Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kärsinyt_ kirjoitti:Damienina olisin ihan vain hiljaa, eipä on sullakaan ihan puhtaat jauhot pussissa... :roll:
Ei vai? :lol:
edit. Tarkastettu ja ihan kunnossa olivat.Niitä ikäviä jauhokuoriaisiakaan ei näkynyt...
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Damien kirjoitti: Ei vai? :lol:
edit. Tarkastettu ja ihan kunnossa olivat.Niitä ikäviä jauhokuoriaisiakaan ei näkynyt...
Ei oo ei, minäkin olen niitä vähän tarkastellut. Kyllä terveysviranomaisilla olis töitä. :roll: :lol:

Mutta kai sitä pitäis jollain tapaa olla imarreltu, kun jollain tapaa pitää juttujen olla kiinnostavia jos niihin täytyy tavalla tai toisella tarttua. :roll:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Voi ku mukavaa, nux on palannut! Mikset Nux Vomica itte mee sinne suoli24:ään, olis sulle oikea paikka koska totuushan on se että sulla ei oo mitään annettavaa palstalle, lähinnä auot päätäsi nikin takana ja viime aikoina olet yhden keskustelijan ottanut silmätikuksi.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Jumankauta!

Et kai oo iskeny silmiäs samaan likkaan ku mä? Vai mistä moinen lässytys on kotoisin? Ja muuten, pistäppä linkkiä et missä sä oot iskeny asiaa! Turhaa lässytystä tollanen...
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

taavetti kirjoitti:Minua on jo pidemmän aikaa ärsyttänyt nimimerkki Vastarannan Kiiski. Ilmeisesti hänen rakkaat sivunsa ("kerätääs hei tänne kaikki mutiaisten tekemät rikokset") ovat suljetut. Hän on päättänyt paikata tilanteen postaamalla tänne jatkuvalla syötöllä ulkomaalaistaustaisten tekemiä rikoksia (vielä kuorrutettuna äärimmäisen typerillä ja lähinnä myötähäpeää tuottavilla kommenteilla) ja uusiinnuttamalla omaa per(u)sideologiaansa. Jossei tajuta hävetä niin liitytään perussuomalaisten äärioikeistosiipeen? Rikos on rikos ja paska on paska, mutta rajansa nyt kaikella.
:)

Miten oli jos asennuttaisit paineventtiilin päälakeesi nyt ensitilassa….

Sellaista se todellisuus on, se että monikulttuurisessa (mångkultur) globaalissa maailmassa ulkomaalaistaustaiset ja tummemmalla pigmentillä olevat tekevät myös rikoksia, se sun täytyy kestää kaikesta rajoittuneisuudestasi huolimatta.
Sinun maailmassa (oman napasi ympärillä) ei varmaan ulkomaalaistaustaiset ja tummemman hipiän omaavat tee rikoksia ollenkaan tai jos tekevät niistä ei saisi kertoa/kirjoittaa ja ne jotka kaikesta huolimatta kertovat ilman mitään tekijän taustan aiheuttamaa rajoituneisuutta on äärioikeistolaisia perussuomalaisia.
Onneksi maailma ei pyöri sinunlaisen navan ympärillä vaan sinä pyörit muun maailman mukana kuten meistä jokainen ja tässä todellisuudessa kaikenlaiset ihmiset tekee kaikenlaisia rikoksia ja kaikista pitää kertoa/kirjoittaa, alkuperästä, kielestä, väristä, sukupuolesta, iästä jne. riippumatta ja minä aion vastaisuudessakin kirjoittaa kaikenlaisien ihmisten rikoksista.
Ihmisten liikkumista ulkomailla ja sieltä tänne tuloa täytyisi myös ilmeisesti rajoitta jotta ulkomaanelävien tekemiset pysyisi rajojen ulkopuolella, siinä missä nettiin asettaa suodattimet/rajat ettei ihmiset pääsis Suomen rajojen ulkopuolelle uutisia lukemaa ja kaikki taavetit vois keskittyä vain pellapäisten rattijuoppouksia ja nakkikioski nahinoita täällä jauhamaan tai vuodattamaan tähän ketjuun kun kukaan ei kirjoittele enään mitään ja se ja se kun kirjoittaa se kirjoittaa vääristä asioista, vääräntaustaisista tai vähintään väärissä ketjuissa.
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Mielestäni korruptio on edelleen rikos myös poliitikkojen tekemänä, joten se kuuluisi rikososioon, eikä Vapaan keskustelun puolelle, johon kaikki muu poliittinen lätinä tietysti kuuluu. Tässä mielessä Politiikka-osion kuvaus on harhaanjohtava. :?
Every ship must sail a world.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Nux vomica kirjoitti:Jumankauta!

