Linjasi nettituttavuuksissa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

itse olen nykyaikana sen verran vainoharhainen, että pidän tiukasti nettitutut netissä ja mielellään reaalitutut reaalissa, sikälimikäli se on mahdollista. työkavereihin suhtaudun ihan samalla tavalla, töissä ollaan töissä ja siellä olevat asiat ei kuulu siviiliin, niin kuin siviiliasiat ei kuulu töihin. ehkä siksi olen nykyään tosi fanaattinen näiden kanssa, että aikanaan ihan nöösinä olin liian sinisilmäinen ja se kostautui oikein urakalla.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Counter-Strike nimisessä pelissä klaanimme pyrki eräs pelaaja. Vähän ajan päästä sain tietää että hän asuu lähellä minua ja käy samaa koulua, on vaan yhden luokan vanhempi.

Tapasin hänet ja silleen, nimeäni en kyllä kertonut ennen tapaamista.
What you do... Makes you who you are.
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

d00d xfiree?
I am an African!
Sara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sara »

Harrastan nettituttavuuksia ja paljon, mutten minkään deittien tai muiden vastaavien kautta. Foorumeiden lähinnä nykyään, ennen taas oli vakichatporukka, jonka kanssa vietettiin paljon aikaa yhdessä myös IRL :)
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Suurin osa mun kavereista on kavereita netin kautta, enkä mä kauheasti varo, koska en pelkää. Outuoa sinänsä koska muuten mä oon vainoharhailun maailmanmestari...
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Mä olen tavannut aviomieheni aikoinaan netissä, mutta siinä oli kyllä niin monta sattumaa monessa, että vieläkin ihmetyttää, miten niin pääsi käymään. Hyvä kuitenkin, että kävi. :wink:

Muuten tykkään kyllä jutustella kaikenlaista tyhjänpäiväistä ja asiaakin, kunhan jutut ovat sellaisia, ettei siitä ole mulle itselleni mitään vahinkoa, jos joku minut tunnistaa. Pyrin kyllä käyttämään eri palstoilla eri nimimerkkejä ja näinpoispäin.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Sadie_Manson kirjoitti:Outuoa sinänsä koska muuten mä oon vainoharhailun maailmanmestari...
hih...näen jo sieluni silmin millaiset kisajärjestelyt vainoharhailun mm-kisoissa olisi, ja kilpailijat ja heidän tilansa....kuin jostain monthy pythonin, yläluoka-ääliö-skabasta :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Olen tavannut yhteensä 4 nettituttavuutta, ongelmia ei vielä ole tullut, mutta jos sitä kohta tulis kuolinilmotukseni lehteen.
What you do... Makes you who you are.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Mulla on paljon nettituttavuuksia joita olen tavannut myös.Kaikki järkeviä ja älyllä varustettuja ihmisiä.Syy on varmaan se,että ensin ollaan paljon juteltu mesessä ja tutustuttu keskenää,törkeet ihmiset blokkaan heti kartanolle meseltä.Harvemmin sellaisia on tullut kuitenkaan vastaan.
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Bombay kirjoitti:Olen monia tavannu netin kautta ja varmasti jatkossakin tapaan, ikinä ei ole sattunut mitään ikävää ja en osaa pelätä, että sattuisi myöhemminkään. Tietysti eritavalla esim. pienikokoisen naisen kannattaa suhtautua uusien tuttavuuksien tapaamisen kuin rujon kaljupäisen miehen :D
Mäkin oon rujo kaljupäinen mies yli 100kg et en oikein osaa pelätä. Riskinsähän on kaikessa kanssakäymisessä, esim. huuto.netin kaupat tehdään usein henkilökohtaisesti johtuen esim. tavaran huonosta postitettavuudesta (esim. henkilöauto...) Eikös joku tappo käyny sillai et oli Keltaisessa Pörssissä pistooli myynnissä ja ostajaehdokas oli sillä kyseisellä (oliko CZ?) pistoolilla ampunut myyjän tämän omaan kotiin. Henki lähti siis noin 500 euron arvoisen aseen vuoksi, muuta ei ollut tainnut ampuja varastaa uhriltaan. Muistaako kukaan? Tapaus sattui 90-luvun loppupuolella?
Uups väärään paikkaan meni mut jos JR tai joku muu viitseliäs alustais tonne Henkirikokset-osioon.... :oops: :oops: :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Lennox kirjoitti:Mä olen tavannut aviomieheni aikoinaan netissä, mutta siinä oli kyllä niin monta sattumaa monessa, että vieläkin ihmetyttää, miten niin pääsi käymään. Hyvä kuitenkin, että kävi. :wink:
Noinkin voi käydä? :shock:
Jack the Ripper kirjoitti:Mäkin oon rujo kaljupäinen mies yli 100kg et en oikein osaa pelätä.
Mä oon luullut että sä olet nainen! :lol:
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Jack the Ripper kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Olen monia tavannu netin kautta ja varmasti jatkossakin tapaan, ikinä ei ole sattunut mitään ikävää ja en osaa pelätä, että sattuisi myöhemminkään. Tietysti eritavalla esim. pienikokoisen naisen kannattaa suhtautua uusien tuttavuuksien tapaamisen kuin rujon kaljupäisen miehen :D
Mäkin oon rujo kaljupäinen mies yli 100kg et en oikein osaa pelätä. Riskinsähän on kaikessa kanssakäymisessä, esim. huuto.netin kaupat tehdään usein henkilökohtaisesti johtuen esim. tavaran huonosta postitettavuudesta (esim. henkilöauto...) Eikös joku tappo käyny sillai et oli Keltaisessa Pörssissä pistooli myynnissä ja ostajaehdokas oli sillä kyseisellä (oliko CZ?) pistoolilla ampunut myyjän tämän omaan kotiin. Henki lähti siis noin 500 euron arvoisen aseen vuoksi, muuta ei ollut tainnut ampuja varastaa uhriltaan. Muistaako kukaan? Tapaus sattui 90-luvun loppupuolella?
Uups väärään paikkaan meni mut jos JR tai joku muu viitseliäs alustais tonne Henkirikokset-osioon.... :oops: :oops: :)
Tuomio tuli kai murhasta? Vai onko joku niin tyhmä, että jättäisi pateja tuntemattoman saataville samalla kun tämä käpälöi asetta? :shock:
Sorry OT.
Every ship must sail a world.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

En kyllä sopisi tapaamista ainakaan omaan kotiin missään olosuhteissa,kyllä ihminen pitäisi ensin tuntea paremmin kuin netin kautta. Yksi tuttava on tullut,mutta hänen kanssaa on vain puhuttu puhelimessa ja jotain muuta,mutta täällä esimerkiksi kirjoittelen kyllä hieman tarkemmin :oops: :shock: 8) Että en ihan ala kaikkiin galluppeihin vastailemaan,sieltä muuten saakin vedettyä aika paljon kasaan ihmisestä kun vain osaa :wink:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Huutonetin kaupankäynnin merkeissä olen tavannut ihmisiä. Omassa kotona ja näiden kotona. Ei ole pelottanut.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Olen tavannut nettituttuja lähinnä erilaisissa miiteissä, mutta se on ollut ihan ok. Aina kuitenkin tavataan julkisilla paikoilla ja porukkaa on enemmänkin. Yksittäisiä nettituttavuuksia minulla ei oikeastaan ole, ainoastaan sellaisia, jotka on jo aiemmin jossain yhteydessä tavannut. Sellaisten kanssa sitä uskaltaisi paremmin tavatakin. Aivan pelkästään netistä tuttuja ihmisiä en varmaankaan lähtisi yksin tapaamaan minnekään, ainakaan ilman perusteellisempaa tutustumista.

Sanoisin, että muuten olen tuon yksityisyyteni kanssa vähän keskitien kulkija. Pyrin olemaan kylvämättä mailiosoitettani ja puhelinnumeroani, puhumattakaan kotiosoitteesta. Myöskään koko nimeäni en mihinkään näkyville laita. Kuitenkin, tonkimalla varmaan saisi kyllä selville nuokin henkilötiedot, kun ne hieman pakosta netissä ovat, enkä yritä suojella näitä tietoja fanaattisesti. Tällaisilla foorumeilla yritän myöskin olla paljastamatta liikaa itsestäni.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Vastaa Viestiin