Hedelmäistä juomaa myös mieli tekee ja sitähän tarjoaa Bacardi Breezer. Jukeboxista löytyi lisäksi varsin iloista ja mukavaa rytmiäkin juoman painikkeeksi.
http://www.youtube.com/watch?v=Lt6ptG580bs
Kuulin tänään että 4. päivä olis maksu, eli joko perjantaina tai maanantaina.Geissimummo kirjoitti:Kertokaahan viisaampina, tuleeko perjantaina (3.12) veronpalautukset? Olen kuullut tästä muutaman eri version, enkä sen takia usko enää Googlenkaan juttuihin.
Valitettavasti Kwanza-lätsä puuttuu vielä.Alice Cullen kirjoitti:Daamienilta löytyy lakit juhlaan kun juhlaan!
*heittää Geissiä hiilihappopatruunalla* ota koppiGeissimummo kirjoitti:Ottaisin mielelläni kylmän Coca-Colan saunan päälleSodaStream-koneestani tyhjeni hiilihappo-patruuna, pitää huomenna ostaa uusi kun lähden kaupoille.
Kertokaahan viisaampina, tuleeko perjantaina (3.12) veronpalautukset? Olen kuullut tästä muutaman eri version, enkä sen takia usko enää Googlenkaan juttuihin.
Saatteko muuten palautuksia vai joudutteko maksamaan mätkyjä? Itse saan onneksi takaisin, tosin huomattavasti vähemmän kuin aiempina vuosinaPrkele!
Kyllä ne perjantaina pitäisi olla nostettavissa, koska ainakin osuuspankin verkkopankissa näkyivät jo tänään "tulossa olevina", arvopäiväksi merkitty tuo 3.12Geissimummo kirjoitti:
Kertokaahan viisaampina, tuleeko perjantaina (3.12) veronpalautukset? Olen kuullut tästä muutaman eri version, enkä sen takia usko enää Googlenkaan juttuihin.