Tuskin tässä nyt pahalla sitä sanotaan että on löydetty nainen joka olisi ollut narkkari...ehkä sillä enemmän viitataan siihen että ollut joku laitapuolen kulkija. MUTTA oli tai ei niin asiasta ei ole tullut mitään julkisuuteen joten en usko että edes liittyy rikosta eikä Jani juttuun liity mitenkään JOS siellä siis ruumis olisi ollu.hurmaavamurhaaja kirjoitti:Ai jaa, minä jo ehdin luulemaan, että oli löydetty ihminen, mutta sehän oli vaan narkkariEmcii_ kirjoitti:Voin sanoa, että se on fakta. -85 syntyneen veli kuuluu bandidokseen.Karambola kirjoitti:(joku kirjoitti täälläkin jotain Bandidoksesta, en tiedä pitääkö tämä paikkaansa, en itse ainakaan usko)
Oon kanssa kuullut siitä, että yritti hukuttaa jotakuta ja myös siitä, että sieltä karkusta tosiaan löydettiin ruumis, nainen, joka oli narkkari. Täällähän siitä olikin jo puhetta, että oli narkkari.Jotenkin vitun sairasta, että täällä "muka kauhistellaan" uhrin kohtaloa ja sitten siinä sivussa todetaan toisesta löydetystä ihan kuin tällä ei olisi mitään ihmisarvoa, sehän oli vaan narkkari
Varsinkin, kun luulen että tämänkin tapon taustalta löytyy amfetamiini, johon uhria oli sekaantunut tavalla tai toisella. Heikossa on nykynuorison elämänkunniotus kaikella tavalla, vai onko syynä se, että he ovat tosiaan noin irtautuneita todellisuudesta?
Lepää rauhassa Jani <3