Jumalaare! tällänenkin ketju, ja mä hölmö oon turhaan kiukutellu ittekseni kaikkee, ku oisin voinu tänne tilittää!
No ensinnäki sellanen ämmä, joka pitää koiraansa (joka on vihanen ja käy nilkkoihin kii) vapaana ku hänen mielestään se koira kyllä vähitellen sen ittestään lopettaa. PERKELE, sain eile koikkelehtia lenkillä sitä lamppuharjaa pakoon ja sitä en tee enää uusiks, käyn syöttää sen koiran fleksin sille ämmälle.
Se muikkeli ei oo koskaa osannu kasvattaa koiriaan eikä lapsiaan.
Naapurissa on lahnoja raksamiehiä, jotka ei saa mitää aikaseks...muuta ku herätä mut joka aamu.
Oltii tossa kylässä eilen ja pöydän suurimmaks ihmetykseks nousi, ku mulla ei oo autonajokorttia ja en sitä aio ajaa. Mikä **tun ihme se nyt on jos oikeesti ei halua ajokorttia ja pärjää hyvin ilmankin.
Tajusin ,että kesä on kohta ohi.
Valmentaja kerto, että ei mennäkkä siihe pesisturnaukseen, josta ehin jo niin iloita.
Reeneissä yks muikkeli äity neuvoon mua joka asiassa. En voi sietää, että joku sanoo mulle mitä tehdään ja
miten se tehdään. No, kiukuspäissäni löin niin kunnon lyönnin, että hiljeni sekin hetkeks. Ja juoksutin piruuttani sitä muutenkin, saatiin läski vähän liikkuun sielläkin suunnassa!
muahahahaah!!