Et kai oo iskeny silmiäs samaan likkaan ku mä? Vai mistä moinen lässytys on kotoisin? Ja muuten, pistäppä linkkiä et missä sä oot iskeny asiaa! Turhaa lässytystä tollanen...
Mitä nyt Matlockb on ihan johtavia hahmoja koskien kadonneet-keskusteluja... :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nux vomica kirjoitti:Jumankauta!

Ala selailemaan vaa iha ite mun viestejä ja päättele mitkä on asiaa ja mitkä ei, nii mäki oon tehny todetakseni et oot kirjottelemassa ihan väärässä paikassa, en oo sulta linkkejä tarvinnu siihe, et ala vaa selailemaan sitä mun viestihistoriaa ja kirjoita vähemmän tota paskaas tänne tai pidä vaihtoehtosesti naamas iha kokonaan kiinni ku ei sulla tunnu mitää järkevää sanottavaa olevan.
LISÄYS: Tuntuu siltä että sulla todella on Nooruskaa vastaan jotain henkilökohtaista, kerrohan iha meille kaikille, mitä, niin ehkäpä sua ymmärretään paremmin.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Kiiski Vastaranta kirjoitti:Onneksi maailma ei pyöri sinunlaisen navan ympärillä
Kyllä se pyörii sittenkin.
Loppupäivän vietänkin jäsentämällä tajunnanvirtaa ja yrittämällä oikeasti ymmärtää ja välittää kaikenkarvaisista lähimmäisistäni.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Kärsinyt_ kirjoitti:Ei oo ei, minäkin olen niitä vähän tarkastellut. Kyllä terveysviranomaisilla olis töitä. :roll: :lol:
Tästä olemma samaa mieltä.Tosin näkemyksemme taitavat erota siinä määrin että minä en ole
täysin katkeroitunut ko. systeemiin ja luotan siihen edelleen huolimatta siitä etteivät asiakkaakseen
ole huolineet niinkuin eräitä. :evil:
Kärsinyt_ kirjoitti:Mutta kai sitä pitäis jollain tapaa olla imarreltu, kun jollain tapaa pitää juttujen olla kiinnostavia jos niihin täytyy tavalla tai toisella tarttua. :roll:
Ei toki.Mutta ainahan jonkun juttuihin tartutaan.Tylsä olisi keskustelupalsta jossa jokainen heittelisi
pelkkiä one-linereitä paneutumatta toisten kirjoituksiin.Karu salaisuus kun onkin että täällä keskustellaan (pääsääntöisesti) rikoksista, ei ratkota niitä.

Nyt on pakko kysyä samaan hengenvetoon(ilman arvostelua) että miten viitsit eräässä kadonneen ketjussa vaatia moneenkin otteeseen tietynsorttisen spekuloinnin poistamista vaikka jatkuvasti
päivität tälle(kin?) sivustolle muiden facebook-päivityksiä vain tyydyttääksesi omaa tirkistelynhaluasi?
Tämä siis näin puhtaana oletuksena, en tiedä oletko kysynyt kyseisiltä henkilöiltä mielipidettä
lainauksillesi.
Lisbeth
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Lisbeth »

hannu hanhi kirjoitti: Jos on joskus nähnyt ruumiin, niin tajuaa, että kyse todellakin on kuolleesta. Samoin heti kyllä erotin, että taustalla on ruumiinavauspöytä. Itse en siis edelleenkään pidä fiksuna käyttää kuva oikeasta ruumiista avatarena, mutta makunsa kullakin.
Kai nyt kaikki aikuiset suomalaiset ovat nähneet ruumiin? Herraisä sentään!

Minä ainakin olen enkä silti välttämättä erottaisi kuvan perusteella että kyse on kuolleesta ellen asiaa tietäisi.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Lisbeth kirjoitti:Kai nyt kaikki aikuiset suomalaiset ovat nähneet ruumiin? Herraisä sentään!
Ei nyt varmaan telkkaria lähempää...
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Damien kirjoitti:
Lisbeth kirjoitti:Kai nyt kaikki aikuiset suomalaiset ovat nähneet ruumiin? Herraisä sentään!
Kolme kertaa livenä,hautajaisissa...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Lisbeth
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Lisbeth »

Chopper kirjoitti:
Damien kirjoitti:
Kolme kertaa livenä,hautajaisissa...
Niin, hautajaisissa / ruumiinvalvojaisissa minäkin, sekä tietenkin sairaalassa ja hoitokodissa. Ei tietääkseni mitenkään harvinaista että lähiomaisen ruumis näytetään pian kuoleman jälkeen läheisille.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ohho, täällä on nyt monet fightit päällekkäin. :? Minä, Matlockb ja Nux soditaan omaamme, Taavetti ja Kiiski Vastarinta sohii välissä ja koko ***kan kruunaa tuo Damien versus Kärsinyt_ ottelu.

Tää on säälittävyydessään huvittavaa. :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lukittu