Rouva Auer on todistettavasti valehdellut useaan otteeseen faktatodisteita vastaan, mm. verijälkien mukaan surmaaminen on alkanut huomattavasti aiemmin kuin mitä rouva Auer on väittänyt, ja uskoisin kyllä, että syytön OIKEASTI voisi kertoa KAIKEN totuudenmukaisesti niin, että se tukee faktatodisteita. Eikä myöskään syytön juuri sanoisi lapselle, että ei poliisien tarvitse tietää kaikkea
Pikagallup käräjäoikeuden tuomiosta
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Re: Pikagallup käräjäoikeuden tuomiosta
Tuohon kivitysjuttuun viitaten..
Rouva Auer on todistettavasti valehdellut useaan otteeseen faktatodisteita vastaan, mm. verijälkien mukaan surmaaminen on alkanut huomattavasti aiemmin kuin mitä rouva Auer on väittänyt, ja uskoisin kyllä, että syytön OIKEASTI voisi kertoa KAIKEN totuudenmukaisesti niin, että se tukee faktatodisteita. Eikä myöskään syytön juuri sanoisi lapselle, että ei poliisien tarvitse tietää kaikkea
Jos on syytön, ei ole mitään pelättävää kertoa kaikki ja nimenomaan KAIKKI poliisille, jotta saa itsensä vapautetuksi. Nyt on liian monta asiaa ristiriidassa rouva Auerin puheiden kanssa, että eikö hiukan ihmetytä ketään muuta, että miksiköhän ei ole rouva Auerin väitteet tapahtumista yhteneväisiä faktatodisteiden kanssa? Hälytyskellot kenelläkään 
Juu, ja poliisia ei ainakaan tarvitse pelätä, mitä nyt vähän vilauttaa virkamerkkiä vie kotiin ja raiskaa, jos nuori tyttö pyytää apua... mutta se olikin paha poliisisetä se...
Kun nyt vaan ei tuo ristiriita koskisi poliisin puheita ja spekulaatioita.
Tätä täytyykin miettiä.
Faktatodiste taitaa olla, että tappoa ei suoritettu vasaralla, kuten Anneli Auer kertoi... analyysi kertoo sorkkaraudasta, ja tämä mikä lie testi... kirveestä. Ota siitä selvää.
Kun nyt vaan ei tuo ristiriita koskisi poliisin puheita ja spekulaatioita.
Tätä täytyykin miettiä.
Faktatodiste taitaa olla, että tappoa ei suoritettu vasaralla, kuten Anneli Auer kertoi... analyysi kertoo sorkkaraudasta, ja tämä mikä lie testi... kirveestä. Ota siitä selvää.
Viimeksi muokannut Sirpa, La Huhti 24, 2010 1:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Tässä kun ei udeltu uskoani AA:n osuudesta miehensä kuolemaan,vaan tuomioon;vastasin syytön.
Luulen ettei aukottomasti voida todistaa AA:ta syylliseksi.
Luulen ettei aukottomasti voida todistaa AA:ta syylliseksi.
Niin, tuo galluppikysely on aseteltu vähän väärin, koska jos joku ei näe todistusaineiston riittävän tuomioon, hän vastaa syytön... eli periaatteessa tuossa ei ole edes kunnolla kohtaa SYYTÖN tekoon.
Alethes doksa meta logu
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
selkeästi syytön.
näyttö ei riitä mitenkään yli 50% syyllisyyttä tukevaksi ja silloin tuomio on katsottava syytetyn eduksi.
40% syyllinen ja 60% syytön,niin ei tule tuomioita ja mennään hoviin joka tekee saman päätöksen,syyttäjä valitta korkeimpaan ja varmasti saakin sinne valitusluvan ja asia ei muutu miksikään.
anneli pääsee kotiin ja valtio maksaa satoja euroja jokaiselta vankeuspäivältä yms.yms.
näyttö ei riitä mitenkään yli 50% syyllisyyttä tukevaksi ja silloin tuomio on katsottava syytetyn eduksi.
40% syyllinen ja 60% syytön,niin ei tule tuomioita ja mennään hoviin joka tekee saman päätöksen,syyttäjä valitta korkeimpaan ja varmasti saakin sinne valitusluvan ja asia ei muutu miksikään.
anneli pääsee kotiin ja valtio maksaa satoja euroja jokaiselta vankeuspäivältä yms.yms.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Paitsi, että mä puhuin tästä keissistä enkä naapurin Erkin huumeidenkäytöstä.. Miten ihmeessä jotkut eivät pysty keskittymään yhteen asiaan kerrallaan vaan pitää sekoittaa johonkin täysin asiaankuulumattomaan?
