Ja taustoilla tarkoitin että en TIEDÄ KUKA tai onko KUKAAN edes lasta tappanut mutta se on facta että se pieni on kuollut.<-- Kirjoitin jo aiemmin. Ja myös sanoin että aihe kiinnostaa mutta ei ole mun tehtävä mennä utelemaan heitä asiasta ja sanoin myös että se varmaankin selviää ajan kanssa..rosamarine kirjoitti:No, lehdistö on vielä hiljaa ja muutenkin henkirikoksesta ei ole 100 varmaa tietoa. Mua jotenkin kylmää ajatus siitä, että ystävät spekuloivat arkoja asioita netissä, mutta eivät ole tukena ja turvana siellä paikan päällä, missä todellista apua tarvitaan. (jokainen äiti ja isä voi miettiä mielessään, miltä tuntuisi, kun se oma piltti kuolisi, eikä siihen ajatukseen tarvita edes henkirikosta)jenni82 kirjoitti:Jos mun lapseni olisi kuollut ja ennen kaikkea henkirikoksen uhrina ni en todellakaan tahtoisi että kuka tahansa voi kommentoida tms mun sivuille. Tää on sairas maa ja kun on tää TS jo lynkattu internetissä ni on vaan kysymys milloin se lynkataan omilla sivuilla. Ja todellakin kun on yhteisiä tuttuja ni kysyn asiasta kun se mua kiinnostaa mutta osaan olla myös hieno varainen enkä käy silmille että kertokaa ja heti...
Jos kyseessä on henkirikos, niin sittenhän kriteerit täyttyvät palstan aihepiirin suhteen.
Cassandra, voi olla varmaan kesäkuukin kyseessä, vauva.fi palstalta luin, että marraskuussa. Luulen, että monta tietotoimistoa on liikenteessä ja paljon niitä tutuntutuntutunkaimanfrendejä. Mä en tiedä, koska ei ole mun tuttu eikä edes samassa kaupungissa.
Lapsi kuoli epäselvissä olosuhteissa Oulussa v. 2010
Re: Oulussa lapsen tappo?
Life. It´s just fucking thing after nother...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ymmärtääkseni syyskuussa. Ehdin nähdä parisuhdetila päivityksen facessa aamupäivällä.
Mutta hyvä jos äiti on suojannut sivustonsa. Aika rankkaa tekstiä oli tuolla vauva-netissä.
Minä en tässä kyllä lähtisi äitiä syyllistämään. Kyllä minäkin pitäisin tuorettakin miesystävää luotettavampana hoitajana kuin jotain tuntematonta lastenhoitopalvelusta hankittua. Nuorella äidillä kyse on varmasti myös kustannuksista.
Kammottava tapaus. Erittäin surullinen.
Mutta hyvä jos äiti on suojannut sivustonsa. Aika rankkaa tekstiä oli tuolla vauva-netissä.
Minä en tässä kyllä lähtisi äitiä syyllistämään. Kyllä minäkin pitäisin tuorettakin miesystävää luotettavampana hoitajana kuin jotain tuntematonta lastenhoitopalvelusta hankittua. Nuorella äidillä kyse on varmasti myös kustannuksista.
Kammottava tapaus. Erittäin surullinen.
Nuotio & Äreät Tiput
-
rosamarine
- Adrian Monk
Okei, okei, anteeksipyynnön olen sulle auki. En tarkottanu ihan näin pahasti kilaroida, tapaus taas herätti liikaa tunteita pintaan. Ota se mun ed. vuodatus vaikka yleisellä tasolla, en tarkottanut henkilöidä sinuun sitä.jenni82 kirjoitti: Ja taustoilla tarkoitin että en TIEDÄ KUKA tai onko KUKAAN edes lasta tappanut mutta se on facta että se pieni on kuollut.<-- Kirjoitin jo aiemmin. Ja myös sanoin että aihe kiinnostaa mutta ei ole mun tehtävä mennä utelemaan heitä asiasta ja sanoin myös että se varmaankin selviää ajan kanssa..
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Juu ei mtn. Tunteita herättävä on aihe tosiaan 
Sitä mä vain...että kun lueskelin aamupvstä kanssa noita vauvan foorumin juttuja, siellä luki että olisi roikkunut naulakossa???
Eikä edes välttämättä kuollut löytöpvnä...?
Herää vain kysymyksiä, miksi se olisi pitänyt naulakkoon ripustaa? Ja oli nyt sitten henkirikos kyseessä tai ei, miksi mies EI ILMOITTANUT naiselle jotain tapahtuneen? Soittanut hätänumeroon?
