Kappas, nyt vast atajusin että tässä Maybrickin viestissä haettiin ilmeisesti yhteyttä minun ja tj_emen kommenteilleMaybrick kirjoitti:tj_eme:Aurora:-onliko Tuulan päihdepiirissä ollut joku, joka vihasi hänen eläinrakkauttaan ja onko tämän kanssa ollut konfliktia? Onko joku vahingoittanut Tuulan eläimiä tai puhunut sellaisesta?(lihavointi Mayn)Minulla on edelleen jossain tallella kirje minkä hän kirjoitti meille kun joutui yhdessä vaiheessa sanomaan ettemme enää voi käydä hoitamassa hevosia. Kuinka paljon onkaan jälkeenpäin vaivannut että mikähän se oikea syy oli.... Hoitohevosemme loukkaantumisella sitä selitettiin.
Kuinka pitkä aika kului (vuosikausia ainakin) Auroran yllä kertomasta kirjeen saamisesta Tuula L:n surmaan?
Tota, täytynee taas omia näkemyksiä heittää. Eli, kukaan ei kyllä ikinä mun muistaakseni elukoita vahingoittanu eikä nää Tuulan "kumppanit", ne pari jotka muistan(eli siis ex-mies ja se, joka Tuulan luona hengaili uudessa kodissa), olleet mitään eläinten vihaajia. Tää hevosen loukkaantuminen mitä mä tarkotan, oli sellanen että tämän ko. hevosen jalka oli siinä kunnossa ettei sillä voinut ratsastaa. MUTTA se mitä mä ihmettelen on että miksei me saatu enää käydä muuten vaan niitä elukoita hoitamassa?
Voi perhana...tarttis käydä Purolassa.
Ja OT, tokihan mun avatar on hieno. Rommel oli lapsuuden idolini