"Toimintarajoitteiset lapset tapettava"Sami kirjoitti:Suhun voitais testata vaikka.^
Soriiii, en kuulu ko. ryhmään!!! [/b]
Mistä tää kaikki kumpuaa? Anteeksi vain Sami, mutten voi käsittää kuinka sinulla on noin kieroutunut ajatusmaailma. Olisit siis täysin valmis tappamaan lapsen (vammaisen) piikillä. Olisit ilmeisesti valmis tekemään sen itsekin, henkilökohtaisesti? Jos kyseessä olisi oma lapsesi, silti. Toivottavasti et Ikinä Saa Yhtään Lasta. Muistan toivoa tätä iltarukouksissa joka ilta.Sami kirjoitti:Turha mielipiteistä on nokkiinsa ottaa. Olen samaa mieltä tuon Norjalaisen hoitajan kanssa. Kivuton piikki perseeseen hoitaa ongelman.
Sä Itse sanoit, että piikki vaan ja henki pois. Sami, sinäkin voit saada vammaisen lapsen, kai tiedostat sen? Olisiko hän eri asemassa? En halua kuulostaa julmalta, mutta se on tosiasia. Toivottavasti katsot asiaa nyt eri kantilta.Sami kirjoitti:Huhhuh. Olipas ilkeästi sanottu. Olet helvetinmoinen perseenreikä Loka. Ammu ittes niin ei tarvi itkeä nettifoorumilla.Jos kyseessä olisi oma lapsesi, silti. Toivottavasti et Ikinä Saa Yhtään Lasta. Muistan toivoa tätä iltarukouksissa joka ilta
Lizzie B. kirjoitti:Hyvä Markus, nyt kun olemme saaneet kuulla vuodatuksesi demokratiasta ja sananvapaudesta, saisimmeko nyt esitelmän etiikasta ja moraalista?
No, siitä vaan kommentoimaan blogiini jos jostain olet eri mieltä ja miksi jne. jne. Kyllä mä pyrin sinne vastaamaan kommentteihin. Niin, sillehän mä en voi mitään että olen kaikessa oikeassa ja sinä väärässäKylli kirjoitti:^, ^^ Käykääs tyttäret katsomassa kyseisen herra Markuksen blogia![]()
![]()
, nythän voimme huokaista helpotuksesta: tämä ehdottoman s u v a i t s e v a i n e n ja yksilöllinen hyväntekijä on tehnyt meille kaikille palveluksen kertomalla mitä ajatella. Eipähän enää tarvitse olla eri mieltä (=väärin) ja ainakaan tuoda omia (=vääriä) mielipiteitä ihan silkkaa typeryyttään esiin. Buahhhhh
Ei suvaitsevaisuus tarkoita, että tykkää kaikista. Se tarkoittaa suvaitsevaisuutta, ei kritiikittömyyttä ja kaikkien halaamista.Kylli kirjoitti:Noh, tahdoin vaan painottaa sitä (käytät itse ko. sanaa kuvaamaan itseäsi). Kappaleen lopussa jo ilmoitatkin vihaavasi (käytitköhän sanaa:) viherpiipertäjiä...
.
Siis mikä ja miksi?Ja tuo edellinen kommenttisi puhukoon myös puolestaan...