Täysin Totta. Teidän pitäisi nähdä groot.Kalessin kirjoitti:^joo liian siloposkinen ei ole munkaan makuun, pitää olla jotain säröä....
seksikkäin vanhempi leffatähti
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Criss Angel on syötävän ihana. Sen matkaan lähtisin melkein milloin vain. Nuorempana tykkäsin Tommy Lee Jonesista.
Tykkään myös Anthony Hopkinsista, mutta Lecterinä se on ihan uskomaton. Mä olin nuorempana ihastunut Anthonyn esittämään Lecteriin. Siis ihan oikeasti ihastunut. En pelkästään Lecteriin, enkä pelkästään Hopkinsiin, vaan näiden kahden yhdistelmään.
Tykkään myös Anthony Hopkinsista, mutta Lecterinä se on ihan uskomaton. Mä olin nuorempana ihastunut Anthonyn esittämään Lecteriin. Siis ihan oikeasti ihastunut. En pelkästään Lecteriin, enkä pelkästään Hopkinsiin, vaan näiden kahden yhdistelmään.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Clint Eastwood on jees, mutta en panisi vaikka olisin homo.maija turjukka kirjoitti:Sulla on muutes aika laaja ikähaitari tuossa "työlistallasi" Ethän vaan ole epätoivoinen![]()
Ai niin, omalle listalleni taidan sittenkin lisätä vielä dirty-Harryn, eli siis Clint Eastwoodin, siinä vasta miesten mies
Listani on pitka, suorastaan epatoivoisen pitka, mutta ei siksi, etta olisin epatoivoinen vaan siksi, etta tykkaan naisista. Jahtaan heita silloin talloin. Onnistun sillon talloin. Epaonnistun usein.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Komppaan sua tuon Criss Angel-in suhteen.... eiköhän sekin ole jo lähempänä neljää kuin kolmekymppiä? Ja taitaa muuten olla eronnut eukostaankin, niin että me sit varmaan lähdetäänkin miehenhakuun Jenkkilään, vai mitäSadie_Manson kirjoitti:Criss Angel on syötävän ihana. Sen matkaan lähtisin melkein milloin vain. Nuorempana tykkäsin Tommy Lee Jonesista.
Muistathan sitten huomenna katsoa maikkarilta Uhrilampaat.... sen kymmenennen kerran
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Miten määritellään tuo "vanhempi"? Jos piisaa se, että ei ole ns. teinitähti niin Kyllin on mainittava se Sinkkuelämän Carrien poikaystävä AIDAN (mikä sen oikea nimi on???). Lääh....
Clint Hiljaisissa silloissa...Lääh. Johtuu ehkä myös siitä, että ko. leffa on yksi Kyllin kaikkien aikojen suosikeista. Huokaus.
Clint Hiljaisissa silloissa...Lääh. Johtuu ehkä myös siitä, että ko. leffa on yksi Kyllin kaikkien aikojen suosikeista. Huokaus.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Herttinen, Kylli, suosittelen kylmää suihkua....
ja vielä tuli yks mieleen.... Johnny Depp, joka on näytellyt joskus erään kuuluisan sarjamurhaajan metsästäjääkin
ja vielä tuli yks mieleen.... Johnny Depp, joka on näytellyt joskus erään kuuluisan sarjamurhaajan metsästäjääkin
Viimeksi muokannut maija turjukka, Su Syys 09, 2007 4:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
On se ainakin vanhempi kuin minä..... syntynyt siis kesäkuussa -63
http://www.deppness.com/johnny/faktat
http://www.deppness.com/johnny/faktat
-
Kalessin
- Adrian Monk
kyllähän sitä nyt vähemmästäkin (anteeksi jo etukäteen grootLoka kirjoitti:Täysin Totta. Teidän pitäisi nähdä groot.Kalessin kirjoitti:^joo liian siloposkinen ei ole munkaan makuun, pitää olla jotain säröä....Ois palstan naiset pyörryksissä.
Viimeksi muokannut Kalessin, Su Syys 09, 2007 4:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
loka, my favorite woman.Loka kirjoitti:Täysin Totta. Teidän pitäisi nähdä groot.Kalessin kirjoitti:^joo liian siloposkinen ei ole munkaan makuun, pitää olla jotain säröä....Ois palstan naiset pyörryksissä.
Olet koulutuksessa. teen sinusta kiltin ja noyran perhetyton.
JonnyDepp on ihq. Vai onko sittenkaan?
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Taitaa jäädä yritykseksi. Mitä iloa musta enää sen jälkeen on? Mä olen sanonut että se on joko my way or the highway. Ja kaikkihan me tiedämme kumpi se tulisi olemaan.. :pus:groot kirjoitti:loka, my favorite woman.Loka kirjoitti:Täysin Totta. Teidän pitäisi nähdä groot.Kalessin kirjoitti:^joo liian siloposkinen ei ole munkaan makuun, pitää olla jotain säröä....Ois palstan naiset pyörryksissä.
Olet koulutuksessa. teen sinusta kiltin ja noyran perhetyton.
JonnyDepp on ihq. Vai onko sittenkaan?
edit, Depp ei ole mun makuun.