Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Valdovas
Axel Foley

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

loneliness kirjoitti: Kyllä, pääasiassa kai tarkoitettu keskusteluun rikoksista suhteellisen rakentavassa hengessä. Sinä voit kommentoida kirjoituksiani kuten myös minä sinun. Näemmä kuitenkin tämä aihe sinua innosti kommentointiin, vaikka vähän yritätkin kieltää asiaa. Itseään jalustalle nostavia on sinun lisäksi monia muitakin.
Niin, ja edellisissä viesteissäni toin mielestäni varsin selkeästi esille mihin kohtiin kiinnitin huomiota ja miksi. Jos kommenttini olivat sinusta aiheettomia, niin kehotan kyllä rullaamaan näyttöä hiukan ylöspäin ja lukemaan uudelleen tuon sinun ja keskustelukumppanisi välisen keskustelun, ja jos se sinusta edustaa keskustelua rikoksista "suhteellisen rakentavassa hengessä", niin siitä vaan, se on sinun mielipiteesi, mutta minulla on hiukan erilainen näkemys asiasta ja sen jo toinkin ilmi.

"Innostus" on varmaan aika suhteellinen käsite. Viittasin lähinnä yleiseen kiinnostukseeni tätä ketjua ja osiota kohtaan, ja varsin vaatimaton osuuteni täällä mielestäni on edelleenkin niin moniin muihin kirjoittajiin kuin viestieni koko määräänkin verrattuna. Olet näköjään poistanut viestisi lopusta nuo siellä alunperin olleet aivonystyrät ja muistijäljet, mutta ei minusta niillekään nyt niin kauhean suurta painoa kannata panna. En kyllä muista, että olisin kommentoinut sinun kirjoituksiasi kuin korkeintaan pari kolme kertaa, joka ei nyt kauhean suurta prosenttia tee edes minun saati sitten sinun ainakin määrällisesti varsin mittavassa yli 3000 viestin tuotannossasi. Olenko minä tosiaan ainoa, joka ylipäätään on tullut näkemyksiäsi kritisoineeksi, vai reagoitko aina yhtä herkästi kaikkeen muuhunkin kritiikkiin? Varsinkin jos jälkimmäistä, niin suosittelen kyllä pientä relaamista. Toistan itseäni, mutta korostan edelleen, että jonkun kirjoituksen kritisoiminen ei välttämättä ole kirjoittajan kritisoimista, eikä kaikkia kritiikkejä kannata aina ottaa niin henkilökohtaisesti, vaan ehkä jopa opiksi ja hyödyksi! :)
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

En nyt tiedä ihan että ärsyttääkö, mutta sanotaanko että kiinnittää nyt ainakin huomiota nämä nimerkki " tyyppi85 " sättityyliset lirautukset lähes joka saatanan ketjuun, vailla sen enempää päätä kuin häntääkään ja kaikki sitten pienellä kirjaimella. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

papillon kirjoitti:En nyt tiedä ihan että ärsyttääkö, mutta sanotaanko että kiinnittää nyt ainakin huomiota nämä nimerkki " tyyppi85 " sättityyliset lirautukset lähes joka saatanan ketjuun, vailla sen enempää päätä kuin häntääkään ja kaikki sitten pienellä kirjaimella. :lol:
Epätoivoisimmat hajoilevat kun virallinen chatti ei toimi? :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
papillon
Perry Mason

^Ai ei toimi? No ei sitten mitään, tuo onkin väliaikaista vaan.
Toivotaan että pian toimii. :lol:
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

papillon kirjoitti:En nyt tiedä ihan että ärsyttääkö, mutta sanotaanko että kiinnittää nyt ainakin huomiota nämä nimerkki " tyyppi85 " sättityyliset lirautukset lähes joka saatanan ketjuun, vailla sen enempää päätä kuin häntääkään ja kaikki sitten pienellä kirjaimella. :lol:
Mä olen törmännyt erään toisenkin nimimerkin pikku sutkautuksiin viime aikoina. Ainoa ero taitaa olla lauseen lopussa oleva kev. Mitä lie sitten tarkoittaakaan, kevari, mopo tai jtn ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

rosamarine kirjoitti:Mä olen törmännyt erään toisenkin nimimerkin pikku sutkautuksiin viime aikoina. Ainoa ero taitaa olla lauseen lopussa oleva kev. Mitä lie sitten tarkoittaakaan, kevari, mopo tai jtn ;)
Samaa olen miettinyt joskus lukuisten *reps* tai *megareps* viestien jälkeen. :D
Nettislangi on hienoa..
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Niin munstakin....
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

itseäni ärsyttää nämä hemmot jotka tarttuvat pikkuasioihin kuten pieniin kirjaimiin(tulevat ja/tai nykyiset äidinkielenopettajat :wink: )

ja sen voin kertoa että chättäily jos jokin ei ole minun juttuni.

