Olen samaa mieltä. Kysynkin miksi?Waja kirjoitti:Olen ehdottomasti samaa mieltä Johnin kans:Miss Holmes on saanut kohtuuttoman paljon paskaa selkäänsä Matulan taholta.John Doe kirjoitti:Vakavien aiheiden yhteydessä huumorin käyttö on ihan OK, kunhan se huumori on "älykästä" tai siis yhtäkään osapuolta "loukkaamatonta". Kaikenlaiset pelleilyt ufoineen ja alentavine kommentteineen henkilöiden älyllisestä tasosta eivät kuulu joukkoon, Minfossakaan!
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Miss Holmesia varmaan pidetään osasyyllisenä että tutkinnan kohteeksi vaihtui AA, AA:n lähipiirissä on varmaan ihmisiä joiden mukaan JL sai ansionsa mukaan ja AA:lle pitäisi maksaa teosta tapporahaa(mm. JL:n henkivakuutuskorvaus)
Valuvaa tavaraa .....John Doe kirjoitti:Mä voisin kyllä, helpostikkin, kertoa nimimerkit Minfosta, jotka on kuulusteluissa joutuneet käymään. Tieto löytyy esitutkintamateriaalin osiosta "Lisätutkinta". Toisaalta siitä tiedosta ei ole kenellekkään mitään iloa/hyötyä, joten pidän tiedon itselläni. Toivottavasti kaikki materiaalin tilanneet "älyävät" tehdä samoin!
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
-
Navetanhajuinen
- Harjunpää
Viime syyskuun lopulla Matula hiljeni. Kuukauden tauon jälkeen yksittäisiä viestejä silloin tällöin, mutta nyt oikeudenkäynti piristi hänet taas kirjoittamaan.Sippura kirjoitti:Ehkä valaisisit hieman lisää? Tarkoitatko Matulaa? Siainen eli sijainen?Navetanhajuinen kirjoitti:Sippura kohtasit mielenkiintosi herättäneen kirjoittajan jota kaipailit jokin aika sitten, mutta on ehkä siainen.
No, Matula tuntuu olevan niin yksitavuinen henkilö, että enpä sen enempää saanut hänestä irti. Niin kuin ei varmaan moni muukaan.
Todennäköisesti on sijainen (ihan j kanssa), ehkä saanut tunnukset alkuperäiseltä Matulalta.
-
Stephanie Plum
- Remington Steele
Matula, Miksi tarjouduit tuolla Ulvilan paperit ketjussa lähettämään esitutkintamateriaalia, mutta et sitten lähetä?
Mikä juttu se oikein on?
Mikä juttu se oikein on?
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Matulalla ei taida olla papereita kun niin innokkaasti kyselee nimimerkkien perään?Matula kirjoitti:Voisitko vihdoin kertoa nimimerkit. Me kaikki et-materiaalin lukeeneet odotamme innolla...John Doe kirjoitti:Mä voisin kyllä, helpostikkin, kertoa nimimerkit Minfosta, jotka on kuulusteluissa joutuneet käymään. Tieto löytyy esitutkintamateriaalin osiosta "Lisätutkinta". Toisaalta siitä tiedosta ei ole kenellekkään mitään iloa/hyötyä, joten pidän tiedon itselläni. Toivottavasti kaikki materiaalin tilanneet "älyävät" tehdä samoin!
Totuus
Mielenkiintoista mistä tutkijat ovat saaneet keskustelijoiden henkilöllisyydet, kun RAID sanoi, että yp:ta ei ole niitä tiedusteltu.Kyllikki S kirjoitti:Matulalla ei taida olla papereita kun niin innokkaasti kyselee nimimerkkien perään?Matula kirjoitti:Voisitko vihdoin kertoa nimimerkit. Me kaikki et-materiaalin lukeeneet odotamme innolla...John Doe kirjoitti:Mä voisin kyllä, helpostikkin, kertoa nimimerkit Minfosta, jotka on kuulusteluissa joutuneet käymään. Tieto löytyy esitutkintamateriaalin osiosta "Lisätutkinta". Toisaalta siitä tiedosta ei ole kenellekkään mitään iloa/hyötyä, joten pidän tiedon itselläni. Toivottavasti kaikki materiaalin tilanneet "älyävät" tehdä samoin!
Eli, onko siis koko juttu näistä haastatelluista huuhaata?
