Pahinta on kaataa kaikki kiprun niskaan jos puolustus kusee totaalisesti, samoin muu peli.
Siinä ei paraskaan maalivahti auta
Pahinta on kaataa kaikki kiprun niskaan jos puolustus kusee totaalisesti, samoin muu peli.
Valdovas kirjoitti:That's the spirit(us fortis)!Alice Cullen kirjoitti: Hehe, pieni hymiö Alicen huulilla, harvinaista tän ketutuksen keskellä.
Mä luulin, että tuo kuva on otettu, kun Kipru teki sen mokauksen. Se tosin "päästi" pari muutakin kiekko maaliin, ennenkö vaihtoivat. Eka oli kiprun ihan oma moka, muut pakeissa.Alice Cullen kirjoitti:Pahinta on kaataa kaikki kiprun niskaan jos puolustus kusee totaalisesti, samoin muu peli.
Kipru viilsi kurkun auki USA:n pelaajalta eka erän puolessa välissä hänen tehtyä USA:n 3-0 johtomaalin.Kylli kirjoitti:Jaahas, mitä se joku Kipru (onpa muuten erikoinen nimi) on tehnyt, jotain rikollistako?
Juuri näin clyde, sille otetaan ja pronssin jälkeen odotetaan MM kisoja jotka on aina tärkeemmät kun olympiatClyde kirjoitti:
Tummarommikola, tack. Ja hei Mike, se eka maali oli Kiprun moka, muut oli pakkien virheitä.
No eka oli puhtaasti Kiprun, loput tuli ihan yleisen sekoilun seurauksena...Clyde kirjoitti:Ja hei Mike, se eka maali oli Kiprun moka, muut oli pakkien virheitä.
Öh... poikkeus vahvistaa säännön? Vanhat tavat kunniaan? Ethän kuitenkaan ihan uusi tuttavuus baarissa sinäkään oleKylli kirjoitti:Tavoistani poiketen nautin täällä lasillisen Negronia ja astiallisen ulkoelinsylttyä a la prison. Tänään veri kiertää!
Minä oon kuullut krapulasta niin kauheita juttuja, etten ole vieläkään ajatellut sitä kokeilla.rosamarine kirjoitti:psst. Alice ja Clyde, krapulanpoikasta?