ja kyllä täällä aikasmoni kuulkaa töksäyttelee lyhyitäkin toteamuksia kenties myöskään vailla päätä ja häntää.luulenpa että teitä n.3000viestin kirjoittelijoita ärsyttää vaan se että puhun suoraan ja kerron mielipiteeni,siihen ei ole edelleenkään totuttu täällä kotimaassamme. :)
pienikin hetki on arvokas
Ellu
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Ellu »

tyyppi85 kirjoitti:itseäni ärsyttää nämä hemmot jotka tarttuvat pikkuasioihin kuten pieniin kirjaimiin(tulevat ja/tai nykyiset äidinkielenopettajat :wink: )
Musta ei opettajaa saa tekemälläkään ja silti mielummin lukisin tekstiä, jossa on isot kirjaimet ja välimerkit paikoillaan :D Niin ja lainaukset oikein.

Enemmän mua kylläkin ärsyttää nälvivä asenne mikä täällä on hyvinkin monella. Kaipa se sitten on ihan yleinen linja.
papillon
Perry Mason

^ Pienet on kirjaimet, pienet on jutut. Älä välitä. :lol:
Sinänsä se, että edes yrittää kirjoittaa oikein ei ole huono asia, se on kohteliaisuutta.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

tyyppi85 kirjoitti:luulenpa että teitä n.3000viestin kirjoittelijoita ärsyttää vaan se että puhun suoraan ja kerron mielipiteeni,siihen ei ole edelleenkään totuttu täällä kotimaassamme. :)
Toteamus ja mielipide ovat kaksi eri asiaa.Siinä on sarjassaan yksi mitättömällä itsetunnolla
varustettu peruspertti joka kyllä kovasti haluaisi olla jotain.
Vai syytätkö nyt ihmisiä siitä että jotkut tällä palstalla miettivät mitä kirjoittavat, tai julkaisevatko
ihan jokaista ajatustaan tänne?Sillä asialla ei katsos liene mitään tekemistä uskalluksen kanssa.
tyyppi85
Roger Murtaugh

mikäli papillon viittasi pienillä jutuilla meikäläiseen niin olisi kiva kuulla perusteluja sinulta että miksi mielestäsi minun juttuni ovat pienempiä,huonompia kuin vaikkapa sinun?
tyyppi85
Roger Murtaugh

Damien kirjoitti:
tyyppi85 kirjoitti:luulenpa että teitä n.3000viestin kirjoittelijoita ärsyttää vaan se että puhun suoraan ja kerron mielipiteeni,siihen ei ole edelleenkään totuttu täällä kotimaassamme. :)
Toteamus ja mielipide ovat kaksi eri asiaa.Siinä on sarjassaan yksi mitättömällä itsetunnolla
varustettu peruspertti joka kyllä kovasti haluaisi olla jotain.
Vai syytätkö nyt ihmisiä siitä että jotkut tällä palstalla miettivät mitä kirjoittavat, tai julkaisevatko
ihan jokaista ajatustaan tänne?Sillä asialla ei katsos liene mitään tekemistä uskalluksen kanssa.
kiitos pertti.voin kertoa että en yritä olla jotain mitä ilmeisesti luulet minun yrittävän olla.olen tasan se mikä olen ja tyytyväinen siihen ja kerron täällä palstalla mielipiteitäni,omia ajatuksiani,juuri niin kuin kaikki muutkin :)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

tyyppi85 kirjoitti:mikäli papillon viittasi pienillä jutuilla meikäläiseen niin olisi kiva kuulla perusteluja sinulta että miksi mielestäsi minun juttuni ovat pienempiä,huonompia kuin vaikkapa sinun?
papi vastatkoon tähän osaltaan mutta kyllä minusta tuntuu siltä että jos henkilöllä on tarve
korostaa itseään ja lytätä jatkuvasti muita sarjassaan näinkin typerillä jutuilla "muita vaan ärsyttää
kun minä osaan puhua suuni puhtaaksi mutta te muut ette, kun ettehän te ole siihen tottuneet",
kertoo kyllä että kirjoittajalla on jotain muutakin pientä kuin pelkät kirjaimet ja jutut.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

tyyppi85 kirjoitti:kiitos pertti.voin kertoa että en yritä olla jotain mitä ilmeisesti luulet minun yrittävän olla.olen tasan se mikä olen ja tyytyväinen siihen ja kerron täällä palstalla mielipiteitäni,omia ajatuksiani,juuri niin kuin kaikki muutkin :)
Siinä tapauksessa pärjännet ilman jatkuvaa tarvetta ilmoittaa meille kuinka hyvä olet jossain
verrattuna muihin suomalaisiin. :wink:
Lukittu