Mun mielestä ei ole kovinkaan asiallista verrata faktatodisteita muistijälkitestiin. Pitää ensin ymmärtää asioiden väliset erot tai aste-erot ennen kuin niistä lähtee puhumaan. Ellei sitten tarkoituksella yritä sekoittaa asioita..
Mun mielestä ei ole kovinkaan asiallista verrata faktatodisteita muistijälkitestiin. Pitää ensin ymmärtää asioiden väliset erot tai aste-erot ennen kuin niistä lähtee puhumaan. Ellei sitten tarkoituksella yritä sekoittaa asioita..
No voi pyhä jysäys sanon minä, kuule kun niitä faktatodisteita ei ole olemassakaan. Syytäjä itsekin on sanonut, että syyllisyys perustuu spekulaatioon, ja tuon voit itse todeta tuosta syyttäjän listasta. Voi, voi. Tämä Ulvila homma on kyllä manipuloinnin huippu, ja miten pienin eväin se kyetään vielä tekemään, kun kyseessä on suomalaiset, voi, voi... usko on vahvaa, vaikka ei tiedetä kivien paikkaa...
Alethes doksa meta logu
Tämä gallup on tarkoitettu juuri noin, kuin Waja kirjoitti. Eli vain tuomiota haetaan. Laitoinhan jo tuohon ensimmäiseen viestiin, että astutaan tuomarin kenkiin. Ja jos hänet oikeudessa julistetaan syyttömäksi, niin hän on silloin SYYTÖN. Elä Sirpa tee jokaista asiaa niin vaikeaksi.Sirpa kirjoitti:Niin, tuo galluppikysely on aseteltu vähän väärin, koska jos joku ei näe todistusaineiston riittävän tuomioon, hän vastaa syytön... eli periaatteessa tuossa ei ole edes kunnolla kohtaa SYYTÖN tekoon.
Ahaa, kiitos selvennyksestä - siis koko testissä ei ollut todellakaan kohtaa, että olisi syytön itse tekoon - ymmärrän tai siis ymmärsin ihan oikein. Tarkennusta en nyt näe asioiden sotkemiseksi... että haetaan vain tuomiota... hm...
Siis jos oikeus ei tuomitse, olette jo etukäteen päättäneet, että nainen on kyllä tehnyt teon, mutta näyttö ei riitä... hm... miten kuulostaa niin kovin tutulta.
Paitsi, jos nyt kirjallisesti pystytään osoittamaan syyttömyys... aivan. Syyllisyys voi perustua kyllä vain spekulaatioon. Aivan.
Siis jos oikeus ei tuomitse, olette jo etukäteen päättäneet, että nainen on kyllä tehnyt teon, mutta näyttö ei riitä... hm... miten kuulostaa niin kovin tutulta.
Paitsi, jos nyt kirjallisesti pystytään osoittamaan syyttömyys... aivan. Syyllisyys voi perustua kyllä vain spekulaatioon. Aivan.
Alethes doksa meta logu
Miksi ymmärrät tuon Syytön-kohdan juuri niin että ei löydy riittävästi todisteita, mutta on silti tekijä? Etkös siis itse ole aidosti sitä mieltä, että AA on syytön koko tekoon. Vaikka niin joka puolella toitotat?Sirpa kirjoitti:siis koko testissä ei ollut todellakaan kohtaa, että olisi syytön itse tekoon - ymmärrän tai siis ymmärsin ihan oikein.
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
No sitten se on pyhä jysäys se.. Ok, kivahan se on tietää, että verijälkitutkimus on pelkkää spekulaatiota. Varmaan elämäkin on sitten pelkkää spekulaatiota. Ollankohan nyt ihan varmasti elossa? Olen, siis elän? Eiku.. Elän, siis olen..
Voi voi.. Noissa kahdessa sanassa olen kanssasi samaa mieltä
Sitä paitsi, mitäs me täällä vielä kättä väännetään Jukan kuolemasta ja siihen osallisista henkilöistä, kun ei hän ehkä edes koskaan elänyt. Jos kerran kaikki on spekulaatiota niin eihän hän ole voinut kuolla jos ei ehkä elänytkään?
