Jotkut katsos uskoivat, että olisin oikeasti myrkyttänyt kissan. Kyse oli kokeesta, jonka avulla seurasin reaktioita. Tämä viimeisin oli kyllä jo melko mielenkiintoinen.Alice Cullen kirjoitti:Oliko ihan loppuun asti mietitty kommentti, oliko?Koiruus kirjoitti:
Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.
Todella mautonta.
Marsalkkaa sivuavat off-topicit
Re: Marsalkkaa sivuavat off-topicit
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
On se outoa...Marsalkka kirjoitti:Jotkut katsos uskoivat, että olisin oikeasti myrkyttänyt kissan. Kyse oli kokeesta, jonka avulla seurasin reaktioita. Tämä viimeisin oli kyllä jo melko mielenkiintoinen.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Mä voin rehellisesti sanoa etten ole jaksanut perehtyä kun kohtuu pintapuolisesti tähän kissan myrkytys hommaan, mutta pointti on se että vaikka marsalkka olisi sanonut mitä, menee täysin yli kommentit :Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.
Mä en koskaan, missään tilanteessa toivoisi kenenkään lapsen kuolemaa, tai käyttäisi noinkin ala-arvoista kommenttia aseena toista vastaan.
Jos Marsalkka on jonkun mielestä kuspää, ok, mutta mun mielestä toi kommentti meni huomattavasti alemmas kun yksikään kommentti mitä olen Marsalkalta nähnyt.
Mä en koskaan, missään tilanteessa toivoisi kenenkään lapsen kuolemaa, tai käyttäisi noinkin ala-arvoista kommenttia aseena toista vastaan.
Jos Marsalkka on jonkun mielestä kuspää, ok, mutta mun mielestä toi kommentti meni huomattavasti alemmas kun yksikään kommentti mitä olen Marsalkalta nähnyt.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marski.
Se on myöhäistä rypistää, kun on housussa.
Ihan turha enää selitellä mitään. Kuka käski mennä jauhamaan peetä: olet kissantappaja loppuikäsi. Amen.
Se on myöhäistä rypistää, kun on housussa.
Ihan turha enää selitellä mitään. Kuka käski mennä jauhamaan peetä: olet kissantappaja loppuikäsi. Amen.
Nuotio & Äreät Tiput
Siis ihan hirveetä. Vähän niin kuin herra Mäki.MissHolmes kirjoitti: olet kissantappaja loppuikäsi.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mutta muista jatkossa pysyä totuuden kaidalla tiellä.
Varsinkaan tuollaista tietoista paskanjauhantaa ei täällä katsota hyvällä.
Varsinkaan tuollaista tietoista paskanjauhantaa ei täällä katsota hyvällä.
Nuotio & Äreät Tiput
Osalla ihmisistä eläinten oikeudet menevät tällaisissa tilanteissa lasten oikeuksien edelle.Alice Cullen kirjoitti:
Paljon on talla foorumilla tullu nahtya, mutta toi on ehdoton pohjanoteeraus varsinkin naiselta.Koiruus kirjoitti:Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.
Ainakin siis Gallupin puolella Koiruus vaittaa olevansa nainen.
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Koiruus kirjoitti:Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.

edit. Tai näin...

A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Joopa..Marsalkka kirjoitti: Kyse oli kokeesta, jonka avulla seurasin reaktioita.

^ Myönnetään, että homma lähti vähän lapasesta. Nyt kaduttaa.
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama, mutta hieman kainona.
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama, mutta hieman kainona.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Kuvitteletko todella, että tyhmyytesi nyt jälkikäteen palkitaan?
Sitäpaitsi minä tiedän, ettei tuo tarinasi edes ole mikään 'empiirinen koe'. Tämä on erittäin epäonnistunut yritys korjata ja peitellä asia, joka sinua nyt ikävällä tavalla leimaa, itsesi kannalta parhain päin. Säälittävää.
Sitäpaitsi minä tiedän, ettei tuo tarinasi edes ole mikään 'empiirinen koe'. Tämä on erittäin epäonnistunut yritys korjata ja peitellä asia, joka sinua nyt ikävällä tavalla leimaa, itsesi kannalta parhain päin. Säälittävää.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
+1.MissHolmes kirjoitti:Sitäpaitsi minä tiedän, ettei tuo tarinasi edes ole mikään 'empiirinen koe'. Tämä on erittäin epäonnistunut yritys korjata ja peitellä asia, joka sinua nyt ikävällä tavalla leimaa, itsesi kannalta parhain päin. Säälittävää.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Sinäpä se tiedätkin paljon... Toisaalta ei ole ensimmäinen kerta, kun ilmaiset faktana asian, josta sinulla ei ole faktaa.MissHolmes kirjoitti:
Sitäpaitsi minä tiedän, ettei tuo tarinasi edes ole mikään 'empiirinen koe'.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tähän yksi kuva. Sellainen kuollutta kissaa esittävä.