Jo 1002 rekisteröitynyttä käyttäjää ! (8.11.2007)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Patricia C. Itämaa kirjoitti: Minä olen saanut muuten näiltä sivuilta koneellinen viruksen joka ei poistu,mutta onneksi se on saatu"koteloitua"...

Kyllä sen mun arvaus 10.10 pitää kutinsa,eikös :wink:
Sen siitä saa kun klikkailee spämmääjien laittamia linkkejä.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

DonHessu kirjoitti:
wretch kirjoitti:Tässä on tämän hetkinen hra/rva/nti 790 joka ei tule koskaan pääsemään tänne spämmäilemään (puhdistin kotisivun, ettei joku vahingossa paina)
Käyttäjätiedot :: kerenkaratzi

Viestejä yhteensä: 0
[0.00% kaikista viesteistä / 0.00 viestiä per päivä]
Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut kerenkaratzi
Kotisivu: h**p://xxx.xxxx.xxxxxxxxxxx.xxx/health-insurance
Ammatti: Bussiness & Advertising
Harrastukset: ICQ
Luulen, että nämä ovat jonkinlaisia botteja.OCR (ne numerot/kirjaimet rekisteröinnin aikana) näytti helppolukuiselta.OCR-pohjainen kräkkeröinti on ollut mahdollista jo muistaakseni vuodesta 2003.
100% varma että tää tekee kohta englanninkielisen topicin missä myy omia tuotteitansa.
mä oon jotenkin todella tipahtanut kehityksen kärryiltä, kun mulla ei todella ollut minkäänlaista käsitystä, että botit pystyy tekemään näin, saati sitten osallistumaan mihinkään!?!?kysymys siis kuuluukin, mistä tiedän olla klikkailematta näiden juttuja auki??? nimimerkillä "todella urpo"
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
murhavaari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Minä olen saanut muuten näiltä sivuilta koneellinen viruksen joka ei poistu,mutta onneksi se on saatu"koteloitua"...
Siis tarkoitatko että olet saanut murha.info sivustolta viruksen? Epäilen kyllä vahvasti, miten ylläpitö reagoi asiaan?

Ei ole kyse nyt murha.infon sivuista. T:modet
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Kalessin kirjoitti: mä oon jotenkin todella tipahtanut kehityksen kärryiltä, kun mulla ei todella ollut minkäänlaista käsitystä, että botit pystyy tekemään näin, saati sitten osallistumaan mihinkään!?!?kysymys siis kuuluukin, mistä tiedän olla klikkailematta näiden juttuja auki??? nimimerkillä "todella urpo"
Ei kannata alkaa pelkäämään.Olettamukseni boteista perustuu siihen, että spämmeritä tulee niin paljon viikoittain.Täällä on tietoa boteista
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=427852

Käsittelee tämän foorumin käyttämää ohjelmistoa.Sivulla myös sanotaan, että aikaisemmin mainttu OCR estää bottien pääsyn sivuille.Spämmerit eivät yleensä ole kovin luovia.He käyttävät melkein aina samoja keinoja.Ainoa "uhka" minkä voisin tällä hetkellä kuvitella olisi se, että menisi tuonne käyttäjälistalle ja painaisi vahingossa spämmerin "kotisivua" tai hänen käyttämäänsä pikaviestintä kuten AIM,ICQ jne.Ei syytä siis pelkoon.Aina kannattaa katsoa mitä painaa...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Zodiac kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti: Minä olen saanut muuten näiltä sivuilta koneellinen viruksen joka ei poistu,mutta onneksi se on saatu"koteloitua"...

