Sittenpä on varmaan kovin helppo poimia sieltä ihan vain yksi.Valdovas kirjoitti:Luulisin, että niitä löytyy tällä hetkellä noin reilut 5200 kpl,Marsalkka kirjoitti: Olisipa mielenkiintoista nähdä minun viesteistäni joku tällaista mainitsemaasi tyylilajia tai argumentaatiostrategiaa hyvin edustava otos. Osaisitkohan auttaa asiassa? Löytyykö sinulta rohkeutta ihan konkreettisesti poimia tuollainen viesti, kun olet asian ottanut esille? Ettei jäisi vain sellaiseksi vihjailuksi. Ja mielellään ihan siitä lähtötilanteesta, kiitos!
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Edustaako esimerkiksi tämä tuota tarkoittamaasi tyylilajia:
Marsalkka kirjoitti:Mistä tuo lausuma muuten löytyisi näppärästi? Minä olen lehdissä nähnyt vain tällaisen lausuman Auerilta:Tara kirjoitti:lih Tarav-a-45 kirjoitti:
Loppusanoiksi oikeudessa Anneli EI sanonut yhtä ainoatakaan kertaa olevansa syytön, vaan juuri tuon mitä on kirjoitettu, eli teillä ei ole mitään minua vastaan. Ja tämän tarkistin paikalla olleelta.
Tuon alleviivatun lauseen pääasia ei ole Auerin syyllisyys eikä hän itse, hän ei puhu itsestään sanaakaan. Hän on kyllä lauseen subjekti, mutta lauseen viesti kohdistuu muihin ihmisiin, se on toteamus ja vain ilmoitusasia 'teille' ja toteamuksessaan hän määrittelee 'teitä' eli niitä ihmisiä, joita Auer puhuttelee, ei häntä itseään.
Meitä on salakuunneltu, on ollut peitetoimintaa, mun päiväkirjat on luettu. On tutkittu, mutta mistään ei ole löytynyt mitään mua vastaan. Eikö se todista juuri sitä, että minua vastaan ei ole mitään.