Ei vai?Kärsinyt_ kirjoitti:Damienina olisin ihan vain hiljaa, eipä on sullakaan ihan puhtaat jauhot pussissa...![]()
edit. Tarkastettu ja ihan kunnossa olivat.Niitä ikäviä jauhokuoriaisiakaan ei näkynyt...
Ei vai?Kärsinyt_ kirjoitti:Damienina olisin ihan vain hiljaa, eipä on sullakaan ihan puhtaat jauhot pussissa...![]()
Ei oo ei, minäkin olen niitä vähän tarkastellut. Kyllä terveysviranomaisilla olis töitä.Damien kirjoitti: Ei vai?
edit. Tarkastettu ja ihan kunnossa olivat.Niitä ikäviä jauhokuoriaisiakaan ei näkynyt...
taavetti kirjoitti:Minua on jo pidemmän aikaa ärsyttänyt nimimerkki Vastarannan Kiiski. Ilmeisesti hänen rakkaat sivunsa ("kerätääs hei tänne kaikki mutiaisten tekemät rikokset") ovat suljetut. Hän on päättänyt paikata tilanteen postaamalla tänne jatkuvalla syötöllä ulkomaalaistaustaisten tekemiä rikoksia (vielä kuorrutettuna äärimmäisen typerillä ja lähinnä myötähäpeää tuottavilla kommenteilla) ja uusiinnuttamalla omaa per(u)sideologiaansa. Jossei tajuta hävetä niin liitytään perussuomalaisten äärioikeistosiipeen? Rikos on rikos ja paska on paska, mutta rajansa nyt kaikella.
Mitä nyt Matlockb on ihan johtavia hahmoja koskien kadonneet-keskusteluja...Nux vomica kirjoitti:Jumankauta!
Et kai oo iskeny silmiäs samaan likkaan ku mä? Vai mistä moinen lässytys on kotoisin? Ja muuten, pistäppä linkkiä et missä sä oot iskeny asiaa! Turhaa lässytystä tollanen...
Ala selailemaan vaa iha ite mun viestejä ja päättele mitkä on asiaa ja mitkä ei, nii mäki oon tehny todetakseni et oot kirjottelemassa ihan väärässä paikassa, en oo sulta linkkejä tarvinnu siihe, et ala vaa selailemaan sitä mun viestihistoriaa ja kirjoita vähemmän tota paskaas tänne tai pidä vaihtoehtosesti naamas iha kokonaan kiinni ku ei sulla tunnu mitää järkevää sanottavaa olevan.Nux vomica kirjoitti:Jumankauta!
Et kai oo iskeny silmiäs samaan likkaan ku mä? Vai mistä moinen lässytys on kotoisin? Ja muuten, pistäppä linkkiä et missä sä oot iskeny asiaa! Turhaa lässytystä tollanen...
Kyllä se pyörii sittenkin.Kiiski Vastaranta kirjoitti:Onneksi maailma ei pyöri sinunlaisen navan ympärillä
Tästä olemma samaa mieltä.Tosin näkemyksemme taitavat erota siinä määrin että minä en oleKärsinyt_ kirjoitti:Ei oo ei, minäkin olen niitä vähän tarkastellut. Kyllä terveysviranomaisilla olis töitä.![]()
![]()
Ei toki.Mutta ainahan jonkun juttuihin tartutaan.Tylsä olisi keskustelupalsta jossa jokainen heittelisiKärsinyt_ kirjoitti:Mutta kai sitä pitäis jollain tapaa olla imarreltu, kun jollain tapaa pitää juttujen olla kiinnostavia jos niihin täytyy tavalla tai toisella tarttua.
Kai nyt kaikki aikuiset suomalaiset ovat nähneet ruumiin? Herraisä sentään!hannu hanhi kirjoitti: Jos on joskus nähnyt ruumiin, niin tajuaa, että kyse todellakin on kuolleesta. Samoin heti kyllä erotin, että taustalla on ruumiinavauspöytä. Itse en siis edelleenkään pidä fiksuna käyttää kuva oikeasta ruumiista avatarena, mutta makunsa kullakin.
Ei nyt varmaan telkkaria lähempää...Lisbeth kirjoitti:Kai nyt kaikki aikuiset suomalaiset ovat nähneet ruumiin? Herraisä sentään!
Kolme kertaa livenä,hautajaisissa...Damien kirjoitti:Ei nyt varmaan telkkaria lähempää...Lisbeth kirjoitti:Kai nyt kaikki aikuiset suomalaiset ovat nähneet ruumiin? Herraisä sentään!
Niin, hautajaisissa / ruumiinvalvojaisissa minäkin, sekä tietenkin sairaalassa ja hoitokodissa. Ei tietääkseni mitenkään harvinaista että lähiomaisen ruumis näytetään pian kuoleman jälkeen läheisille.Chopper kirjoitti:Kolme kertaa livenä,hautajaisissa...Damien kirjoitti:Ei nyt varmaan telkkaria lähempää...Lisbeth kirjoitti:Kai nyt kaikki aikuiset suomalaiset ovat nähneet ruumiin? Herraisä sentään!