Norjalaisen sairaanhoitajan kommentti...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Sami kirjoitti:Suhun voitais testata vaikka. :lol: ^
"Toimintarajoitteiset lapset tapettava"

Soriiii, en kuulu ko. ryhmään!!! [/b]
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Sori... mä kun luulin.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Hyvä Markus, nyt kun olemme saaneet kuulla vuodatuksesi demokratiasta ja sananvapaudesta, saisimmeko nyt esitelmän etiikasta ja moraalista? Minua ainakin kiinnostaisi se puoli tässä nimenomaisessa asiassa paljon enemmän, kuin sun itsetehostelu.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Sami kirjoitti:Turha mielipiteistä on nokkiinsa ottaa.
Tuohan oli ihan yleisesti tarkoitettu, eikö? 8)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sami kirjoitti:Turha mielipiteistä on nokkiinsa ottaa. Olen samaa mieltä tuon Norjalaisen hoitajan kanssa. Kivuton piikki perseeseen hoitaa ongelman.
Mistä tää kaikki kumpuaa? Anteeksi vain Sami, mutten voi käsittää kuinka sinulla on noin kieroutunut ajatusmaailma. Olisit siis täysin valmis tappamaan lapsen (vammaisen) piikillä. Olisit ilmeisesti valmis tekemään sen itsekin, henkilökohtaisesti? Jos kyseessä olisi oma lapsesi, silti. Toivottavasti et Ikinä Saa Yhtään Lasta. Muistan toivoa tätä iltarukouksissa joka ilta.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Markja toistaa itseään. :)
Sananvapaus ei ole mielestäni suinkaan maailman tärkein asia. Tärkeä se tietenkin on.
Henkistä väkivaltaakin voidaan harjoittaa sananvapauden varjolla.

Eikä se ollut mitenkään osoitus argumentoinnin loppumisesta, kun harjoitin sananvapauttani, ja pidin aatettasi parhaiten murrosikäisille sopivana. :lol:

Nyt olen taas provosoitunut osallistumaan poliittiseen keskusteluun, koska siihen tämä johti... Yritän parantaa tapani ja palata alkuperäiseen aiheeseen. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Violet57
Alibin satunnaislukija

Erikoinen tapaus tämä herra Markus

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

"On mahdotonta tietää oliko se sairaanhoitajan käyttämä eksakti sanamuoto. Hän voinut toki käyttää hienompia sanoja kuten "tehdä eutanasia" tai "antaa kuolla" tai "jättää hoidotta". "

Jos ihminen on saanut jonkinlaisen perussivistävän kasvatuksen (siis kotoaan),ei hän päästele kyllä tuollaisia sammakoita suustansa kovin herkästi. Kohta voi olla joko nenä pipi, pandan silmät tai tulla piipaa-auto hakemaan.
(ai niin, mutta herra onkin Turuust :D :D :D )

Kyllä Siperia vielä opettaa. Ei kannata olla liian erikoinen mielipiteineen vaikka kuinka toitottaisi demokratiaa. Ihmettelen hiukan miten olet erehtynyt tälle keskustelupalstalle?
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Jos kyseessä olisi oma lapsesi, silti. Toivottavasti et Ikinä Saa Yhtään Lasta. Muistan toivoa tätä iltarukouksissa joka ilta
Huhhuh. Olipas ilkeästi sanottu. Olet helvetinmoinen perseenreikä Loka. Ammu ittes niin ei tarvi itkeä nettifoorumilla.
Kylli
Perry Mason

