Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

FUCK!!! My eyes!!! It burns!!!

Mitä toi sepittää että vaate koko 38 M???
Mie itse olen vaate kokoa 38 ja olen kuitenkin pienempi kuin tuksu?? Mitä mult meni ohi??? :shock:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Kamera lihottaa ja kuvauskulma voi olla myös väärä. 8)

Itse epäilisin, että Tuksun oikea koko on 42 eli se yleisin koko suomalaisilla naisilla.
Sitä paitsi f-kupit ei kyllä edes mahdu 38 kokoon. Se on fakta. :shock:
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Hei, eihän sen oma tukkakaan oikeasti vyötärölle asti ulotu?.. Ja hei, tuo nainen on äitini kokoinen kuvista katsottuna (ilman ihan noin suuria tissejä) ja ei minun äitini vaatekoko kyllä ole 38 :roll:
Nanika ga tooku matteiru to
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Tuksun CV taitaa paremminkin olla päiväkirja kuin oikeanlainen CV. :shock:
"Yöperho on koteloitunut"
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Solmu kirjoitti:Tuksun CV taitaa paremminkin olla päiväkirja kuin oikeanlainen CV. :shock:
Naureskelin tässä kun päivitin CV:täni, että jos olisi tehnyt siitä tuollaisen Tuksumaisen seputtelun. :mrgreen: Tippuskohan tommosella töitä, edes säälistä?
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Itse en palkkaisi Tuksua koskaan, on erittäin todennäköistä, että firmani pääsisi otsikoihin vain pahassa valossa. Tuksuttimellahan on mukava tapa liioitella asioita mielensä- ja etunsa mukaisiksi.
Voin jo kuvitella kuinka hänen töppäilyidensä takia huomauttaisin asiasta (tyyliin: jos viitsisit hieman enemmän keskittyä hommiis) niin pian olis jo lehdissä kommenttia kuinka hänen natsi pomonsa rakastui häneen ja koska hän oli niin kade Tuksun kauneudesta antoi tälle potkut... :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Tiina kirjoitti: Sitä paitsi f-kupit ei kyllä edes mahdu 38 kokoon. Se on fakta. :shock:
Totta!! Naulan arkkuun!!
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Kun minusta tuntuu, että Tuksu uskoo itse omat juttunsa. Hän uskoo olevansa kokoa 38, hän uskoo, että häntä vainotaan kun jää kiinni rattijuoppoudesta, hän uskoo olevansa glamour tyttö, uskoo olevansa Playboy-materiaalia jne.
Hän elää fantasiassa. Hän tarvitsisi apua, eikä julkisuutta, ettei pilaa koko loppuelämäänsä.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

BloodSucker kirjoitti:
Tiina kirjoitti: Sitä paitsi f-kupit ei kyllä edes mahdu 38 kokoon. Se on fakta. :shock:
Totta!! Naulan arkkuun!!
Eikä useimmiten, vaatteesta vähän riippuen, mahdu edes D-kupit tuohon kokoon.
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

debbie kirjoitti:Kun minusta tuntuu, että Tuksu uskoo itse omat juttunsa. Hän uskoo olevansa kokoa 38, hän uskoo, että häntä vainotaan kun jää kiinni rattijuoppoudesta, hän uskoo olevansa glamour tyttö, uskoo olevansa Playboy-materiaalia jne.
Hän elää fantasiassa. Hän tarvitsisi apua, eikä julkisuutta, ettei pilaa koko loppuelämäänsä.
Delusions of grandeur. Vai Napoleon-syndroomaksiko sitä täällä sanotaan?
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Tuohan on ihan ymmärrettävä kömmähdys. Johanna vaan luuli alkometriä etälamauttimeksi. Näin sen täytyy olla... :)
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Tiina kirjoitti:^Tuohan on ihan ymmärrettävä kömmähdys. Johanna vaan luuli alkometriä etälamauttimeksi. Näin sen täytyy olla... :)
Todennäköisemmin.. en yhtään ihmettelis :twisted: Ja ei se varmaa osaa oma-aloitteisesti puhaltaa siihen alkometriin vaan alkaa kuitenkin imemään sitä ku kerrankin saa jotain huuliensa väliin..
haamu
Susikoski

Viesti Kirjoittaja haamu »

voihan tuksu.. ...

Pyysi minua kaverekseen, jota en ymmärrä- minulla muutenkin facebookissa on vain harvat ja valitut n 60 kaveria, en ota edes kaikkia sukulaisia :)
Miten tuksu eksyit minua pyytämään kaveriksi? :)
BloodSucker
Poliisikoira Rex

haamu kirjoitti:voihan tuksu.. ...

Pyysi minua kaverekseen, jota en ymmärrä- minulla muutenkin facebookissa on vain harvat ja valitut n 60 kaveria, en ota edes kaikkia sukulaisia :)
Miten tuksu eksyit minua pyytämään kaveriksi? :)

http://naurunappula.com/578315/-.jpg :wink:
Vastaa Viestiin