Lapsi kuoli epäselvissä olosuhteissa Oulussa v. 2010
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Re: Oulussa lapsen tappo?
Sen verran kommentoin nyt minäkin ettei lapsen isällään asuminen enää tänä päivänä automaattisesti kerro äidin ongelmista. Syynä voi olla vaikka vanhempien työtilanne (esim jos äiti tekee kolmivuorotyötä tai työajat on muuten hankalat yksinhuoltajalle tai on erittäin pitkä työmatka joka venyttää päiviä) tai vanhempien halu että lapsi saa jäädä asumaan "kotiinsa" ja isällä on paremmat edellytykset osittaa äiti ulos asunnosta/talosta. Tai sitten vanhemmat vaan haluaa niin, ilman sen kummempaa syytä. Ei sitä aina tarvita. Surkuhupaisaa kun toisaalta kritisoidaan sitä että erotilanteessa lapsi liian helposti menee "automaattisesti" äidille ja sitten kuitenkin heti jos lapsi asuu isällään niin oletetaan äidissä olevan jotain vikaa! Ja jatkoksi isä joka ei ole saanut lastaan luokseen asumaan on lähes poikkeuksetta uhri eikä asia mitenkään voi liittyä siihen että isän tilanteessa voisi olla jotain ongelmaa.
Menipäs OT:ksi nyt.. Pahoittelen. Se ei kuitenkaan tee tämän tapauksen äidistä huonoa että hänellä on vanhempi lapsi joka ei asu hänen luonaan. Tottakai nyt on selvää että äidin harkintakyky petti mutta kuten on todettu niin hän varmaan itsekin tietää sen ja tulee tuota katumaan lopun ikänsä. Jospa tästä jossain vaiheessa tulee uutta tietoa ja selvennystä tilanteeseen.
Menipäs OT:ksi nyt.. Pahoittelen. Se ei kuitenkaan tee tämän tapauksen äidistä huonoa että hänellä on vanhempi lapsi joka ei asu hänen luonaan. Tottakai nyt on selvää että äidin harkintakyky petti mutta kuten on todettu niin hän varmaan itsekin tietää sen ja tulee tuota katumaan lopun ikänsä. Jospa tästä jossain vaiheessa tulee uutta tietoa ja selvennystä tilanteeseen.
Varmaan sitä ei kukaan tarkoittanut, että pelkästään vanhemman lapsen asuminen isänsä luona tekisi kenestäkään automaattisesti huonoa, onhan tässä muita asioita, jotka herättää kysymyksiä: erittäin lyhyet ja vaihtuvat miessuhteet ja se että nuorempi lapsi on siten saanut luvan tottua lyhyen elämänsä aikana jo useamman karvanaaman majailemiseen äitinsa luona. Nythän lapsi tosin pääsi tuosta kierteestä lopullisesti eroon.Se ei kuitenkaan tee tämän tapauksen äidistä huonoa että hänellä on vanhempi lapsi joka ei asu hänen luonaan. Tottakai nyt on selvää että äidin harkintakyky petti mutta kuten on todettu niin hän varmaan itsekin tietää sen ja tulee tuota katumaan lopun ikänsä. Jospa tästä jossain vaiheessa tulee uutta tietoa ja selvennystä tilanteeseen.
Ne harvat tietämäni tapaukset joissa lapsi on isänsä luona asumassa, on juuri sellaisia "perinteisiä", että äidin on katsottu olevan kykenemätön huolehtimaan lapsestaan.
Nothing is quite what it seems
Kyllä mäkin tunnen vain sellaisia tapauksia joissa äiti on sit todella kelvoton/kykenemätön hoitamaan lastaan kun isä on yksinhuoltaja tai päähuoltaja. Muutoin on yhteishuoltajuus tai äidit on yksinhuoltajia.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Aika rankka yleistys noin kaikenkaikkiaan. Jos nyt itsekin sorrun siihen, että otan esimerkkini omasta ystäväpiiristäni. Mulla on ainakin äkkiseltään kaksikin eronnutta pariskuntaa mielessä, missä lapsi/lapset ovat jääneet isän luokse asumaan, eikä kyse ole ollut päihteiden väärinkäyttäjistä.Maybrick kirjoitti:Ne harvat tietämäni tapaukset joissa lapsi on isänsä luona asumassa, on juuri sellaisia "perinteisiä", että äidin on katsottu olevan kykenemätön huolehtimaan lapsestaan.
