Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

HarrietM
Roger Murtaugh

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

No ei kaikilta kannata odottaa mitään uutta sisältöä, nettikirjoittelun erikoisosaamista tms
Nämä päivittelyt, varsinkin hyväntahtoiset, eivät minua haittaa.
Eniten minua ärsyttää nämä, joiden viestien ainoa sisältö on muiden arvostelu.
puhummattakkaan sitten markjan tai vodkan kaltaisista 'kaikentietävistä' avohoitopotilaista, ja pätemisen ylisuorittajista jne

Minä kyllä pidän tyypin viesteistä.jokainen tyylillään..

Ja missäs muuten on nämä palstan konkarit sun muut osaajat, esim Doctor Lecter, EuroJr ja Urho, kovasti herroilla on ollut tietämysta ja heidän viesteissään sisältöä, siis ilman mitään ironiaa, sen verran mitä olen lukenut vanhempia ketjuja.
Potkittu pois vai, mistä hyvästä?? :x
That's a crock!
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

HarrietM, jos sä lukisit palstan säännöt, niin huomaisit että tyyppi85:n viestit nykyisessä mittakaavassa on sääntöjenvastaisia.

Kaikki meistä syyllistyy joskus samaan, mutta joka ketjuun ei tarvitse kirjoittaa jos ei ole mitään sanomista. Viestien määrä ei korvaa laatua.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

HarrietM kirjoitti:puhummattakkaan sitten markjan tai vodkan kaltaisista 'kaikentietävistä' avohoitopotilaista, ja pätemisen ylisuorittajista jne
Hyvillä lääkkeillä ja ajankäytöllä ovat nykyisin avohoitopotilaat.VoDka nimittäin on nykyään enää
yksi ainoita joka viitsii tänne tehdä menneistä rikostapauksista kunnollisia, kattavia, selkeitä ja
ennenkaikkea mielenkiintoisia alustuksia.Ylisuorittamisen makua niistä ei ole löytynyt oikein millään.
HarrietM kirjoitti:Ja missäs muuten on nämä palstan konkarit sun muut osaajat, esim Doctor Lecter, EuroJr ja Urho, kovasti herroilla on ollut tietämysta ja heidän viesteissään sisältöä, siis ilman mitään ironiaa, sen verran mitä olen lukenut vanhempia ketjuja.
Potkittu pois vai, mistä hyvästä?? :x
Jokainen asiasta kiinnostunut voi aika helposti selvittää miksi esimerkiksi Urho ja DrLecter eivät
enää palstalle kirjoittele.Ei vaadi kummoisia nettisalapoliisin taitoja. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Joo en tiedä näistä muista nimimerkeistä, mutta itselläni viime vuosi on ollut kiireistäkin kiireempi. Kämppää ja työpaikkaa/bisnestä on vaihdettu lennosta, eikä siinä sitten ole oikein ehtinyt tänne palstalle keritä, muista vastaavista puhumattakaan. Mitä nyt suurten otsikoiden aikaan on ollut pakko vilkaista nopeasti. Onko tämä nyt sitten sitä ns. oikeata elämää, mitä piti netissä roikkuvien hankkia vai mitä? Mieluummin vaihtaisin tämän koska tahansa enempään vapaa-aikaan ja netissä roikkumiseen.

Niin tai näin. Huono omatunto painaa monista keskeneräisistä stooreista eikä myöskään vähiten siksi, että juttua olisi vaikka kuinka monenlaista panna tänne palstalle. Etenkin haittaa tuo GreenRiverin keskenjäänyt suomennos tuolla ulkomaan puolella.

Asiaan tullee kuitenkin muutos lähiviikkoina, jahka saan uuden mokkulan asennettua koneeseen.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Ärsyttää Minfossa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kaikkeen tottuu, sanoi musu, kun köytettynä lapsi kurkkuaan tylsällä puukolla sahasi.
Kyseinen video on poistettu yleisestä jakelusta, onhan Islam rauhanuskonto. Tai ei.
HarrietM
Roger Murtaugh

Ahaa, hyvä että EuroJr ei ole kokonaan jättänyt palstaa..

Dr lecter ehkä palaa joskus myös, toivon näin.
That's a crock!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

HarrietM kirjoitti:Ahaa, hyvä että EuroJr ei ole kokonaan jättänyt palstaa..

Et kai ole pyromaani? :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
HarrietM
Roger Murtaugh

papillon kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:Ahaa, hyvä että EuroJr ei ole kokonaan jättänyt palstaa..

Et kai ole pyromaani? :lol:
En tietenkään,?
Ihan sen vuoksi että tykkäsin kovasti hänen tyylistä,
palstalla on liikaa suomi24 tyylisiä kirjoittajia jne, vaikka pahimmat on onneksi karsittu pois.
Miksi muuten laitat melkein jokaisen viestin perään LOL hymiön, onko sulla joku addiktio siihen.. :roll:
That's a crock!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Et sitten tainnnut tajuta? No mitäs siitä, tosikko, ehkä joku selittää :lol:
Siitä ei ollut kysymys etteikö Doc ole kantavia voimia, päin vastoin.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

14-vuotiaan pahoinpitelyketjun innoittamana. Kai se sitten romani oli kun oli naisella korkokenkä jne.
Turvis kirjoitti:Minulle tuli mieleen romanit lähinnä siksi, että heillä on vahvat siteet perheessä/suvussa ja isompi porukka näin helposti houkuteltavissa mukaan jos jonkinlaisiin kolttosiin. Tilastoja en pysty tähän liittämään, mutta törkeästi yleistäen he tekevät rikoksensa usein "tiimityönä".

Ja Loneliness: Rasismikortti on kaksiteräinen miekka. Pystyt itse luokittelemaan (halventavasti) ihmisiä heidän tekojensa perusteella (Esim. Kangasalan puukotuksen äiti jne.), mutta et salli samaa mututunteeseen perustuvaa pohdintaa muilta. Kirjoititko koulussa rasismin määritelmäksi: Valkoinen morkkaa tummaa?
Tekojen perusteella ihmisiä voikin vähän arvostella. Ajoittain tapauksia lukiessa menee hermot, kun tietojen perusteella teot näyttävät ylimitoitetuilta ja motiivit olemattomilta. Silloin tulee itse kultakin joskus ylilyöntejä. Voi olla, että kyseisessä tapauksessa oletukseni menivät pieleen, mutta ne olivatkin oletuksia, en väittänyt niitä faktaksi.

Jos tekijän oletetaan automaattisesti olevan romani tai ulkomaalainen, eikä siihen ole mitään perusteltua syytä, minulla tosiaan on mennyt välillä hermot. Jos korkokengän perusteella oletetaan tekijän olevan romani (etkä siinä viestissä antanut mitään muita perusteluja), on minusta kyseessä rasismi. Kansallispuvun maininta jutussa olisikin ollut sitten jo ihan eri asia, silloin on suuri mahdollisuus, että kyseessä on romani.

Minun puolueellinen mielipiteeni on, että tappoon syyllistyneen naisen elämäntapojen ja taustan spekulointi hieman negatiiviseen sävyyn on vähemmän tuomittava asia kuin huudella ryöstön tai pahoinpitelyn jälkeen "romanit asialla", "vitun mannet", "takaisin Somaliaan" jne. mitä palstan "isänmaanystävät" suoltavat jatkuvalla syötöllä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

HarrietM kirjoitti:
Ämpäri kirjoitti: Ymmärrän kyllä hyvin, että tällaiset tapaukset herättävät vihaa.

Lukisitko Harriet vielä tuon Delilan viestin. Se selittää ja kuvaa hyvin sitä, mitä masentuneiden ihmisten päässä liikkuu.
Täh?
Mitää vihaa, asenteesi on ennakkoluuloinen.
Luulen tietäväni mitä masentuneiden ihmisten päässä liikkuu, sehän on sairaus.
Itselläni ei ole tarvetta paasata että siitä että itsemurha jonkun osalta on hyväksyttävä ja luonnolinen ratkaisu. Maassa maan tavalla?!
Luulet tietäväsi, mitä kaikkien masentuneiden päässä liikkuu vai? Oletko siis megatuplasairas, kun tiedät?
HarrietM kirjoitti:puhummattakkaan sitten markjan tai vodkan kaltaisista 'kaikentietävistä' avohoitopotilaista, ja pätemisen ylisuorittajista jne

Minä kyllä pidän tyypin viesteistä.jokainen tyylillään..
Aika aroganttia. Ja tämä, jokainen tyylillään...Niinpä. Se korkea taso on sellainen juttu, mihin eivät kaikki yllä. Jokainen meistä osaa kääntää toisen kirjoittaman tekstin, mutta kuka osaa tuottaa omaa tekstiä laadukkaasti?
No mutta, jatka valitsemallasi tiellä. Peili, peili.

edit.
HarrietM kirjoitti:ETA ja miksi ketjua ei ole siiretty vapaan osioon, vaan se on rikosten maailma osiossa, vaikka mitään rikosta Halmen kuolemaan ei liity, jauhetaan vaan Iltalehden kolumneista jne turhaa pulinaa.
Etkö sinä discopallo ymmärrä, että Halmeen kuolema on ajankohtaista osiossa, siellä on myös mm. onnettomuudet...Ja itse jauhat turhaa pulinaa, kaikkia ketjuja ei ole pakko avata. Eikä kommentoida, jos pipo kiristää otsanahkaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Nikki Jesus Hitler. Ei 48-vuotias jaksa ymmärtää, vissiin provo tai huumoria. Ei mee perille.
HarrietM
Roger Murtaugh

Rosamarine, etsi muuta tekemistä tai mene hoitoon. :P

Ja hylkäyslistalle.
That's a crock!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

HarrietM kirjoitti:Rosamarine, etsi muuta tekemistä tai mene hoitoon. :P

Ja hylkäyslistalle.
...Sosiaalinen ongelma internetissä. Mihin tämä maailma on menossa :|

Ja juu, taas tää vanha - Tapelkaa pennut, niin saatte tupakkia... :wink:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
HarrietM
Roger Murtaugh

juu en ole kiinnostunut keskustelemaan palstalla muusta kuin palstan aihepiiristä

sosiaalinen elämä netin ulkopuolelle ja muille foorumeille
Kai se junttien halme fan club lopulta rauhoittuu

en kyllä peru sanomisiani sillä perustella että ne loukkaisivat jotakuta, silloin minun täytyisi poistaa valtaosan viesteistäni, nekin saattavat loukata jotakuta.(rikoksesta epäillyn omaisia esim jne)
That's a crock!
Lukittu