Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Mike Manner kirjoitti:
Ps.Aika raskas kuva http://i.imgur.com/K8068.jpg kun katsoo kaverin ilmettä :(
Pahinta on kaataa kaikki kiprun niskaan jos puolustus kusee totaalisesti, samoin muu peli.
Siinä ei paraskaan maalivahti auta :?
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Rosie muru, mulla kesti toi tauti pari päivää sitten vaan muutaman tunnin, yöllä tosin..
Sen jälkeen vaan heikkoa oloa ja nyt voiton puolella :)

Clydelle ja Alicelle jotain väkevämpää, jotain ihan mitä vaan!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Valdovas kirjoitti:
Alice Cullen kirjoitti: Hehe, pieni hymiö Alicen huulilla, harvinaista tän ketutuksen keskellä.
That's the spirit(us fortis)! 8)
:lol: Jos en tietäisi sua rauhaa rakastavaksi humanistiksi, niin tekisi mieleni väittää, että tuo meni jo *ittuilun puolelle :shock:

Ei tässä kyllä mikään viina auta, ei edes pirtu. Paras vaan mennä nukkumaan ja yrittää olla lukematta mitään juttuja koko aiheesta :(
Oma veikkaukseni on, että molemmat leijonalaumat on juhlineet sitä naisten kiekkopronssia hieman liian pitkän kaavan mukaan ja siksi meni se eka erä niinkuin meni.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Alice Cullen kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
Ps.Aika raskas kuva http://i.imgur.com/K8068.jpg kun katsoo kaverin ilmettä :(
Pahinta on kaataa kaikki kiprun niskaan jos puolustus kusee totaalisesti, samoin muu peli.
Mä luulin, että tuo kuva on otettu, kun Kipru teki sen mokauksen. Se tosin "päästi" pari muutakin kiekko maaliin, ennenkö vaihtoivat. Eka oli kiprun ihan oma moka, muut pakeissa.

Hyvin meni, tulihan se maali sieltä vihdoin :lol:
Nyt vain lauletaan DEN GLIDER IN ja otetaan vähä Sakua!
Nanika ga tooku matteiru to
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Jaahas, mitä se joku Kipru (onpa muuten erikoinen nimi) on tehnyt, jotain rikollistako?

Tavoistani poiketen nautin täällä lasillisen Negronia ja astiallisen ulkoelinsylttyä a la prison. Tänään veri kiertää :D !
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kylli kirjoitti:Jaahas, mitä se joku Kipru (onpa muuten erikoinen nimi) on tehnyt, jotain rikollistako?
Kipru viilsi kurkun auki USA:n pelaajalta eka erän puolessa välissä hänen tehtyä USA:n 3-0 johtomaalin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Onneksi en ole niin kiinnostunut peleistä tai urheilusta yleensäkään. Ei mennyt ilta pilalle.

Mulle vain kokista, nenänvalkaisuviikot menossa nytten. Aikamoinen toleranssi ehtikin jo kehittyä, ehkä juhannukseen mennessä on mustalaisen hevosella taas uutta opeteltavaa.

Myöskin on kiva taas löytää koira sisätiloista sitä ulos päästäessä.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Clyde
Axel Foley

Miten hitsin vaikeeta on löytää yksi biisi netistä, minkä laulajaa ei tiedä, biisin nimeä ei tiedä eikä sanoja tiedä :twisted:

Tummarommikola, tack. Ja hei Mike, se eka maali oli Kiprun moka, muut oli pakkien virheitä.
qos1
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja qos1 »

sätti ei kai toimi?! hyvin meni pelit! http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go&NR=1 kuuntele tuo
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Clyde kirjoitti:
Tummarommikola, tack. Ja hei Mike, se eka maali oli Kiprun moka, muut oli pakkien virheitä.
Juuri näin clyde, sille otetaan ja pronssin jälkeen odotetaan MM kisoja jotka on aina tärkeemmät kun olympiat 8)
Clyde
Axel Foley

^Ah Alice, me ollaan niin samixia. Mä olen kokoajan sanonut, että odotellaan vaan niitä MM-kisoja. Sitäpaitsi, Suomi pärjäs paremmin ku ruåtti! :twisted:
Tsin tsin tälle aökaa pian riittää, kupu täyttyy D
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Clyde kirjoitti:Ja hei Mike, se eka maali oli Kiprun moka, muut oli pakkien virheitä.
No eka oli puhtaasti Kiprun, loput tuli ihan yleisen sekoilun seurauksena... :|
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kylli kirjoitti:Tavoistani poiketen nautin täällä lasillisen Negronia ja astiallisen ulkoelinsylttyä a la prison. Tänään veri kiertää :D !
Öh... poikkeus vahvistaa säännön? Vanhat tavat kunniaan? Ethän kuitenkaan ihan uusi tuttavuus baarissa sinäkään ole ;)

Ihanan raikas, uudestisyntynyt olo yrjöilyn jälkeen. Voipi olla, että tämä uusi raittiimpi ja savuttomampi minä pitää minut poissa baareista tästälähin :| *kassellaan*
Nyt kuitenkin appelsiinimehu ja joku kiva aamupalaleipä, kunnes jatkan matkaa IRL kaupoille :P

ps. Kyllä siihen Suomen peliin jotain rikollista liittyi, mun mielestä se oli julkinen raiskaus!

psst. Alice ja Clyde, krapulanpoikasta? ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Clyde
Axel Foley

rosamarine kirjoitti:psst. Alice ja Clyde, krapulanpoikasta? ;)
Minä oon kuullut krapulasta niin kauheita juttuja, etten ole vieläkään ajatellut sitä kokeilla.

Ylös, ulos ja lenkille. Raikas nollakeli, vihdoin. Tätä voisi juhlia! Kahvit kaikille kermaleivosten kera. Hyi hyi kun tässä taas pläskistyy :twisted:
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Rosa Nöy, ei edes virtuaalisellaista :lol:
Hirveetä flunssaa vaan meinaa tuputtaa mulle, ei sitä tahdo!

Clyde jeps, samixii! Ja onhan toi MM nyt kuitenkin maailmanmestaruus ja olympia, no se vaan on 8)
Lukittu