Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Re: Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Alice Cullen kirjoitti:
Koiruus kirjoitti:
Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.
Oliko ihan loppuun asti mietitty kommentti, oliko?
Todella mautonta.
Jotkut katsos uskoivat, että olisin oikeasti myrkyttänyt kissan. Kyse oli kokeesta, jonka avulla seurasin reaktioita. Tämä viimeisin oli kyllä jo melko mielenkiintoinen.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Marsalkka kirjoitti:Jotkut katsos uskoivat, että olisin oikeasti myrkyttänyt kissan. Kyse oli kokeesta, jonka avulla seurasin reaktioita. Tämä viimeisin oli kyllä jo melko mielenkiintoinen.
On se outoa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Mä voin rehellisesti sanoa etten ole jaksanut perehtyä kun kohtuu pintapuolisesti tähän kissan myrkytys hommaan, mutta pointti on se että vaikka marsalkka olisi sanonut mitä, menee täysin yli kommentit :Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.

Mä en koskaan, missään tilanteessa toivoisi kenenkään lapsen kuolemaa, tai käyttäisi noinkin ala-arvoista kommenttia aseena toista vastaan.
Jos Marsalkka on jonkun mielestä kuspää, ok, mutta mun mielestä toi kommentti meni huomattavasti alemmas kun yksikään kommentti mitä olen Marsalkalta nähnyt.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Marski.
Se on myöhäistä rypistää, kun on housussa. ;)

Ihan turha enää selitellä mitään. Kuka käski mennä jauhamaan peetä: olet kissantappaja loppuikäsi. Amen.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti: olet kissantappaja loppuikäsi.
Siis ihan hirveetä. Vähän niin kuin herra Mäki.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Mutta muista jatkossa pysyä totuuden kaidalla tiellä.
Varsinkaan tuollaista tietoista paskanjauhantaa ei täällä katsota hyvällä. 8)
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

Alice Cullen kirjoitti:
Mä en koskaan, missään tilanteessa toivoisi kenenkään lapsen kuolemaa, tai käyttäisi noinkin ala-arvoista kommenttia aseena toista vastaan.
Osalla ihmisistä eläinten oikeudet menevät tällaisissa tilanteissa lasten oikeuksien edelle.
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Koiruus kirjoitti:Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.
Paljon on talla foorumilla tullu nahtya, mutta toi on ehdoton pohjanoteeraus varsinkin naiselta. :evil:

Ainakin siis Gallupin puolella Koiruus vaittaa olevansa nainen.
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Koiruus kirjoitti:Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.
:roll:

Kuva

edit. Tai näin...

Kuva
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Marsalkka kirjoitti: Kyse oli kokeesta, jonka avulla seurasin reaktioita.
Joopa..

Kuva
Marsalkka
Horatio Caine

^ Myönnetään, että homma lähti vähän lapasesta. Nyt kaduttaa.

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama, mutta hieman kainona.
MissHolmes
Ben Matlock

Kuvitteletko todella, että tyhmyytesi nyt jälkikäteen palkitaan?

Sitäpaitsi minä tiedän, ettei tuo tarinasi edes ole mikään 'empiirinen koe'. Tämä on erittäin epäonnistunut yritys korjata ja peitellä asia, joka sinua nyt ikävällä tavalla leimaa, itsesi kannalta parhain päin. Säälittävää.
Nuotio & Äreät Tiput
Mike Manner
Jessica Fletcher

MissHolmes kirjoitti:Sitäpaitsi minä tiedän, ettei tuo tarinasi edes ole mikään 'empiirinen koe'. Tämä on erittäin epäonnistunut yritys korjata ja peitellä asia, joka sinua nyt ikävällä tavalla leimaa, itsesi kannalta parhain päin. Säälittävää.
+1.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Sitäpaitsi minä tiedän, ettei tuo tarinasi edes ole mikään 'empiirinen koe'.
Sinäpä se tiedätkin paljon... Toisaalta ei ole ensimmäinen kerta, kun ilmaiset faktana asian, josta sinulla ei ole faktaa.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Tähän yksi kuva. Sellainen kuollutta kissaa esittävä.

Kuva
Vastaa Viestiin