^, ^^ Käykääs tyttäret katsomassa kyseisen herra Markuksen blogia :lol: :lol: :lol:, nythän voimme huokaista helpotuksesta: tämä ehdottoman s u v a i t s e v a i n e n ja yksilöllinen hyväntekijä on tehnyt meille kaikille palveluksen kertomalla mitä ajatella. Eipähän enää tarvitse olla eri mieltä (=väärin) ja ainakaan tuoda omia (=vääriä) mielipiteitä ihan silkkaa typeryyttään esiin. Buahhhhh :lol:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sami kirjoitti:
Jos kyseessä olisi oma lapsesi, silti. Toivottavasti et Ikinä Saa Yhtään Lasta. Muistan toivoa tätä iltarukouksissa joka ilta
Huhhuh. Olipas ilkeästi sanottu. Olet helvetinmoinen perseenreikä Loka. Ammu ittes niin ei tarvi itkeä nettifoorumilla.
Sä Itse sanoit, että piikki vaan ja henki pois. Sami, sinäkin voit saada vammaisen lapsen, kai tiedostat sen? Olisiko hän eri asemassa? En halua kuulostaa julmalta, mutta se on tosiasia. Toivottavasti katsot asiaa nyt eri kantilta.

En ammu itseäni, en koe siihen tarvetta sen perusteella että ojensin sun ajatusmaailmaa. Jos tosiaan ajattelet että vammainen lapsi pitäisi päästää päiviltä, toivon ettet saa lapsia.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Lizzie B. kirjoitti:Hyvä Markus, nyt kun olemme saaneet kuulla vuodatuksesi demokratiasta ja sananvapaudesta, saisimmeko nyt esitelmän etiikasta ja moraalista?
;)

Kunhan vain kattavasti vastasin itse asiaan. Jos jokin piikki sattui, hyvä.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

Kylli kirjoitti:^, ^^ Käykääs tyttäret katsomassa kyseisen herra Markuksen blogia :lol: :lol: :lol:, nythän voimme huokaista helpotuksesta: tämä ehdottoman s u v a i t s e v a i n e n ja yksilöllinen hyväntekijä on tehnyt meille kaikille palveluksen kertomalla mitä ajatella. Eipähän enää tarvitse olla eri mieltä (=väärin) ja ainakaan tuoda omia (=vääriä) mielipiteitä ihan silkkaa typeryyttään esiin. Buahhhhh :lol:
No, siitä vaan kommentoimaan blogiini jos jostain olet eri mieltä ja miksi jne. jne. Kyllä mä pyrin sinne vastaamaan kommentteihin. Niin, sillehän mä en voi mitään että olen kaikessa oikeassa ja sinä väärässä ;) mutta koetetaan silti pyrkiä asiakeskusteluun.

Mitä muuten tuo "s u v a i t s e v a i n e n" tuolla tapaa tarkoittaa, mitä oikein sillä koetat selittää tai vihjata muka? Ymmärrän toki, että jotakuta minun suvaitsevaisuuteni harmittaa, etenkin sellaisia suvaitsemattomia ihmisiä, jotka kannattavat sensuuria ja toisinajattelijoiden vainoamisia. Se on vähän voivoi heille.
Kylli
Perry Mason

:lol: Noh, tahdoin vaan painottaa sitä (käytät itse ko. sanaa kuvaamaan itseäsi). Kappaleen lopussa jo ilmoitatkin vihaavasi (käytitköhän sanaa:) viherpiipertäjiä... 8). Ja tuo edellinen kommenttisi puhukoon myös puolestaan...
markja
Adrian Monk
Viesti:

Kylli kirjoitti::lol: Noh, tahdoin vaan painottaa sitä (käytät itse ko. sanaa kuvaamaan itseäsi). Kappaleen lopussa jo ilmoitatkin vihaavasi (käytitköhän sanaa:) viherpiipertäjiä... 8).
Ei suvaitsevaisuus tarkoita, että tykkää kaikista. Se tarkoittaa suvaitsevaisuutta, ei kritiikittömyyttä ja kaikkien halaamista.
Ja tuo edellinen kommenttisi puhukoon myös puolestaan...
Siis mikä ja miksi?
Kylli
Perry Mason

Tämä olisi loputon tie. Nyt joudut ihan tyytymään siihen, että ilmoitan tämän keskustelunalun olevan kohdaltani loppuun käsitelty.
Vastaa Viestiin