seksikkäin vanhempi leffatähti

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kalessin kirjoitti:^joo liian siloposkinen ei ole munkaan makuun, pitää olla jotain säröä....
Täysin Totta. Teidän pitäisi nähdä groot. :wink: Ois palstan naiset pyörryksissä. :lol:
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Criss Angel on syötävän ihana. Sen matkaan lähtisin melkein milloin vain. Nuorempana tykkäsin Tommy Lee Jonesista.

Tykkään myös Anthony Hopkinsista, mutta Lecterinä se on ihan uskomaton. Mä olin nuorempana ihastunut Anthonyn esittämään Lecteriin. Siis ihan oikeasti ihastunut. En pelkästään Lecteriin, enkä pelkästään Hopkinsiin, vaan näiden kahden yhdistelmään.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Loka
Alibin Kestotilaaja

Sadie_Manson kirjoitti:Criss Angel on syötävän ihana. Sen matkaan lähtisin melkein milloin vain. Nuorempana tykkäsin Tommy Lee Jonesista.
Uuuh, minäkin lähtisin Crisin mukaan koska vaan. Ja edelleen tykkäilen Mötley Cruen Tommy Leestä. Lee Jones ei säväytä.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

^ UUUUH Tommy Lee nam :wink: chihuni on nimetty Nikki Sixxin ja Tommy Leen mukaan 8)
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

maija turjukka kirjoitti:Sulla on muutes aika laaja ikähaitari tuossa "työlistallasi" Ethän vaan ole epätoivoinen :wink: :roll:

Ai niin, omalle listalleni taidan sittenkin lisätä vielä dirty-Harryn, eli siis Clint Eastwoodin, siinä vasta miesten mies 8)
Clint Eastwood on jees, mutta en panisi vaikka olisin homo.

Listani on pitka, suorastaan epatoivoisen pitka, mutta ei siksi, etta olisin epatoivoinen vaan siksi, etta tykkaan naisista. Jahtaan heita silloin talloin. Onnistun sillon talloin. Epaonnistun usein. 8)
---------
Allekirjoitus.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Sadie_Manson kirjoitti:Criss Angel on syötävän ihana. Sen matkaan lähtisin melkein milloin vain. Nuorempana tykkäsin Tommy Lee Jonesista.

Tykkään myös Anthony Hopkinsista, mutta Lecterinä se on ihan uskomaton. Mä olin nuorempana ihastunut Anthonyn esittämään Lecteriin. Siis ihan oikeasti ihastunut. En pelkästään Lecteriin, enkä pelkästään Hopkinsiin, vaan näiden kahden yhdistelmään.
Komppaan sua tuon Criss Angel-in suhteen.... eiköhän sekin ole jo lähempänä neljää kuin kolmekymppiä? Ja taitaa muuten olla eronnut eukostaankin, niin että me sit varmaan lähdetäänkin miehenhakuun Jenkkilään, vai mitä :?:
Muistathan sitten huomenna katsoa maikkarilta Uhrilampaat.... sen kymmenennen kerran :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Miten määritellään tuo "vanhempi"? Jos piisaa se, että ei ole ns. teinitähti niin Kyllin on mainittava se Sinkkuelämän Carrien poikaystävä AIDAN (mikä sen oikea nimi on???). Lääh....
Clint Hiljaisissa silloissa...Lääh. Johtuu ehkä myös siitä, että ko. leffa on yksi Kyllin kaikkien aikojen suosikeista. Huokaus.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Herttinen, Kylli, suosittelen kylmää suihkua.... 8)
ja vielä tuli yks mieleen.... Johnny Depp, joka on näytellyt joskus erään kuuluisan sarjamurhaajan metsästäjääkin :shock:
Viimeksi muokannut maija turjukka, Su Syys 09, 2007 4:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

^ Oisin sanonut Deppin kanssa, mutta mielestäni ei ole kovin vanha?! Korjatkaa jos olen väärässä. Olen nähnyt melkein jokaisen Deppin elokuvan... Muutama päivä sitten viimeksi katsoin tuon Pieni Suklaapuoti :!:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

On se ainakin vanhempi kuin minä..... syntynyt siis kesäkuussa -63
http://www.deppness.com/johnny/faktat
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Loka kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:^joo liian siloposkinen ei ole munkaan makuun, pitää olla jotain säröä....
Täysin Totta. Teidän pitäisi nähdä groot. :wink: Ois palstan naiset pyörryksissä. :lol:
kyllähän sitä nyt vähemmästäkin (anteeksi jo etukäteen groot :wink: )suohirviön edessä pyörtyy... :lol: ja miten olen deppin unohtanut!!!!
Viimeksi muokannut Kalessin, Su Syys 09, 2007 4:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

^ Mielestäni tuo ei ole kauhean vanha :) Mutta jos Deppikin lasketaan "vanhemmaksi" näyttelijäksi, listastahan tulee loputon *hullunkiiltosilmissä*
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Loka kirjoitti:
loka, my favorite woman.

Olet koulutuksessa. teen sinusta kiltin ja noyran perhetyton.

JonnyDepp on ihq. Vai onko sittenkaan?
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^on se, deppia panisin koska tahansa
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja

groot kirjoitti:
Loka kirjoitti:
loka, my favorite woman.

Olet koulutuksessa. teen sinusta kiltin ja noyran perhetyton.

JonnyDepp on ihq. Vai onko sittenkaan?
Taitaa jäädä yritykseksi. Mitä iloa musta enää sen jälkeen on? Mä olen sanonut että se on joko my way or the highway. Ja kaikkihan me tiedämme kumpi se tulisi olemaan.. :pus:

edit, Depp ei ole mun makuun.
Vastaa Viestiin