Saa vain heräämään ajatukset, ettei ihan kaikki muumit ole nyt laaksossa...
Eikä edes välttämättä kuollut löytöpvnä...?
Herää vain kysymyksiä, miksi se olisi pitänyt naulakkoon ripustaa? Ja oli nyt sitten henkirikos kyseessä tai ei, miksi mies EI ILMOITTANUT naiselle jotain tapahtuneen? Soittanut hätänumeroon?
Saa vain heräämään ajatukset, ettei ihan kaikki muumit ole nyt laaksossa...
Kiitos ja Anteeks, risa aita!
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -
Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -
Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
MissHolmes, syyskuussa oli päivitetty seurustelukumppanin nimi. Kaveriksi tämä mies oli lisätty kesäkuussa, ja samaan aikaan oli päivitetty että on parisuhteessa. Tässä välissä ei ole sinkkutilaa, joten mä tulkitsen sen niin, että aluksi ei ole haluttu ilmoittaa kumppanin nimeä. Kun suhde on vähän vakiintunut on ilmoitettu myös se kenen kanssa seurustelee.
Tai kun katsoi sen kumppanin profiilia ni se oli uusi eli ei oo ollut naamakirjassa ennen sitä kun päivitys on tullut???Cassandra kirjoitti:MissHolmes, syyskuussa oli päivitetty seurustelukumppanin nimi. Kaveriksi tämä mies oli lisätty kesäkuussa, ja samaan aikaan oli päivitetty että on parisuhteessa. Tässä välissä ei ole sinkkutilaa, joten mä tulkitsen sen niin, että aluksi ei ole haluttu ilmoittaa kumppanin nimeä. Kun suhde on vähän vakiintunut on ilmoitettu myös se kenen kanssa seurustelee.
Mutta kun katsoi naisen profiilia, niin näki, että 13. kesäkuuta "Xxxx ei ole enää parisuhteessa vaan sinkku".jenni82 kirjoitti:Tai kun katsoi sen kumppanin profiilia ni se oli uusi eli ei oo ollut naamakirjassa ennen sitä kun päivitys on tullut???
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Vandt, ja kun selaat vielä vähän pidemmälle näet minkä nimisen miehen kanssa päättynyt suhde on ollut. Mut se ei liity tähän tragediaan millään tavalla.
Niin?Cassandra kirjoitti:Vandt, ja kun selaat vielä vähän pidemmälle näet minkä nimisen miehen kanssa päättynyt suhde on ollut. Mut se ei liity tähän tragediaan millään tavalla.
Selasin kyllä, varsin pitkälle. Kun ei liity niin ei liity. Mitäpä sitä sitten edes mainitsemaan.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Eipä ole noita keskusteluja enää vauvan sivuilla, ainakaan linkkien kautta ei mihinkään pääse...
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Miksi siis piti edes mainita edellisen seurustelun päättymisestä, kun se ei tähän liity?vandt kirjoitti:Niin?Cassandra kirjoitti:Vandt, ja kun selaat vielä vähän pidemmälle näet minkä nimisen miehen kanssa päättynyt suhde on ollut. Mut se ei liity tähän tragediaan millään tavalla.
Selasin kyllä, varsin pitkälle. Kun ei liity niin ei liity. Mitäpä sitä sitten edes mainitsemaan.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Ketjut ovat poistetut, mutta sinne oli avattu uusi ketju, jossa oli vähän viestejä.
Surullinen tapaus, ei voi muuta sanoa.
Surullinen tapaus, ei voi muuta sanoa.
Gods made heavy metal.
Iltalehden Keskustelufoorumiltakin lähti aihe hiuksista sinne itseensä vain muutamassa tunnissa ja ketjussa oli vain ns. pääpiirteitä, ei siis mitään identiteettitietoja eikä edes syytöstä, että mitään välttämättä olisi tapahtunut...
...Eli eiköhän tämä tieto pidä valitettavasti osittain paikkansa, mutta ilmeisestikin tappojutut sun muut ovat paskapuheita, ja kyseessä olisi sitten jonkunlainen vahinko, jos edes keltainen lehdistö ei uutisoi sanallakaan.
...Eli eiköhän tämä tieto pidä valitettavasti osittain paikkansa, mutta ilmeisestikin tappojutut sun muut ovat paskapuheita, ja kyseessä olisi sitten jonkunlainen vahinko, jos edes keltainen lehdistö ei uutisoi sanallakaan.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten 
Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372
"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372
"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"