Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Chopper
Perry Mason

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tämä ketju alkaa naurattamaan päivä päivältä enemmin

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=8480

piipaa piipaa 8)

Kuva
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

paha tukari kirjoitti:LUE SITÄ KETJUA, SIELTÄ SE SELVIÄÄ SAATANA! SANASTA SANAAN.

JA MÄ KYSYIN SULTA KYSYMYKSEN, VOITKO VASTATA SIIHEN SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ?
MitäMitä, loppuiko nyt verbaaliset kyvyt? Ihan on kuin repästy pissisteinien suusta :lol:

Yritä edes...

Sirpaketjuun
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
paha tukari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

rosamarine kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:LUE SITÄ KETJUA, SIELTÄ SE SELVIÄÄ SAATANA! SANASTA SANAAN.

JA MÄ KYSYIN SULTA KYSYMYKSEN, VOITKO VASTATA SIIHEN SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ?
MitäMitä, loppuiko nyt verbaaliset kyvyt? Ihan on kuin repästy pissisteinien suusta :lol:

Yritä edes...

Sirpaketjuun
Sirpa kirjoitti:Ja mitä vittua sinä vingut tuosta bruttokansan tuotteesta tai Espanjasta tai lamasta tai...??????

Tässä Sirpan teksti, johon siis tuo ylläoleva oli vastine. Tuoko on mielestäsi asiallinen?

Ja jos haluat testata mun verbaalisia kykyjä, niin haaste otettu vastaan.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

paha tukari kirjoitti:Ja jos haluat testata mun verbaalisia kykyjä, niin haaste otettu vastaan.
Tapelkaa pennut, niin saatte tupakkia...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rosamarine
Adrian Monk

Mike Manner kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:Ja jos haluat testata mun verbaalisia kykyjä, niin haaste otettu vastaan.
Tapelkaa pennut, niin saatte tupakkia...
Heh :lol:
No, Sirpa tuntuu jo veivaavan tukaria niin kuus nolla, että alan miettimään, onko paha tukarilla ja CCC:llä (se maailman menoa palstan ykköskyykyttäjä) sukulaisuussuhde ;)

psst..mmmh..tupakkia :P
Mike Manner
Jessica Fletcher

rosamarine kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:Tapelkaa pennut, niin saatte tupakkia...
Hiipiikö mieleen ajatus siitä, että pitäis alkaa kinaamaan ihmisten kanssa ihan vaan sen takia, että pääsis vetämään röökin? :mrgreen: :wink:

Lakko on kestänyt ja voi hyvin edelleenkin?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason

rosamarine kirjoitti:alan miettimään, onko paha tukarilla ja CCC:llä sukulaisuussuhde ;)

Tuskin jos vertaa ulosantia ja kirjoituksien ulkoasua...

Eikä mitään tupakoita!!! :evil: :evil:
paha tukari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

rosamarine kirjoitti:Heh :lol:
No, Sirpa tuntuu jo veivaavan tukaria niin kuus nolla, että alan miettimään, onko paha tukarilla ja CCC:llä (se maailman menoa palstan ykköskyykyttäjä) sukulaisuussuhde ;)

Niin, kuten kirjoitin aiemmin, Sirpa on joko imbesilli sekopää tai nero. :wink:
rosamarine
Adrian Monk

^ Chopper jo kuivilla? Hmm... Mike, lauantaina lipes, mutta nyt sunnuntaista ilman tupakkia. Kieltämättä "pikku tappelu" helpottaisi, mutta mä en ole hyvä siinä, vetäsen ne adret ennemmin nyrkkeilysäkkiin.

Lakko on ja pitää! *yritetään*

:D
Mike Manner
Jessica Fletcher

Chopper kirjoitti:Eikä mitään tupakoita!!! :evil: :evil:
HmmmmmMMmmm... :P Rööki rauhallisesti nautiskellen aamukahvin kanssa ilman mitään kiirettä...Aaahhh... Nam :D Kuva

Ja totuus: Hyi perkele sitä tunkkaisen röökin makua suussa ja hermojen kiristystä, kun röökit on päässeet loppumaan juuri väärään aikaan, helvetin helvetti! Lisäksi aina kiirehetkellä pitää löytää se muutama minuutti, että kerkeää vetää hermosavut kun niiden polttamiseen ei ole aikaa seuraavien tuntien aikana... Kuva Kuva
rosamarine kirjoitti:Lakko on ja pitää! *yritetään*
Tulee piiskaa, jos lipee Kuva Kuva

:wink:
Viimeksi muokannut Mike Manner, Ti Tammi 12, 2010 9:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Nanika ga tooku matteiru to
Chopper
Perry Mason

Tänään tuli 12 päivä ilman röökiä,ilman savujen savua ( en käytä myöskään mitään nikotiinin korvikkeita),sitten repsahti kun rupes oikeesti vituttamaan...Kahdet savut sain otettua,rupes heikottaa,pyörryttää ja jouduinkin laatoitus hommiin ja suussa maistuu tuhkakupille,vieläkin etova olo enkä tasan tarkkaan enää tupakkaa suuhuni laita...

No se nyt ei varsinaisesti naurata täällä vaikka kaikki muu rupeaa jo kirvoittamaan naurua ilmoille.

Edit... Siis nauran myös itselleni kun jälleen kerran sorruin provoiluun ja provosoitumiseen,vaikka niin monta kertaa olen päättänyt olla näin tekemättä...
rosamarine
Adrian Monk

Mike Manner kirjoitti: Tulee piiskaa, jos lipee Kuva Kuva

:wink:
Sä se vaan lupaat ja lupaat :mrgreen:

Heikoilla mennään, mutta toivotaan, että piiskat jää väliin :P

*nauraa* (kun muistin tämän ketjun tarkoituksen) :oops:

ps. Chopper, mä olen myös ilman korvikkeita, kun meinasin tukehtuu siihen ihanaan purkkaan... On laastarit ja purkat, mutta ei.
Voi kun se rööki maistuis ... pahalta :|
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Onko Pub Prison jo laajentanut tännekin? Ihkuu :D (=saa nauramaan ja miettimään monellako kielellä osaa sanoa "nähdään kesällä")
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Siltähän tää vähän näyttää. Ovat niin suureen ääneen julistaneet tipattomuuttaan, että eivät sinne rohkene kirjotella :lol:

Minfossa naurattaa se, kuinka selkeästi useat kirjoittelijat (myös minä itse ajoittain) ärsyyntyvät pelkistä nimimerkeistä, vaivautumatta lukemaan kahteen kertaan ko. nimimerkkien kirjoitusten sisältöä. Kuvastaa varmaan sitä addiktion astetta aikas hyvin :shock:

*poistuu muille foorumeille palatakseen myöhemmin päivällä katsomaan kommentit tähän postaukseen*
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu