Mitä toi sepittää että vaate koko 38 M???
Mie itse olen vaate kokoa 38 ja olen kuitenkin pienempi kuin tuksu?? Mitä mult meni ohi???
Naureskelin tässä kun päivitin CV:täni, että jos olisi tehnyt siitä tuollaisen Tuksumaisen seputtelun.Solmu kirjoitti:Tuksun CV taitaa paremminkin olla päiväkirja kuin oikeanlainen CV.
Totta!! Naulan arkkuun!!Tiina kirjoitti: Sitä paitsi f-kupit ei kyllä edes mahdu 38 kokoon. Se on fakta.
Eikä useimmiten, vaatteesta vähän riippuen, mahdu edes D-kupit tuohon kokoon.BloodSucker kirjoitti:Totta!! Naulan arkkuun!!Tiina kirjoitti: Sitä paitsi f-kupit ei kyllä edes mahdu 38 kokoon. Se on fakta.
Delusions of grandeur. Vai Napoleon-syndroomaksiko sitä täällä sanotaan?debbie kirjoitti:Kun minusta tuntuu, että Tuksu uskoo itse omat juttunsa. Hän uskoo olevansa kokoa 38, hän uskoo, että häntä vainotaan kun jää kiinni rattijuoppoudesta, hän uskoo olevansa glamour tyttö, uskoo olevansa Playboy-materiaalia jne.
Hän elää fantasiassa. Hän tarvitsisi apua, eikä julkisuutta, ettei pilaa koko loppuelämäänsä.
Todennäköisemmin.. en yhtään ihmettelisTiina kirjoitti:^Tuohan on ihan ymmärrettävä kömmähdys. Johanna vaan luuli alkometriä etälamauttimeksi. Näin sen täytyy olla...
haamu kirjoitti:voihan tuksu.. ...
Pyysi minua kaverekseen, jota en ymmärrä- minulla muutenkin facebookissa on vain harvat ja valitut n 60 kaveria, en ota edes kaikkia sukulaisia
Miten tuksu eksyit minua pyytämään kaveriksi?