turumurre kirjoitti:oi joi. Täällä aletaan päästä nerouden rajamaille.
Saanko kysyä mitä muuta kuin ETPtä olet nauttinut?MisHolmesille: Tuossa edellä olevassa pidemmässä tekstiosassa olen mennyt jo, tänään oikeudessa oleviin todisteluihin, eikä kirjoitukseni koskenut tätä Taran analysointia kirjoitetusta tekstistä. Tuon lasten kuulustelu-tekstin lopussa olevan ’johtopäätökseni.. tai.. tai..', uskon sinun ymmärtävän mitä sillä tarkoitan. Suosittelen sinullekin että käyt lasten litteroidut kuulustelut huolella, ajan kanssa läpi.Niin miksi ihmeessä työnnät joukkoon lasten litterointeja?????
Menen tähän Taran tekstistä ’ennustamiseen’ vielä tämän kerran. Se on samaa sarjaa kuin saman kirjoittajan aikaisemmin esittämä analysointi syytetyn kuvien perusteella, ja aikaisemmin taisi olla vielä johtopäätöksien vetäminen syytetyn kotisivujen perusteella.
Täyttä huuhaata sanoo turumurre
Olet siis valmis antamaan puheistani väärän todistuksen, hyvä turumurre. Kerropa missä ja milloin olen muka jotakin ennustanut A:n artikkelien perusteella ennustanut???
Kerroin löydöistäni täällä, mutta sanoin myös, että niitten perusteella ei tietenkään voisi kukaan ennustaa tulisiko tuosta naisesta jonain päivänä murhaaja , ja että niiten perusteella ei hänestä tule myöskään syyllistä, koska ketään ei tuomita hänen arvojensa perusteella, vaan ainoastaan tekojen.
Valehtelet ihan pokkana.
Lisäksi olen joutunut toistamaan tämän asian, ja teen sen taas -jo sinua ei kiinnosta tai jos kyllästyttää,hyppää tästäeteenpäin, joitain foorumin uusia voi kiinnostaa):
Auerilla on kovat arvot, poikkeuksellisen kovat, niitä voi helposti luonnehtia elitistisiksi, narsistiksi, nihilistisiksi..jne, kapitalismin ja eriarvoisuuden puolustukseksi..
Esimerkki Auerin toimintaideasta: "Ihannepuoliso on sijoittaja-isä, koroillaan elävä rahantekokone, koti-isä, ja nainen on äiti, molemmat kotona lasten kanssa, nainen synnytyskone.
Lukekaa itse:
Auer: Esimerkki 2: "Jukka Ylitalo jätti toista vuotta sitten paikkansa FIM Pankkiiriliikkeen toimitusjohtajana, myi osuutensa yhtiöissä ja ryhtyi sijoituksilla eläväksi koti-isäksi. Lala-kuopuksen lisäksi perheessä on kaksi kouluikäistä tytärtä."(Artikkelista 'Uuden vuosituhannen trendi', uudet ihanteet)
Auerin 'oikean maailman' tavoitteista, Auers: "Mennyttä maailmaa varten rakennetut tukisysteemit murenevat tuskastuttavan hitaasti, mutta elämä täällä oikeassa maailmassa jatkaa omaa rataansa."
----------
Näin hän kirjoittaa mammapalstan historiikissa, mm: .. / Kyse ei olekaan kuitenkaan pelkästä rahasta, vaan 70-luvulta haiskahtavasta ja osittain vanhentuneesta tasa-arvo ideologiasta, joka jyrää nykyajan moniarvoisemmat valintamallit alleen.. Hallelujaa!! Nainen edustaa todella kovia arvoja! Tasa-arvo on hänen mielestään 'osittain vanhentuntunutta'. Auer: "Mitä eliitti ja raharikkaat edellä, sitä vähävaraiset perässä,kun elintaso nousee"! - No rikkaitahan köyhät ovat aina kadehtineet. Rahahan se ratkaisee. Vai ei rahasta..Köyhiltä murennettava pois nekin tukirakenteet jotka vielä ovat olemassa. Siinä Auerin ideologia.
---------------
Olisit vieläkin parempi kirjoittaja, jos et tekisi omavaltaista uudelleen tulkintaa toisten viesteistä, siis jos et valehtelisi.
Mitä skitsoiluun tulee, niin skitsoille on kaikille yhteistä se että PUHEET ja TEOT ovat pysyvässä ja suuressa ristiriidassa keskenään. Mitä on sanottava Auerin puheista, kautta linjan, ja hänen teoistaan? Vaikka jätettäisiin murhaepäily pois, niin minusta kysymys on perusteltu.
Ja olen myös sanonut että jos ja kun Auer saa tuomion, tai pääsee Niuvanniemeen, niin hänen kalmokekkeri-sivunsa saavat erikoisen lisämausteen. Luuranko ainakin sai jo tuhkauurnan seurakseen ei ihan kaapppiin, mutta komeroon sai, vieläpä autenttisen Jukan tuhkapurkin. "Meil on vähän outo huumori", sanoi lapsi.