Jos lopetettais tämä paskanpuhuminen niin jäisi ehkä enemmän energiaa ihan oikeisiin asioihin.
Voi voi.. Noissa kahdessa sanassa olen kanssasi samaa mieltä
Sitä paitsi, mitäs me täällä vielä kättä väännetään Jukan kuolemasta ja siihen osallisista henkilöistä, kun ei hän ehkä edes koskaan elänyt. Jos kerran kaikki on spekulaatiota niin eihän hän ole voinut kuolla jos ei ehkä elänytkään?
Jos lopetettais tämä paskanpuhuminen niin jäisi ehkä enemmän energiaa ihan oikeisiin asioihin.
On tainnut mennä jotakin ohitse - se verijäkitutkimus juuri missasi toisessa ketjussa. Tehty valokuvien perusteella tuo aikajana - huomautan nyt vielä. Tulkinta siitä onkin tätä kuuluisaa Ulvila-spekulaatiota.
Totuus: jos lopetetaan paskan puhuminen totuuksista jäisi enemmän aikaa kivittämiseen.
Totuus: jos lopetetaan paskan puhuminen totuuksista jäisi enemmän aikaa kivittämiseen.
Alethes doksa meta logu
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Mun mielestä tuo kivittäminen on turhan väkivaltainen kommentti sivistyneeseen maailmaan eikä sovi normaaliin ihmisten väliseen keskusteluun.
Mitä tulee tuohon verijälkitutkimukseen niin esimerkiksi tästä saa ihan hyvää osviittaa tapahtuneesta:
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... tteja.html
En ole paikalla ollut, etkä varmaan sinäkään, joten varmaankin tuon tutkimuksen on tehnyt kokonaisuudessaan (ei siis vain sinun mainitsemiltasi osin) ammattilaiset eivätkä meidän tasoiset maallikot.
Totuuden toitottamisessa kannattaa hieman olla varovainen kun jollekin toiselle voi olla joku muu totuus kuin toiselle. Yleinen totuus on sitten jo ihan toinen asia.
Mitä tulee tuohon verijälkitutkimukseen niin esimerkiksi tästä saa ihan hyvää osviittaa tapahtuneesta:
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... tteja.html
En ole paikalla ollut, etkä varmaan sinäkään, joten varmaankin tuon tutkimuksen on tehnyt kokonaisuudessaan (ei siis vain sinun mainitsemiltasi osin) ammattilaiset eivätkä meidän tasoiset maallikot.
Totuuden toitottamisessa kannattaa hieman olla varovainen kun jollekin toiselle voi olla joku muu totuus kuin toiselle. Yleinen totuus on sitten jo ihan toinen asia.
-
alpo holisti
- Andy Sipowich NYPD
Onko totta, että verijälkitutkimus perustuu vain valokuviin...Sirpa kirjoitti:- se verijäkitutkimus juuri missasi toisessa ketjussa. Tehty valokuvien perusteella tuo aikajana -
ei siis mitään todistajalausuntoja...todella hämmästyttää!
Sen ymmärrän, että valokuva on otettu joka tapauksessa, mutta...
Jos verta tuli päästä, niin mihin tuo väite kuivuneesta verestä perustuu?
Kuinka kuivaa ja kuka sen kokeili, miten se näkyy valokuvissa?
Kuinkas tää olisi voinut mennä konstaapeli Joutenololta läpi...
No mieti nyt itse, ei tietenkään mikään erioistutkija lähde perustamaan mitään vain valokuvan perusteella. En oikeastaan tiedä pitäisikö tapaukseen koommentoida enään mitenkään, kun ja jos ei viitsi jotkut nähdä sen verran vaivaa, että lukee aiheeseen liittyvät kirjoitukset muutama sivu taaksepäin ja konnentoi/kysyy vasta siiten.alpo holisti kirjoitti:Onko totta, että verijälkitutkimus perustuu vain valokuviin...Sirpa kirjoitti:- se verijäkitutkimus juuri missasi toisessa ketjussa. Tehty valokuvien perusteella tuo aikajana -
ei siis mitään todistajalausuntoja...todella hämmästyttää!
Sen ymmärrän, että valokuva on otettu joka tapauksessa, mutta...
Jos verta tuli päästä, niin mihin tuo väite kuivuneesta verestä perustuu?
Kuinka kuivaa ja kuka sen kokeili, miten se näkyy valokuvissa?
Kuinkas tää olisi voinut mennä konstaapeli Joutenololta läpi...
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme