylipäätään on tullut näkemyksiäsi kritisoineeksi, vai reagoitko aina yhtä herkästi kaikkeen muuhunkin kritiikkiin? Varsinkin jos jälkimmäistä, niin suosittelen kyllä pientä relaamista. Toistan itseäni, mutta korostan edelleen, että jonkun kirjoituksen kritisoiminen ei välttämättä ole kirjoittajan kritisoimista, eikä kaikkia kritiikkejä kannata aina ottaa niin henkilökohtaisesti, vaan ehkä jopa opiksi ja hyödyksi!