http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=8480
piipaa piipaa

MitäMitä, loppuiko nyt verbaaliset kyvyt? Ihan on kuin repästy pissisteinien suustapaha tukari kirjoitti:LUE SITÄ KETJUA, SIELTÄ SE SELVIÄÄ SAATANA! SANASTA SANAAN.
JA MÄ KYSYIN SULTA KYSYMYKSEN, VOITKO VASTATA SIIHEN SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ?
rosamarine kirjoitti:MitäMitä, loppuiko nyt verbaaliset kyvyt? Ihan on kuin repästy pissisteinien suustapaha tukari kirjoitti:LUE SITÄ KETJUA, SIELTÄ SE SELVIÄÄ SAATANA! SANASTA SANAAN.
JA MÄ KYSYIN SULTA KYSYMYKSEN, VOITKO VASTATA SIIHEN SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ?![]()
Yritä edes...
Sirpaketjuun
Sirpa kirjoitti:Ja mitä vittua sinä vingut tuosta bruttokansan tuotteesta tai Espanjasta tai lamasta tai...??????
Tapelkaa pennut, niin saatte tupakkia...paha tukari kirjoitti:Ja jos haluat testata mun verbaalisia kykyjä, niin haaste otettu vastaan.
HehMike Manner kirjoitti:Tapelkaa pennut, niin saatte tupakkia...paha tukari kirjoitti:Ja jos haluat testata mun verbaalisia kykyjä, niin haaste otettu vastaan.
Hiipiikö mieleen ajatus siitä, että pitäis alkaa kinaamaan ihmisten kanssa ihan vaan sen takia, että pääsis vetämään röökin?rosamarine kirjoitti:psst..mmmh..tupakkiaMike Manner kirjoitti:Tapelkaa pennut, niin saatte tupakkia...
Tuskin jos vertaa ulosantia ja kirjoituksien ulkoasua...rosamarine kirjoitti:alan miettimään, onko paha tukarilla ja CCC:llä sukulaisuussuhde
psst..mmmh..tupakkia
Niin, kuten kirjoitin aiemmin, Sirpa on joko imbesilli sekopää tai nero.rosamarine kirjoitti:Heh![]()
No, Sirpa tuntuu jo veivaavan tukaria niin kuus nolla, että alan miettimään, onko paha tukarilla ja CCC:llä (se maailman menoa palstan ykköskyykyttäjä) sukulaisuussuhde
psst..mmmh..tupakkia
HmmmmmMMmmm...Chopper kirjoitti:Eikä mitään tupakoita!!!![]()

Tulee piiskaa, jos lipeerosamarine kirjoitti:Lakko on ja pitää! *yritetään*

Sä se vaan lupaat ja lupaatMike Manner kirjoitti: Tulee piiskaa, jos lipee![]()