Seurusteletko?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Seurusteletko?

kyllä
66
50%
en
67
50%

Ääniä yhteensä: 133

Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Khah.. Ihme kysymyksiä ja ihme tuo kieltolista :lol: Sainpas aloittaa päiväni naureskelemalla tälle keskustelulle, tänks :lol:
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Naimisissa.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
mania
Alokas

Viesti Kirjoittaja mania »

En seurustele, mutta sopii mulle ilmeisesti paremmin näin :oops:
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

En viela, mutta asia on tyon alla. Kohde on tiedossa, mutta kohde ei tieda olevansa "kalastettuna" verkossani.She is under my spell. :wink:

Olin ennen naimisissa. En suosittele avioliittoa kenellekaan. :roll:
---------
Allekirjoitus.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Ja nyt kaikki jännää että "olenko se minä..." :wink: :wink: :wink:

Kylli on melkoisen vakiintunut, ollut jo kohta 20 vuotta...Joista 16 naimisissa. Eli ilmeisesti ei voi puhua seurustelusta?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^hyvin voi puhua seurustelusta, kun itsekin seurustelen (siis olen naimisiss) käydään säännöllisesti treffeillä miehen kanssa ja loppuillasta "säädetään"... :wink: hirmu kivaa ja aamulla naurattaa :lol:

ja btw tää voi sanoa ihan hyvällä omallatunnolla, et "se ei ole tämä" :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Kalessin kirjoitti:^hyvin voi puhua seurustelusta, kun itsekin seurustelen (siis olen naimisiss) käydään säännöllisesti treffeillä miehen kanssa ja loppuillasta "säädetään"... :wink: hirmu kivaa ja aamulla naurattaa :lol:

ja btw tää voi sanoa ihan hyvällä omallatunnolla, et "se ei ole tämä" :lol:
No jokainen tekee elamastaan sen minka tekee. Olin 8v aviossa ja se riittanee minulla loppuelamaksi.

Eikohan tama kohde ole kaikkien tajuttavissa. Aivan ilmiselvaahan se on keta pyydystan. Palstan alykkain nainen ellei perati seksikkain. :wink:
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

näin meillä ja olen tyytyväinen, mutta sääliksi käy lokaa...LOKA!!!!JUOKSE VIELÄ KUN VOIT!!!!!!*ämyriö*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

groot kirjoitti: No jokainen tekee elamastaan sen minka tekee. Olin 8v aviossa ja se riittanee minulla loppuelamaksi.
Harmi sinänsä jos sun nainen haluaa joskus naimisiin. Mä ainakin katselen vain miehiä joilla ei ole sitoutumiskammoa ja naimisiinkin haluan kerran elämässä. No, kyllä mä pääsenkin, siitä olen aika varma. :wink:
groot kirjoitti: Eikohan tama kohde ole kaikkien tajuttavissa. Aivan ilmiselvaahan se on keta pyydystan. Palstan alykkain nainen ellei perati seksikkain. :wink:
Kiitos. Samat sanat. Mä olen sulle yhden lupauksen antanut ja pidän lupauksista kiinni. Saas nähdä kuin äijän käy. 8)
groot kirjoitti: En viela, mutta asia on tyon alla. Kohde on tiedossa, mutta kohde ei tieda olevansa "kalastettuna" verkossani.She is under my spell. :wink:
Hahahhahahahhahahahahhahaha!

Eli ts. olet oikeassa. Tosin sun itsevarmuutes ei uppoa muhun ja tiedät sen. :wink:

Kalessin, ei mun tarvi juosta mutta kiitos, olet ihku. Ehkä Loka on sekoamassa.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Kalessin kirjoitti:näin meillä ja olen tyytyväinen, mutta sääliksi käy lokaa...LOKA!!!!JUOKSE VIELÄ KUN VOIT!!!!!!*ämyriö*
Ei minun ainakaan, mielestäni Groot osaa olla varsin hurmaava :)
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

En seurustele tällä hetkellä, eikä riittäisi energiakaan tässä elämäntilanteessa.
Wuulffi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

En...
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kesä tulossa sitte. Terasseille vaan kaikki ja lenkkipoluille. Kirjastoista ei kesällä löydä seuraa.
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Naimisissa, mutta ei mikään "tyypillinen avioliitto", vain olemme enemmään kun kaverit, ja eläme kumpakin oman elämän. Meillä eri harrastukset ja kaikki..
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tirskis kirjoitti:Naimisissa, mutta ei mikään "tyypillinen avioliitto", vain olemme enemmään kun kaverit, ja eläme kumpakin oman elämän. Meillä eri harrastukset ja kaikki..
(tää ei ole rasistinen tms. mielipide vaan ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen jonkinverran perillä ollessani esim. USA:n GC. käytännöstä)
a) Ei ole tarkoitus loukata tms.
b) Ja mitäpä toisten asiat minulle kuuluu, mutta utelias kun olen niin kysyn:

Alkujaan hyöty- vai rakkausavioliitto?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin