Seurusteletko?
^Ja nyt kaikki jännää että "olenko se minä..."

Kylli on melkoisen vakiintunut, ollut jo kohta 20 vuotta...Joista 16 naimisissa. Eli ilmeisesti ei voi puhua seurustelusta?
Kylli on melkoisen vakiintunut, ollut jo kohta 20 vuotta...Joista 16 naimisissa. Eli ilmeisesti ei voi puhua seurustelusta?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kalessin
- Adrian Monk
^hyvin voi puhua seurustelusta, kun itsekin seurustelen (siis olen naimisiss) käydään säännöllisesti treffeillä miehen kanssa ja loppuillasta "säädetään"...
hirmu kivaa ja aamulla naurattaa 
ja btw tää voi sanoa ihan hyvällä omallatunnolla, et "se ei ole tämä"
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
No jokainen tekee elamastaan sen minka tekee. Olin 8v aviossa ja se riittanee minulla loppuelamaksi.Kalessin kirjoitti:^hyvin voi puhua seurustelusta, kun itsekin seurustelen (siis olen naimisiss) käydään säännöllisesti treffeillä miehen kanssa ja loppuillasta "säädetään"...hirmu kivaa ja aamulla naurattaa
Eikohan tama kohde ole kaikkien tajuttavissa. Aivan ilmiselvaahan se on keta pyydystan. Palstan alykkain nainen ellei perati seksikkain.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Harmi sinänsä jos sun nainen haluaa joskus naimisiin. Mä ainakin katselen vain miehiä joilla ei ole sitoutumiskammoa ja naimisiinkin haluan kerran elämässä. No, kyllä mä pääsenkin, siitä olen aika varma.groot kirjoitti: No jokainen tekee elamastaan sen minka tekee. Olin 8v aviossa ja se riittanee minulla loppuelamaksi.
Kiitos. Samat sanat. Mä olen sulle yhden lupauksen antanut ja pidän lupauksista kiinni. Saas nähdä kuin äijän käy.groot kirjoitti: Eikohan tama kohde ole kaikkien tajuttavissa. Aivan ilmiselvaahan se on keta pyydystan. Palstan alykkain nainen ellei perati seksikkain.
Hahahhahahahhahahahahhahaha!groot kirjoitti: En viela, mutta asia on tyon alla. Kohde on tiedossa, mutta kohde ei tieda olevansa "kalastettuna" verkossani.She is under my spell.![]()
Eli ts. olet oikeassa. Tosin sun itsevarmuutes ei uppoa muhun ja tiedät sen.
Kalessin, ei mun tarvi juosta mutta kiitos, olet ihku. Ehkä Loka on sekoamassa.
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
(tää ei ole rasistinen tms. mielipide vaan ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen jonkinverran perillä ollessani esim. USA:n GC. käytännöstä)Tirskis kirjoitti:Naimisissa, mutta ei mikään "tyypillinen avioliitto", vain olemme enemmään kun kaverit, ja eläme kumpakin oman elämän. Meillä eri harrastukset ja kaikki..
a) Ei ole tarkoitus loukata tms.
b) Ja mitäpä toisten asiat minulle kuuluu, mutta utelias kun olen niin kysyn:
Alkujaan hyöty- vai rakkausavioliitto?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe