Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Virdon
Frank Columbo

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Virdon »

^ No tokkiisa Glögi maistuu. Joulukin alkaa olla jo sen verran lähellä että Glögikin jo välillä mielessä käy. :)

Hedelmäistä juomaa myös mieli tekee ja sitähän tarjoaa Bacardi Breezer. Jukeboxista löytyi lisäksi varsin iloista ja mukavaa rytmiäkin juoman painikkeeksi.

http://www.youtube.com/watch?v=Lt6ptG580bs
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kiaa!Tarjoaako joku tännekin sitä lökiä?Lompuuki unohtui kotiin ja kalja alkaa maistua jo melko aisalle..
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sitä piisaa, tilattiin just 1/3 laimennettavaa, ja hyvää on. Sekaan saa vain punkkua tänä iltana, ja kokonaisia manteleita... oleppas niin hjuva Damien. Tuo päähineesi tuo sellaista tunnelmaa pimeään iltaan...
Nothing is quite what it seems
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

ThanX.
On muuten kerrankin hienoa olla suomessa kun joulukuun alusta maa on jo ihan valkoinen.
Tuolla korkeammalla missä on suurin osa ajasta kulunut, alkutalvet ovat olleet sitä sataa-sulaa-sataa-
sulaa scheisseä. :D
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Daamienilta löytyy lakit juhlaan kun juhlaan!

Mä voisin istahtaa myös glögille, ilman sitä mantelia tosin ettei käy hassusti :roll:
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Pub Prison

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Ottaisin mielelläni kylmän Coca-Colan saunan päälle :lol: SodaStream-koneestani tyhjeni hiilihappo-patruuna, pitää huomenna ostaa uusi kun lähden kaupoille.

Kertokaahan viisaampina, tuleeko perjantaina (3.12) veronpalautukset? Olen kuullut tästä muutaman eri version, enkä sen takia usko enää Googlenkaan juttuihin.

Saatteko muuten palautuksia vai joudutteko maksamaan mätkyjä? Itse saan onneksi takaisin, tosin huomattavasti vähemmän kuin aiempina vuosina :x Prkele!
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Sajaki
Jack Bauer

Re: Pub Prison

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Geissimummo kirjoitti:Kertokaahan viisaampina, tuleeko perjantaina (3.12) veronpalautukset? Olen kuullut tästä muutaman eri version, enkä sen takia usko enää Googlenkaan juttuihin.
Kuulin tänään että 4. päivä olis maksu, eli joko perjantaina tai maanantaina.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Alice Cullen kirjoitti:Daamienilta löytyy lakit juhlaan kun juhlaan!
Valitettavasti Kwanza-lätsä puuttuu vielä. :(
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Geissimummo kirjoitti:Ottaisin mielelläni kylmän Coca-Colan saunan päälle :lol: SodaStream-koneestani tyhjeni hiilihappo-patruuna, pitää huomenna ostaa uusi kun lähden kaupoille.

Kertokaahan viisaampina, tuleeko perjantaina (3.12) veronpalautukset? Olen kuullut tästä muutaman eri version, enkä sen takia usko enää Googlenkaan juttuihin.

Saatteko muuten palautuksia vai joudutteko maksamaan mätkyjä? Itse saan onneksi takaisin, tosin huomattavasti vähemmän kuin aiempina vuosina :x Prkele!
*heittää Geissiä hiilihappopatruunalla* ota koppi ;) Mä lainaan sulle, tai vie koko kone, se on liikaa käytössä meillä!

Juu, perjantaina tulee veronpalautukset ja niitä siis odotellessa :D Glögi maistuu täälläkin, näillä siis mennään.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Geissimummo kirjoitti:
Kyllä ne perjantaina pitäisi olla nostettavissa, koska ainakin osuuspankin verkkopankissa näkyivät jo tänään "tulossa olevina", arvopäiväksi merkitty tuo 3.12 8)

Sen kunniaksi kierros kaikille, meikä ei ole vielä tällä viikolla köyhä eikä kipeä... :D
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Nonniin, nyt on 2/3:sta perheen lahjoista hoidettu. 8) Veikka saa lahjatilauksena Alibin, kun sitä tykkää lueskella (ei ollenka oma lehmä tässä ojassa... :oops:) ja äite pääsee teatteriin (mun kanssa tietenkin). 8) Nyt isille vielä se Lovejoy (kirjotetaaks se noin?) kausi niin volá! Tän kunniaks vois ottaa vaikka lonkeron, kerranki oon ajoissa näissä asioissa! :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ruu
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Ruu »

masentuneen ottaa tuopillisen olutta, kun on vasta yksi lahja ostettu..
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Mullakin on Lovejoy, molemmat kaudet jotka olen löytänyt. Tarjoan Ruulle sen oluen ja muille paikalla oleville mitä tahtovat, mullekin tulee huomenna veronpalautuksia melkein tonni. Tosin ukolla menee sitte vastaavasti (ei niin paljon), mutta anyway.
Nothing is quite what it seems
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Mullekkin tulee huomenna veronpalautusta useampi satanen... Se vaan etten pääse niitä rahoja koskaan näkemään, kun vouti ne nappaa. Joten yks siideri nyt sit sen kunniaks!
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Verojani minäkin odottelen takaisin... Ja on viime päivinä tullut polteltua sen verran kamaa (siis... rakennusjätettä, nuotiossa :mrgreen: ) että sen kunniaksi lasillinen viiniä.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Lukittu