Jos nyt otetaan esimerkiksi se toinen pariskunta näistä.
Äiti opiskeli silloin ja isä oli hyvissä ansiotöissä. Pariskunnalla oli kaksi lasta. Yhteistuumin päätettiin, että lapset jäävät isälle. Molemmat, isä ja äiti olivat silloin reilusti alle 30-vuotiaita. He löysivät myös aika nopeasti uudet kumppanit itselleen. Myöhemmin siinä kävi niin, että isä kuoli äkillisesti sairauskohtaukseen, (hänellä oli synnynnäinen sydänvika) jolloin molemmat lapset jatkoivat eloa äitinsä kanssa ja nykyään myös uusioperheessä.Tässähän oli tietysti se, että kyse oli yhteissopimuksesta. Luulen, että niin voisi olla Oulun tapauksessakin, sillä nuorimmainen lapsi on kuitenkin pysynyt tukevasti äidillään, vaihtuvista poikakavereista huolimatta.
Yksinhuoltajia syyllistetään kovin paljon siitä, jos sattuvat viettämään normaalia nuoren ihmisen elämää (Suomessa on aika paljon yksinhuoltajia, kenellä ikä pyörii siellä 22-29 vuoden tienoilla) baarissa tai muualla, ja lapset ovat mummoloissa. Olihan tuollakin T.S:n facebookissa maininta erään viikonlopun kohdalla tyyliin: "Tylsääää...lapset mummolassa."
Mä en näe siinä mitään pahaa, vaikken yksinhuoltaja olekaan. Pitäähän sitä välillä päästä uloskin niistä samoista ympyröistä, kenen vaan.
Äitiä nyt viimeiseksi syyttäisin tästäkään tapahtuneesta. Ei näitä voi koskaan tietää. Jos voisi, ei näitä tapahtuisi. Sama pätee kaikkiin muihinkin ikäviin juttuihin, missä isä tai äiti päättää tappaa perheensä jne, jne.
Ja joo, voihan sitä olla jälkiviisas ja sanoa, että ei tätäkään olisi tapahtunut, jos äiti ei olisi antanut lastaan uuden miesystävänsä hoitoon. Kuka sen tietää? Ja olisiko se ollut hyväksyttävämpää, että äiti olisi seurustellut miehen kanssa esim. 5 vuotta, ja sitten naksahtaa?
Äidin menetys on kuitenkin iso ja suru sitäkin isompi. Media ei myöskään uutisoinut tätä juttua ennenkuin se oli pakko tehdä.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Sitä minä en ymmärrä, että kun niitä lapsia tehdään, niin miksi niistä ei sitten pidettäisi huolta. Nykypäivän äideillä ja isillä on joku pakonomainen tarve pitää niitä "vapaa" viikonloppuja ja tunkea lapsi mummolaan tai kavereille viikonlopuksi,että päästää itse hillumaan kartsalle tai jonnekkin muualle vähemmän tärkeään tapaamiseen. Minulla on muutamia ystäväpariskuntia, joiden lapset ovat n. joka toinen viikonloppu mummolassa että vanhemmat saavat edes vähän "hengähtää"...
Tiedän itsekin äitinä, että oma aika on tosiaan kortilla pienen lapsen kanssa, mutta itsehän me mukulamme tähän maailmaan teemme ja minun mielestä niistä on myöskin itse huolehdittava. Ja en myöskään tarkoita sitä, etteikö sitten vanhemmilla olisi oikeutta joskus pitää sitä "vapaata" mutta mitään pakonomaista tarvetta pitää lomaa omasta lapsestaa ei pitäisi olla.
Ja jos nyt ei ihan totaalisesti sivuuteta varsinaista aihetta, niin täytyy äitin olla luonteeltaan aika välinpitämätön, että uskaltaa lapsensa jättää noinkin tuoreen tuttavuuden hoiviin. Voisi ajatella, että vaikka kotona lasta olisi hoitamassa vaikkapa lapsen isä tai mummo, kyllä yleensä äidin hoiva sivuaa kaikki muut menoa, varsinkin, kun on kyse päiviä kestävästä reissusta. Mutta mene ja tiedä, meitä on niin moneen junaan
Ja jos nyt ei ihan totaalisesti sivuuteta varsinaista aihetta, niin täytyy äitin olla luonteeltaan aika välinpitämätön, että uskaltaa lapsensa jättää noinkin tuoreen tuttavuuden hoiviin. Voisi ajatella, että vaikka kotona lasta olisi hoitamassa vaikkapa lapsen isä tai mummo, kyllä yleensä äidin hoiva sivuaa kaikki muut menoa, varsinkin, kun on kyse päiviä kestävästä reissusta. Mutta mene ja tiedä, meitä on niin moneen junaan
-
keittoherne
- Alibin satunnaislukija
Ehkäisy on kuule niin vanhanaikaista. Tällainen meininkihän on ihan normikauraa isossa maailmassa, ja mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Näillä äitsyleillä on lapsia vähintään kahden miehen kanssa, ja piltit jätetään uuden "peniksen" huomaan, ja se olikin sitten niiden pilttien menoa. Ajattelevatko ihmiset esim. sitä, että pedofiilisiä taipumuksia omaavat henkilöt oikein mielellään menevät kimppaan yksinhuoltaja-naisen kanssa? Mut eeeei, ku se on niin ihq, kyllä se meidän pekan ja maijan hoitaa sillä välillä kun äiskä käy vähän pilettämässä. Hoitaapa juu.LAWoman kirjoitti:Jotenkin tulee sellainen olo, että olisikohan jonkun pitänyt kertoa tälle naiselle ehkäisystä? 24-vuotiaalle 5-vuotias lapsi, joka asuu isänsä kanssa ja sitten muutaman vuoden päästä toinen lapsi, jolla on ollut jo ainakin kolme "isäkokelasta"...
Joku mainitsi tilastoista, että lapsia vahingoittuu/kuolee omien vanhempien käsissä enemmän kuin vieraiden. Niin, onhan kotikin kai aika vaarallinen paikka mitä onnettomuuksien määrään tulee, mutta se ei paljoa lohduta siinä vaiheessa, kun pää on läpi tuulilasista.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Onko sinun mielestäsi huono asia, jos lapsi menee mummolaan, kun itse lähtee viihteelle? Eikö mummot ja papat osaa mielestäsi huolehtia lapsenlapsistaan sitä muutamaa hikistä tuntia, jos sellainen mahdollisuus annetaan?Kossukola kirjoitti:Sitä minä en ymmärrä, että kun niitä lapsia tehdään, niin miksi niistä ei sitten pidettäisi huolta. Nykypäivän äideillä ja isillä on joku pakonomainen tarve pitää niitä "vapaa" viikonloppuja ja tunkea lapsi mummolaan tai kavereille viikonlopuksi,että päästää itse hillumaan kartsalle tai jonnekkin muualle vähemmän tärkeään tapaamiseen. Minulla on muutamia ystäväpariskuntia, joiden lapset ovat n. joka toinen viikonloppu mummolassa että vanhemmat saavat edes vähän "hengähtää"...Tiedän itsekin äitinä, että oma aika on tosiaan kortilla pienen lapsen kanssa, mutta itsehän me mukulamme tähän maailmaan teemme ja minun mielestä niistä on myöskin itse huolehdittava. Ja en myöskään tarkoita sitä, etteikö sitten vanhemmilla olisi oikeutta joskus pitää sitä "vapaata" mutta mitään pakonomaista tarvetta pitää lomaa omasta lapsestaa ei pitäisi olla.
Ja nyt mummokin jo kelpaa kehiin... Jassoo.Kossukola kirjoitti:Ja jos nyt ei ihan totaalisesti sivuuteta varsinaista aihetta, niin täytyy äitin olla luonteeltaan aika välinpitämätön, että uskaltaa lapsensa jättää noinkin tuoreen tuttavuuden hoiviin. Voisi ajatella, että vaikka kotona lasta olisi hoitamassa vaikkapa lapsen isä tai mummo, kyllä yleensä äidin hoiva sivuaa kaikki muut menoa, varsinkin, kun on kyse päiviä kestävästä reissusta. Mutta mene ja tiedä, meitä on niin moneen junaan
Mihinkäs faktaan tällainen väite perustuu?keittoherne kirjoitti:Ajattelevatko ihmiset esim. sitä, että pedofiilisiä taipumuksia omaavat henkilöt oikein mielellään menevät kimppaan yksinhuoltaja-naisen kanssa?
Tuopa näytille nämä tilastot, kun niistä mainitsit...Ja mitenkäs siellä kotioloissa pää menee läpi tuulilasin? Asuntovaunussako elelet?keittoherne kirjoitti:Joku mainitsi tilastoista, että lapsia vahingoittuu/kuolee omien vanhempien käsissä enemmän kuin vieraiden. Niin, onhan kotikin kai aika vaarallinen paikka mitä onnettomuuksien määrään tulee, mutta se ei paljoa lohduta siinä vaiheessa, kun pää on läpi tuulilasista.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
No kyllä täällä minusta muutamat kirjoittajat veti aika hätäisiä johtopäätöksiä sen tiedon perusteella että vanhemi lapsi asuu isällään. Tietysti siihen vaikuttaa myös tuo kaikki muu mitä tapauksesta tiedetään, sitä en kiellä etteikö itsellenikin olisi tietynlainen kuva ko. äidistä syntynyt ja siksi en kirjoituksessani sen enempää häntä puolustellut tai kehunut loistavaksi äidiksi. Kirjoitin yleisesti tilanteesta lasten huoltajuusasioissa ja halusin kiinnittää huomion siihen ettei tuollainen sinänsä yksittäinen tieto vanhemman lapsen huoltajuudesta välttämättä liity mitenkään tähän tapaukseen. Tosiaan kun tämä nuorempi lapsi on "saanut" asua äidillään niin on tämä nainen jotain oikeinkin tehnyt.Maybrick kirjoitti:Varmaan sitä ei kukaan tarkoittanut, että pelkästään vanhemman lapsen asuminen isänsä luona tekisi kenestäkään automaattisesti huonoa, onhan tässä muita asioita, jotka herättää kysymyksiä: erittäin lyhyet ja vaihtuvat miessuhteet ja se että nuorempi lapsi on siten saanut luvan tottua lyhyen elämänsä aikana jo useamman karvanaaman majailemiseen äitinsa luona. Nythän lapsi tosin pääsi tuosta kierteestä lopullisesti eroon.Se ei kuitenkaan tee tämän tapauksen äidistä huonoa että hänellä on vanhempi lapsi joka ei asu hänen luonaan. Tottakai nyt on selvää että äidin harkintakyky petti mutta kuten on todettu niin hän varmaan itsekin tietää sen ja tulee tuota katumaan lopun ikänsä. Jospa tästä jossain vaiheessa tulee uutta tietoa ja selvennystä tilanteeseen.![]()
Ne harvat tietämäni tapaukset joissa lapsi on isänsä luona asumassa, on juuri sellaisia "perinteisiä", että äidin on katsottu olevan kykenemätön huolehtimaan lapsestaan.
Itse ainakin tiedän/tunnen useampia perheitä joissa lapset on eron jälkeen jääneet isälleen asumaan, syyt vaihtelee mutta yhdessäkään tapauksessa äiti ei kyllä ole sen juopompi kuin isäkään. Ihan "normikansalaisista" siis kyse, käyvät baareissa silloin tällöin mutta elämään kuuluu muutakin.
Kokonaan eri asia on sitten tuo tapauksen äidin elämäntyyli.. Tietysti noin "paperilla" tuo suhteiden vaihtuvuus ja ilmeisen nopea etenemistahti suhteissa vaikuttaa pahalta ja huolestuttavalta, antaa kuvan ettei omassa elämässä ole kaikki ihan kunnossa jos tarvitsee aina ripustautua nopeasti uuteen ihmiseen. Mutta kun en tunne suhteiden yksityiskohtia niin en lähde niitä nyt ruotimaan, emme tiedä syitä eroihin emmekä sitä miten pitkään nainen on uuden kummpaninsa tuntenut ennen suhteeseen ryhtymistä.. Virheitä hön on tehnyt, siitä olen samaa mieltä kirjoittajien enemmistön kanssa. Toisaalta, jos tätä kauheaa tapahtumaa ei olisi sattunut niin nainen olisi jatkossakin ollut vain yksi nuorehko äiti muiden joukossa, elänyt kenties vähän liian itsekästä elämää eikä aina miettinyt mikä on parasta lapselle mutta kukaan ei olisi asiaan varmaan puuttunut.
Voimia lapsen omaisille ja läheisille, karmea tapaus jonka syitä on vaikea käsittää.
Täähän on varsinainen symppisketju. Tämä parjattu äiti on kuitenkin juuri menettänyt lapsensa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Missä vaiheessa olen sanonut että se mummola on huono paikka lapselle? Tarkoitin kommentissani vain sitä, että lapsia viedään turhan paljon hoitoon vain sen oman hauskanpitämisen vuoksi. Nykyään se on enemmän sääntö kuin poikkeus, että juhlapyhinä ja viikonloppuina lapsi/lapset roudataan pois jaloista
Mutta ainakin kirjoitukset siitä että äiti olisi ulkopaikkakuntalainen, sulkee varmaan pois sen mahdollisuuden, että isovanhempia ei ole ollut käytettävissä.
Mutta ainakin kirjoitukset siitä että äiti olisi ulkopaikkakuntalainen, sulkee varmaan pois sen mahdollisuuden, että isovanhempia ei ole ollut käytettävissä.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
taavetti kirjoitti:Täähän on varsinainen symppisketju. Tämä parjattu äiti on kuitenkin juuri menettänyt lapsensa.
No,no..Sympatiahan on toinen nimemme.
-
Jäätynyt enkeli
- Nikke Knatterton
Kauheeta mitä paskanjauhamista! Tämähän alkaa olla jo pahempaa kun kaskplussien skitsoäippä palstat
Hohhoijaa ja haloo! Mitä pahaa on ottaa itselleen lapsen hoidosta omaa aikaa??? Vaikka itse kuinka pienokaisiani rakastan, niin totta perkeleessä ne saa välillä olla mummon hoivissa. Ja ylipäätään haluan rakastuneena ihmisenä pitää kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa! Aika surullista jos parisuhteessa ei näin toimittaisi.
Ja joo, mun vanhin poika asui välillä 1,5 vuotta isän luona syystä että mun työajat ei olis mahdollistanut läsnäoloa koulun jälkeen.
Ja joo, muutin nykyisen mieheni kanssa yhteen asumaan 3 kuukauden seurustelun jälkeen. Eikä siinä olisi ollut mitään ihmeellistä, että olis hoitanu mun lasta jos ois tarve ollut. Nyt meillä on vauva ja ollaan onnellisesti naimisissa oltu jo pitkään.
Todella surullista että tässä tapauksessa kävi näin
Eiköhän jokainen äiti osaa ihan tarpeeksi itseään vastaavassa tilanteessa syyllistää. Siihen tarvita palstojen tiukkapipoja enää sitä tekemään.
Uinu rauhassa lapsi pienoinen
Ja joo, mun vanhin poika asui välillä 1,5 vuotta isän luona syystä että mun työajat ei olis mahdollistanut läsnäoloa koulun jälkeen.
Ja joo, muutin nykyisen mieheni kanssa yhteen asumaan 3 kuukauden seurustelun jälkeen. Eikä siinä olisi ollut mitään ihmeellistä, että olis hoitanu mun lasta jos ois tarve ollut. Nyt meillä on vauva ja ollaan onnellisesti naimisissa oltu jo pitkään.
Todella surullista että tässä tapauksessa kävi näin
Uinu rauhassa lapsi pienoinen
Suoli24:ssä toitotetaan, että kyseessä olisi ollut rikos-ja huumetaustainen miesystävä, ja huumetaustaa myös äidillä. Sosiaaliviranomaisille väitetään tehdyn ilmoituksia, mutta ne eivät olleet johtaneet mihinkään toimenpiteisiin. Tuolla palstalla nyt kirjoitellaan muutenkin mitä satttuu, joten minään lopullisena totuutena tätä en yritä kaupata, mutta sopisi kyllä kuvioon.
Huvittavaa, että ihmiset parjaavat äitiä, joka jätti lapsensa hoitoon viikonlopuksi. Siis joo, se että lapsen jättää rikollisen huumehörhön hoitoon on kamalaa ja väärin, mutta satunnaisesti luotettavalle hoitajalle jättäminen ei missään tapauksessa ole huonon vanhemman merkki. Päinvastoin, siis jos yleisellä tasolla puhutaan, niin on jopa lapselle eduksi, että vanhempi saa joskus omaa aikaa ja jaksaa sen johdosta olla parempi vanhempi lapselleen. Jotenkin uskomatonta lässytystä, ettei lastaan saisi ikinä milloinkaan jättää kenenkään hoitoon. Tässä tapauksessa, mikäli huumetausta siis pitää paikkaansa, on huolestuttavinta se, ettei sosiaaliviranomaiset ole ilmoituksista huolimatta pystyneet tekemään asialle mitään. Miten paljon vastaavia tapauksia on varmasti muuallakin, kun lapsia todellakin voi "hankkia" kuka vaan, edellytyksistä viis. Todella surullinen tapaus, ja mikäli huume/rikostausta ei pidä paikkaansa, niin pahoittelen, että nostin aiheen esille.
Huvittavaa, että ihmiset parjaavat äitiä, joka jätti lapsensa hoitoon viikonlopuksi. Siis joo, se että lapsen jättää rikollisen huumehörhön hoitoon on kamalaa ja väärin, mutta satunnaisesti luotettavalle hoitajalle jättäminen ei missään tapauksessa ole huonon vanhemman merkki. Päinvastoin, siis jos yleisellä tasolla puhutaan, niin on jopa lapselle eduksi, että vanhempi saa joskus omaa aikaa ja jaksaa sen johdosta olla parempi vanhempi lapselleen. Jotenkin uskomatonta lässytystä, ettei lastaan saisi ikinä milloinkaan jättää kenenkään hoitoon. Tässä tapauksessa, mikäli huumetausta siis pitää paikkaansa, on huolestuttavinta se, ettei sosiaaliviranomaiset ole ilmoituksista huolimatta pystyneet tekemään asialle mitään. Miten paljon vastaavia tapauksia on varmasti muuallakin, kun lapsia todellakin voi "hankkia" kuka vaan, edellytyksistä viis. Todella surullinen tapaus, ja mikäli huume/rikostausta ei pidä paikkaansa, niin pahoittelen, että nostin aiheen esille.
"I think it was sick and weird."
Juurikin tuota ylläkirjoitettua olen ajanut takaa... minä en myöskään jättäisi lastani todellakaan kenelle tahansa... MUTTA... muutin myös puolen vuoden seurustelun jälkeen mieheni kanssa yhteen, tiesin silloin jo että tässä se nyt on, se jonka kanssa olen valmis ostamaan asunnon, perustamaan perheen ym. Nyt olemme olleet melkein kymmenen vuotta naimisissa. Lapsiakin on. Jos minulla olisi tuolloin alkuaikoinamme ollut jo lapsi, olisin voinut hänet jättää miehen kanssa kaksin, en hetkeäkään olisi epäillyt että jotain sattuu ja jos olisi sattunut, olisin ollut yhtä järkyttynyt tapahtuneesta kuin esim jos se olisi olut lapsen mummu pettämässä luottamuksen. En kenen tahansa miehen kanssa olisi jättänyt (tuskin edes yhdenkään entisistäni), mutta juuri hänen kanssaan. Itse asiassa joitakin kertoja hän kaitsi nuorempia sisaruksiani, eikä kertaakaan mieleeni tullut etteikö hän pärjäisi, kun sisarukseni niin hänestä pitivät ja hän jaksoi minuakin enemmän pelata jalkapalloa ja touhuta legoilla ja muuta.
Tässä tilanteessa mies ei olut sitten ehkä luottamuksen arvoinen, mutta sitä tiesikö äiti siitä, sitä me emme tiedä ja vaikka olisi pitänytkin tietää tai aavistaa, niin hän on silti kokenut pahimman menetyksen minkä ihminen elämässään kokea saattaa.
muok: yksi viesti oli tullut väliin.. ylläolevalla tarkoitin jäätynyt enkeli nimimerkin tekstiä.
Tässä tilanteessa mies ei olut sitten ehkä luottamuksen arvoinen, mutta sitä tiesikö äiti siitä, sitä me emme tiedä ja vaikka olisi pitänytkin tietää tai aavistaa, niin hän on silti kokenut pahimman menetyksen minkä ihminen elämässään kokea saattaa.
muok: yksi viesti oli tullut väliin.. ylläolevalla tarkoitin jäätynyt enkeli nimimerkin tekstiä.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Suomi24:llä on tosiaan kaikenlaista tekstiä. Mikä lie sitten totta ja mikä tarua.
Naulakossa roikkumishuhu siellä ainakin kumotaan, mutta nyt huhuillaan, että beibi olisi kuollut yliannostukseen.
Kumma, ettei poliisi anna mitään tietoa tästä.
Naulakossa roikkumishuhu siellä ainakin kumotaan, mutta nyt huhuillaan, että beibi olisi kuollut yliannostukseen.
Kumma, ettei poliisi anna mitään tietoa tästä.