Kyllä sen mun arvaus 10.10 pitää kutinsa,eikös :wink:
Sen siitä saa kun klikkailee spämmääjien laittamia linkkejä.
Sepä se ihmetytäää...kun olen ollut tosi varovainen.Tosin täältä olen käynyt ulkolaisissa lehdissä..minulla on vielä mielestäni tosi hyvä virusohjelma ja palomuuri..mutta silti...
Eli modeillekin tiedoksi,jostain sieltä varmaan se on tullut,ei siis välttämättä suoranaisesti täältä. :oops: Mutta kurjaa kuitenkin..
Totuus on tarua ihmeellisempää
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Siis älkää missään nimessä painako mitään linkkejä tai juttuja mitä noi botit laittaa "omiin" topicceihinsa.
What you do... Makes you who you are.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Ei kannata vaipua hysteriaan :P Siihen ei ole mitään syytä.Spämmerit/botit näyttävät pysähtyvän tuonne käyttäjälistalle.Siellä ovat hetken ja *SWOOOSH* niitä ei täällä näy...

EDIT: Ai niin tämä on ihan hyvä foorumi mutta joskus tosi hidas.Englanninkielinen

http://forums.spywareinfo.com/index.php?act=idx
Viimeksi muokannut wretch, Pe Syys 14, 2007 10:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
murhavaari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Tuossa äsken juuri pisti silmääni mm. tälläinen uusi käyttäjä. Modet varmaan poistavat ennen kuin alkaa tänne "kirjoittamaan".

Noita varsinaisia spammi kirjoituksia ei montaa ole täällä onneksi näkynyt.

Ja älkää siis käykö tuotakaan kotisivua katsomassa.

***********************'

Kaikki käyttäjästä Notasobr

Viestejä yhteensä: 0
[0.00% kaikista viesteistä / 0.00 viestiä per päivä]
Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut Notasobr
Kotisivu: http://notasobreras.org
Ammatti: Adobe Acrobat
Harrastukset: software
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Noita USA:laisia jäseniä on ilmaantunut kumman paljon viimeaikoina tuonne..
Kalessin
Adrian Monk

niin jännä juttu, kun umpisuomalainen sivusto kuitenkin :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Robotit pystyvat rekisteroitymaan, mutta eivat paase kirjottamaan sivuille ennen kayttajatunnuksen aktivointia. Kaikki havaitut robottiohjelmien kayttajat poistetaan ennen aktivointia. Robottien tekemiin sivuihin tai muihin linkeihin ei kannata koskea ei varsinkaan mikali virus suojaus ei ole kunnossa.

Patricialle tiedoksi: Se etta virustorjunta ohjelmasi on ns. koteloinnut viruksen on yleisin turjuntatapa kaikilla viruksentorjunta ohjelmilla. Se tarkoittaa sita etta ohjelmasi toimii....

Murha.info:n sivut ajetaan saannollisesti virustorjunnalla eika siten varsinaisilla sivuilla ole havaittu viiruksia. Ilmoitan tekniikalle etta he tarkistavat jarjestelman uudelleen ja samalla varmistuvat jalleen kerran sivujen olevan puhdas. ;-)

RAID
Viimeksi muokannut Raid, La Syys 15, 2007 3:46 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalessin
Adrian Monk

huh huh...hyvä että tähänkin tuli selvyys, alkoi jo ahdistaa ihan varmuuden vuoksi :wink:
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Raid kirjoitti:
Patricialle tiedoksi: Se etta virustorjunta ohjelmasi on ns. koteloinnut viruksen on yleisin turjuntatapa kaikilla viruksentorjunta ohjelmilla. Se tarkoittaa sita etta ohjelmasi toimii....

RAID
Apua,mitäs mun pitäisi nyt sitten tehdä,kuka tietää...
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Ei mitaan.... Mikali ohjelma ei jostakin syysta pysty sita poistamaan se koteloidaan eika saiten paase tekemaan mitaan koneellesi ;-)

RAID
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Raid kirjoitti:Ei mitaan.... Mikali ohjelma ei jostakin syysta pysty sita poistamaan se koteloidaan eika saiten paase tekemaan mitaan koneellesi ;-)

RAID
Huh,jo säikähdin,kiitos!
Vastaa Viestiin