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~
-
Stephanie Plum
- Remington Steele
Mä voisin hyvin kuvitella, että Matulalla ON tutkintamateriaali ja yrittää nyt kampanjoinnissaan uskotella, ettei m infolaisista ole esitutkintamateriaalissa ja hyötyä siitä, että m infon tutkintamateriaalin omaava osuuskunta ei halua aiheuttaa lörpöttelyllä mielipahaa / ongelmia / häiriötä.
Ketä asia suuresti kiinnostaa voi sen tosiaan tuosta materiaalista lukea. Itselleni juuri tuo pointti oli se, miksi halusin osuuskuntaan mukaan ja tiedot. Minulle riitti hyvin lehtien suodattamat jutut parin päivän viiveellä, kunnes Matula tarjosi materiaalia ja sitten ei lähettänytkään mitään. Uteliaisuus voitti kun tajusin, että tässä on nyt jotain tosi hämärää mukana, ja siellä papereissahan sitten oli vastaus...
Ketä asia suuresti kiinnostaa voi sen tosiaan tuosta materiaalista lukea. Itselleni juuri tuo pointti oli se, miksi halusin osuuskuntaan mukaan ja tiedot. Minulle riitti hyvin lehtien suodattamat jutut parin päivän viiveellä, kunnes Matula tarjosi materiaalia ja sitten ei lähettänytkään mitään. Uteliaisuus voitti kun tajusin, että tässä on nyt jotain tosi hämärää mukana, ja siellä papereissahan sitten oli vastaus...
-
Dexter Morgan
- Hercule Poirotin viikset
*poistettu henkilöspekulointia*tm
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ja jotain nimimerkkiä epäiltiin Auerin miesystäväksi, mutta henkilö nimimerkin takaa paljastui naiseksi...Dexter Morgan kirjoitti:Eikös Matula itse ollut kuulusteltavana, kun häntä epäiltiin Aueriksi syksyllä?Stephanie Plum kirjoitti:Uteliaisuus voitti kun tajusin, että tässä on nyt jotain tosi hämärää mukana, ja siellä papereissahan sitten oli vastaus...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Olen myos kysynyt samaa... John Doe voisi varmaan vastata tahan parhaiten, kun hanella on tieto asiasta. Minulla ei ole, enka usko kellaan muullakaan olevan.Sippura kirjoitti: Eli, onko siis koko juttu näistä haastatelluista huuhaata?
John Doe kertoi:"Mä voisin kyllä, helpostikkin, kertoa nimimerkit Minfosta, jotka on kuulusteluissa joutuneet käymään"
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
Se kyseinen sivu jolla mainitaan kaksi minfon nimimerkkiä, on postattu tännekin jo aikapäiviä sitten, tosin tietysti nikit poistettuina. Sori, tätä materiaalia on täällä sen verran etten jaksa kaivaa uudelleen esille. Siitä ilmenee ettei ketään ole kasvokkain kuultu, eikä kiinnostuksen kohteina ole ollut kuin nämä kaksi nikkiä. Toinen nousi esiin ilmeisesti AA:n omasta sanomasta ja toinen... niin, kuka tunnustaa?
Te, joilla on se kuuluisa Paketti, onko niin että tuo jää ainoaksi maininnaksi minfosta?
Te, joilla on se kuuluisa Paketti, onko niin että tuo jää ainoaksi maininnaksi minfosta?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Kyllä, tuo jää ainoaksi Minfo maininnaksi koko materiaalissa, joten ei siitä sen enempää. Kukaan tuskin on joutunut kuulusteluissa käymään, toinen sen takia, ettei ole kyetty löytämään (on edelleen tutkinnassa) ja toinen siksi, että syyttäjän mielestä ei ole tarpeen tutkia muita nimimerkkejä. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Tekstistä saa myös väkisin sellaisen kuvan, ettei tutkintaa ole lopetettu? Miksi?Lisäys Mannerin taholta edelliseen kysymykseen:
-s.5, seitsemäs ranskalainen viiva: Tässä kohdassa tarkoitettu "xxxx"n sähköpostiosoite ei ole "xxxxxxxxx", vaan Auer on tarkoittanut, että kyseisen nimimerkin kirjoitustyyli on ollut samanlaista kuin sanotun Sepon, jolla nimellä ko. henkilö on Auerille esiintynyt ja joka voi olla myös kyseinen Seppo.
VASTAUS:
Kyseinen nimimerkki "xxxxxx" on edelleen tutkinnan alla. Syyttäjä Valkaman mielestä tässä vaiheessa ei ole tarvetta laajentaa tutkintaa muihin nimimerkkeihin.
AAA...koska hnkilöllisyys ei oel selvillä. Kiitos Vaavi.
Nuotio & Äreät Tiput