Sen siitä saa kun klikkailee spämmääjien laittamia linkkejä.Patricia C. Itämaa kirjoitti: Minä olen saanut muuten näiltä sivuilta koneellinen viruksen joka ei poistu,mutta onneksi se on saatu"koteloitua"...
Kyllä sen mun arvaus 10.10 pitää kutinsa,eikös
Jo 1002 rekisteröitynyttä käyttäjää ! (8.11.2007)
-
Kalessin
- Adrian Monk
mä oon jotenkin todella tipahtanut kehityksen kärryiltä, kun mulla ei todella ollut minkäänlaista käsitystä, että botit pystyy tekemään näin, saati sitten osallistumaan mihinkään!?!?kysymys siis kuuluukin, mistä tiedän olla klikkailematta näiden juttuja auki??? nimimerkillä "todella urpo"DonHessu kirjoitti:100% varma että tää tekee kohta englanninkielisen topicin missä myy omia tuotteitansa.wretch kirjoitti:Tässä on tämän hetkinen hra/rva/nti 790 joka ei tule koskaan pääsemään tänne spämmäilemään (puhdistin kotisivun, ettei joku vahingossa paina)Luulen, että nämä ovat jonkinlaisia botteja.OCR (ne numerot/kirjaimet rekisteröinnin aikana) näytti helppolukuiselta.OCR-pohjainen kräkkeröinti on ollut mahdollista jo muistaakseni vuodesta 2003.Käyttäjätiedot :: kerenkaratzi
Viestejä yhteensä: 0
[0.00% kaikista viesteistä / 0.00 viestiä per päivä]
Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut kerenkaratzi
Kotisivu: h**p://xxx.xxxx.xxxxxxxxxxx.xxx/health-insurance
Ammatti: Bussiness & Advertising
Harrastukset: ICQ
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
murhavaari
- Harjunpää
Siis tarkoitatko että olet saanut murha.info sivustolta viruksen? Epäilen kyllä vahvasti, miten ylläpitö reagoi asiaan?Patricia C. Itämaa kirjoitti:Minä olen saanut muuten näiltä sivuilta koneellinen viruksen joka ei poistu,mutta onneksi se on saatu"koteloitua"...
Ei ole kyse nyt murha.infon sivuista. T:modet
Ei kannata alkaa pelkäämään.Olettamukseni boteista perustuu siihen, että spämmeritä tulee niin paljon viikoittain.Täällä on tietoa boteistaKalessin kirjoitti: mä oon jotenkin todella tipahtanut kehityksen kärryiltä, kun mulla ei todella ollut minkäänlaista käsitystä, että botit pystyy tekemään näin, saati sitten osallistumaan mihinkään!?!?kysymys siis kuuluukin, mistä tiedän olla klikkailematta näiden juttuja auki??? nimimerkillä "todella urpo"
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=427852
Käsittelee tämän foorumin käyttämää ohjelmistoa.Sivulla myös sanotaan, että aikaisemmin mainttu OCR estää bottien pääsyn sivuille.Spämmerit eivät yleensä ole kovin luovia.He käyttävät melkein aina samoja keinoja.Ainoa "uhka" minkä voisin tällä hetkellä kuvitella olisi se, että menisi tuonne käyttäjälistalle ja painaisi vahingossa spämmerin "kotisivua" tai hänen käyttämäänsä pikaviestintä kuten AIM,ICQ jne.Ei syytä siis pelkoon.Aina kannattaa katsoa mitä painaa...
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Sepä se ihmetytäää...kun olen ollut tosi varovainen.Tosin täältä olen käynyt ulkolaisissa lehdissä..minulla on vielä mielestäni tosi hyvä virusohjelma ja palomuuri..mutta silti...Zodiac kirjoitti:Sen siitä saa kun klikkailee spämmääjien laittamia linkkejä.Patricia C. Itämaa kirjoitti: Minä olen saanut muuten näiltä sivuilta koneellinen viruksen joka ei poistu,mutta onneksi se on saatu"koteloitua"...
Kyllä sen mun arvaus 10.10 pitää kutinsa,eikös
Eli modeillekin tiedoksi,jostain sieltä varmaan se on tullut,ei siis välttämättä suoranaisesti täältä.
Totuus on tarua ihmeellisempää
^Ei kannata vaipua hysteriaan
Siihen ei ole mitään syytä.Spämmerit/botit näyttävät pysähtyvän tuonne käyttäjälistalle.Siellä ovat hetken ja *SWOOOSH* niitä ei täällä näy...
EDIT: Ai niin tämä on ihan hyvä foorumi mutta joskus tosi hidas.Englanninkielinen
http://forums.spywareinfo.com/index.php?act=idx
EDIT: Ai niin tämä on ihan hyvä foorumi mutta joskus tosi hidas.Englanninkielinen
http://forums.spywareinfo.com/index.php?act=idx
Viimeksi muokannut wretch, Pe Syys 14, 2007 10:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
murhavaari
- Harjunpää
Tuossa äsken juuri pisti silmääni mm. tälläinen uusi käyttäjä. Modet varmaan poistavat ennen kuin alkaa tänne "kirjoittamaan".
Noita varsinaisia spammi kirjoituksia ei montaa ole täällä onneksi näkynyt.
Ja älkää siis käykö tuotakaan kotisivua katsomassa.
***********************'
Kaikki käyttäjästä Notasobr
Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut Notasobr
Kotisivu: http://notasobreras.org
Ammatti: Adobe Acrobat
Harrastukset: software
Noita varsinaisia spammi kirjoituksia ei montaa ole täällä onneksi näkynyt.
Ja älkää siis käykö tuotakaan kotisivua katsomassa.
***********************'
Kaikki käyttäjästä Notasobr
Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut Notasobr
Kotisivu: http://notasobreras.org
Ammatti: Adobe Acrobat
Harrastukset: software
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
-
Raid
Robotit pystyvat rekisteroitymaan, mutta eivat paase kirjottamaan sivuille ennen kayttajatunnuksen aktivointia. Kaikki havaitut robottiohjelmien kayttajat poistetaan ennen aktivointia. Robottien tekemiin sivuihin tai muihin linkeihin ei kannata koskea ei varsinkaan mikali virus suojaus ei ole kunnossa.
Patricialle tiedoksi: Se etta virustorjunta ohjelmasi on ns. koteloinnut viruksen on yleisin turjuntatapa kaikilla viruksentorjunta ohjelmilla. Se tarkoittaa sita etta ohjelmasi toimii....
Murha.info:n sivut ajetaan saannollisesti virustorjunnalla eika siten varsinaisilla sivuilla ole havaittu viiruksia. Ilmoitan tekniikalle etta he tarkistavat jarjestelman uudelleen ja samalla varmistuvat jalleen kerran sivujen olevan puhdas.
RAID
Patricialle tiedoksi: Se etta virustorjunta ohjelmasi on ns. koteloinnut viruksen on yleisin turjuntatapa kaikilla viruksentorjunta ohjelmilla. Se tarkoittaa sita etta ohjelmasi toimii....
Murha.info:n sivut ajetaan saannollisesti virustorjunnalla eika siten varsinaisilla sivuilla ole havaittu viiruksia. Ilmoitan tekniikalle etta he tarkistavat jarjestelman uudelleen ja samalla varmistuvat jalleen kerran sivujen olevan puhdas.
RAID
Viimeksi muokannut Raid, La Syys 15, 2007 3:46 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Raid
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena