Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
MissHolmes
Ben Matlock

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mä tein saman mokan 100-80 kameraan tuossa reilu kuukausi sitten. Toistaiseksi ei vielä ole tullut mitään. ;)
Toivotaan, että ylitys oli niin pieni, että sakottamisestani olisi tullut kalliimpaa kuin anteeksi annosta. :roll:

Clyde: 40 alueella 60 ---> 800 e. 80 alueella rikesakkoylitys kuulemma about 100e. Näin minua opastettiin.
Nuotio & Äreät Tiput
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Toinen korva lukossa kolmatta päivää.
Ärsyttää. :|
"Yöperho on koteloitunut"
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Oletko uinut ahkerasti? TK:t ovat täynnä uimisesta korviinsa korvakäytävätulehduksia ja tukkoisuutta saaneita. Näin sanottiin meille tänään kun kävimme siellä.
Nothing is quite what it seems
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jumalaare! tällänenkin ketju, ja mä hölmö oon turhaan kiukutellu ittekseni kaikkee, ku oisin voinu tänne tilittää! :lol:

No ensinnäki sellanen ämmä, joka pitää koiraansa (joka on vihanen ja käy nilkkoihin kii) vapaana ku hänen mielestään se koira kyllä vähitellen sen ittestään lopettaa. PERKELE, sain eile koikkelehtia lenkillä sitä lamppuharjaa pakoon ja sitä en tee enää uusiks, käyn syöttää sen koiran fleksin sille ämmälle.
Se muikkeli ei oo koskaa osannu kasvattaa koiriaan eikä lapsiaan.

Naapurissa on lahnoja raksamiehiä, jotka ei saa mitää aikaseks...muuta ku herätä mut joka aamu.

Oltii tossa kylässä eilen ja pöydän suurimmaks ihmetykseks nousi, ku mulla ei oo autonajokorttia ja en sitä aio ajaa. Mikä **tun ihme se nyt on jos oikeesti ei halua ajokorttia ja pärjää hyvin ilmankin.

Tajusin ,että kesä on kohta ohi.

Valmentaja kerto, että ei mennäkkä siihe pesisturnaukseen, josta ehin jo niin iloita. :cry:

Reeneissä yks muikkeli äity neuvoon mua joka asiassa. En voi sietää, että joku sanoo mulle mitä tehdään ja miten se tehdään. No, kiukuspäissäni löin niin kunnon lyönnin, että hiljeni sekin hetkeks. Ja juoksutin piruuttani sitä muutenkin, saatiin läski vähän liikkuun sielläkin suunnassa! muahahahaah!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MissHolmes
Ben Matlock

Yksinkertaisesti: töihin paluu. :(
Nuotio & Äreät Tiput
Piskooppi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Piskooppi »

Tuskainen paluu arkeen on monella käynnissä.. :?
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Naapuruston mopopojat. Jospa koulujen alettua tohon pärryyttelyyn tulis joku tolkku..

Muuten liikenteen melu ärsyttää harvinaisen vähän, vaikka ison tien varresa on nyt pari kuukautta asusteltu. Äkkiä siihen tottuu. Paitsi noihin turhaan meluaviin moponrassaajiin. :twisted:
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
MissHolmes
Ben Matlock

Vuorokausirytmi on ihan sekaisin. Olisi pakko mennä nukkumaan, mutta mitä hyötyä on mennä pyörimään sänkyyn??
Lisää lomaa heti tänne!!!!!!!!! :cry: :cry:
Nuotio & Äreät Tiput
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Mua vähän risoo noi tittelit tai miks niitä muuten kutsutaan, esim. tossa MissHolmes on Sherlock John Holmes. Onko se ylin mahdollinen, ilmeisesti. Oon nähnyt jollain Hercule Poirotin, eikä hänellä ollut noita "pisteitä" lähellekään MissHolmesin lukemia. Tämä on vääryys. Poirotin ei ainakaan tartte edes nousta sängystään ja pystyy silti ratkomaan murhat ja jalokiviryöstöt. Vaadin muutosta tähän vääryyteen.
Nooruska
Michael Knight

^ Eikös ylin oo joku 6 miljoonan dollarin mies tai joku vastaava?

Alko aamu pikkuärsytyksellä, kun huomasin, että olkapää iha sökönä eilisestä. :(
Mutta raksamiehiä ei näkyny!!! Liekkö lukeneet ton mun aikasemman tilityksen. :D :lol: :lol: :lol:
MissHolmes
Ben Matlock

:) ^
jos minä saisin päättää miten nuo tittelit menisi, niin pistäisin tuohon omani alle yksinkertaisesti '...tanan hölösuu'.

Sellainen oikein hyviä havaintoja ja oikeita osumia tekevä, voisi sitten saada suurimman arvonimen 'varsinainen wallander' ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Maybrick kirjoitti:Oletko uinut ahkerasti? TK:t ovat täynnä uimisesta korviinsa korvakäytävätulehduksia ja tukkoisuutta saaneita. Näin sanottiin meille tänään kun kävimme siellä.
En ole lähiaikoina uinut. Korva ei ole myöskään lainkaan kipeä. on vaan lukossa.
Eikä pitäis vaikkuakaan olla niinpaljoa kaiketi :D
Viimaa on voinut kyllä korvaan osua, kun ikkuna auki autolla kurvaillut. Joskos se siitä sitten on itteensä ottanut hiukan.
Nooh.. kai se siitä...
"Yöperho on koteloitunut"
Nooruska
Michael Knight

Jaa a...

Miks Kelan sivut on niin jökissä, että kone niin solmussa kun sinne yrittää mennä? :evil: Tai joo, kyl tiän miks se on, mutta miten taas niin mun tuuria! :evil:

Osu taas yks helvatanmoinen mulkku bussikuskiks, toivottavasti se nautinto mun dissaamisesta oli sen arvosta. :evil:

Kauhee ukkospaine ilmassa, iha ku ois panta päässä koko ajan puristamassa! :evil:

Ja miks mulla on aina nää näitä ääripäitä? Päivä on joko tosi hyvä tai tosi huono :mrgreen:
Kukkakaali
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Kukkakaali »

Facebook. Tänäänkin. Etenkin profiiliaan jatkuvasti päivittävät himourheilijat. Miksi joka hemmetin salilla ja lenkillä käynti täytyy koko maailmalle julistaa?! Ja ketä edes kiinnostaa.
Koljo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Nyt on alkanut tulla tälläinen varoitus,kun yritän lukea joitain ketjuja:

Varoitus: Tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettasi!
Osoitteessa www.murha.info oleva verkkosivusto sisältää osia sivustosta icons.iconator.com, joka näyttää pitävän yllä haittaohjelmia eli ohjelmia, jotka voivat vahingoittaa tietokonettasi tai toimia muuten ilman suostumustasi. Pelkkä käynti sivustossa, joka sisältää haittaohjelmia, voi tartuttaa tietokoneesi.
Lisätietoja näitä osia koskevista ongelmista on Googlen Selausturvan diagnostiikkasivu -vianmäärityssivulla verkkotunnuksen icons.iconator.com osalta.
Lisätietoja siitä, kuinka suojautua haittaohjelmilta verkossa.
Ymmärrän, että tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettani.

Selaimena on Chrome. Onko tuo huuhaata? En ole uskaltanut jatkaa ketjuun. Ärsyttää :evil:
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.
Lukittu