Raisa on hyvinkin voinut liikkua huumeporukoissa tai ollut huumeita käyttävien ihmisten kanssa enemmän tekemisissä ilman, että on itse käyttänyt huumeita. Kiltti tyttö on helppo sotkea ties mihin.Mikko82 kirjoitti: Tuo vaihtoehto menee minulta ainakin yli hilseen. Urheilija liikkuu huumeporukoissa. Ehkä jonkun yksilölajin urheilijan suhteen tällainen voisi olla mahdollista esim. dopingin suhteen. Tietenkin Raisa oli naisena hyvin kookas? kasvuhormooneja?Nyt mentiin jo mettikköön.
Omasta nuoruudestani muistan hyvin sen, että päihteidenkäyttö- ja urheilijaporukat pysyivät erillään lähinnä siksi, että urheilijat joutuivat viettämään paljon aikaansa harjoituksissa, kun taas päihteidenkäyttäjät viettivät illat missä milloinkin. Jos joutuu jatkuvasti lähtemään aikaisemmin pois seuraavan aamun pelin tai illan harjoitusten takia, on vaikea pysyä "porukassa" kiinni. Toisaalta jos mietitään sitä, olisiko Raisa voitu surmata jonkun huumeporukan ongelman takia, voi se minusta olla ihan hyvin mahdollista, vaikka Raisa ei itse päihteitä tiettävästi sen kummemmin käyttänytkään. Eihän siihen tarvita kuin yksi sekaannus, muutama lainattu kymppi tjsp.
Tai sitten se klassinen, että on vain aivan väärään aikaan täysin väärässä paikassa.
Nyt, kun mm. Auvisen isä on saatu osallistumaan murha.infon keskusteluihin, olisi vähintään mielenkiintoista kuulla Raisan äidin ajatuksia tyttärensä katoamisesta. Minusta tuntuu, että äitikään ei usko simppeliin katoamiseen. Ja olen ihan varma, että äiti seuraa keskustelua. Tai käy ainakin välillä silmäilemässä.