Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Minkä ihmeen sovinnon? :roll:
Eihän tässä ole Homssen kanssa muuta tehtykään kuin syleilty, kevyin kosketuksin.
Minfon holvikaarten alla.Leikitty helmiketjuilla...
Eläkä taavi hermostu.Samaa ideologiaahan monet ovat täällä jo julistaneet...
Omia valintoja kuka haluaa alustaa ja kuka ei.Tietysti palstasta se tekee vähän köyhempää
kaiken tämän ajankohtaisen aiheen tulvan ja homoerotiikan keskellä mutta jokainen toteuttaa
itseään niinkuin olonsa mukavimmaksi tuntee.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Näinhän se on. Piis änd loov.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Mooses
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Palsta taas hivenen köyhemmäksi, mutta teille Damien ja taavetti, viisaus joka on totta:

-Se ei ole homo joka panee. Se on homo joka antaa panna.

Ärsyttääkö? Sillä minua EI...

t. mon cheri oses
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Pikkasen pieleen kun se menee näin:
-Se ei ole homo joka panee vaan se jota pannaan.
Ei sitä sulta tai multa siinä vaiheessa kysellä.
Mooses
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Mooses »

Näin se on huono tuo homoseksin tietämys toisilla... :lol:

t. anti-homo????sse
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
taavetti
Perry Mason

Jaa...no voin ilmoittautua majoneesiksi leipienne väliin. Ilman valkosipulia.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Pitäiskö tähän kohtaan sanoa, Kyllä vanha homo tietää ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

No kyllähän ne toisensa tuntee.Heti kun pikkuisen homoillaan, vanha lepakkokin lehahtaa paikalle. :lol:
rosamarine
Adrian Monk

...Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;)
taavetti
Perry Mason

Kiäh kiäh, pannaan kunnon musiikkia ja ollan miehiä.http://www.youtube.com/watch?v=Osibb9V6txU
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

taavetti kirjoitti:Halikaa mosse ja damsku sovinnon merkiksi.
Minua jäi ärsyttämään matlockb:n ilmoitus, ettei hän postaa tänne vanhoja juttuja. Pistää ne jonnei muualle. Syykin pitäisi tietää; en tiedä syytä enkä löydä enää edes tuota postausta.
Tuo on aivan ymmärrettävää että ilmoitukseni saattaa ärsyttää/harmittaa, vanhempi aineisto tulee toistaiseksi olemaan vain crimessä. Siellä vain rekisteröityneet käyttäjät pääsevät postattuja artikkeleita lukemaan (tämä yksi syy) kerroin tämän erään keskustelijan kysyttyä onko minulla Alibia Nivalan henkirikoksesta ja sen Alibin crimeen skannasin ja kyseinen käyttäjä sinne pääsi rekisteröitymään ja lukemaan juttuja. Tarpeeksi paljon vain kun saa paskaa niskaan niin joskus se viimeinen niitti tulee, en väitä että se viimeinen niitti olisi erään uuden keskustelijan (kirjaimellisesti) urpoilu ja siitä kuitattu mitätön banni. Kuitenkin vielä kirjoittelen täällä "pääsääntöistä paskaa" (kyseistä keskustelijaa lainaten). Tosiaan, tarpeeksi monta haukkumaketjua suoli24:ään olen saanut täällä kirjoittelemisen vuoksi ja haukkumista täälläkin muutamien keskustelijoiden taholta aina välillä, joita muiden keskustelijoiden haukkumisen sijaan voisi auttaa pitkä banni (joka voidaan luokitella sairaslomaksi) ja sen aikana kehoitus hakeutua asianmukaiseen hoitoon.
Pahoittelut niitä kohtaan jotka ovat tähän päätökseeni närkästyneitä, erityisesti taavetille, koska syytön päätökseeni olet.
Tässä nähdään valitettavasti se, miten jopa 1-2 keskustelijaa voi myrkyttää monen mielen ja keskustelupalstan ilmapiirin aika lahjakkaasti.
Ja eiköhän sinne crimeen pääse rekisteröitymään (ja juttuja lukemaan) halutessaan jos on täällä osannut käyttäytyä, ja muutama banni tuskin sitä estää, kunhan ei niitä ole hankkinut urakalla.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Ärsyttää - näin yltiöisänmaallisena nuorukaisena - tuollainen, että täälläkin törmää sanaan suoli24. Eihän maamme ole Suoli, ei edes Suomalia. Vaan Suomi.

Minun nimeäni saa vääntää:

T: INXS-87

Ja sitten aamun viimeinen melko hidas:

http://www.youtube.com/watch?v=gkLL7JdnIk0
matlockb
Watson itse

INES 7 kirjoitti:Ärsyttää - näin yltiöisänmaallisena nuorukaisena - tuollainen, että täälläkin törmää sanaan suoli24. Eihän maamme ole Suoli, ei edes Suomalia. Vaan Suomi.

Minun nimeäni saa vääntää:

T: INXS-87

Ja sitten aamun viimeinen melko hidas:

http://www.youtube.com/watch?v=gkLL7JdnIk0
Vai että täälläkin törmää sanaan suoli24, täällähän nyt törmää jos jonkinmoiseen asiattomuuteen.
Suomi24:stä kirjoitetaan jo niin yleisesti suoli24:nä että pitää alkaa käyttämään sanaa s24 jotta ei tule vahingossa kirjoitettua sitä väärässä muodossa, vaikka sillä ei isänmaamme kanssa ole mitään tekemistä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
rosamarine
Adrian Monk

Matlockb, sinä olet varmasti asiaan perehtynyt kirjoittaja ja näin, mutta minua on jo pidempään ärsyttänyt tapasi lautamiehissä tehdä itsestäsi marttyyri ja tavallaan löytää aina se vika muualta kuin itsestäsi. Helppo on arvostella muita, mutta aina silloin tällöin voi mennä itseensä ja miettiä omaa käyttäytymistä ja vahvoja kannanottojaan. Sitä paitsi, sulla on paljon mielipiteitä milloin kenenkin käyttäytymiseen täällä, "isällinen" ojentamisesi saattaa olla häiritsevän naiivista.

Täällä on paljon hyviä kirjoittajia, sen kyllä huomaa, kenellä on sana hallussa. Enkä tarkoita nyt niitä, ketkä kopioivat vanhoista alibeista juttuja pilkulleen.

Ainiin, ja minä en ole sinusta avannut ketjuja sinne suomi24 palstalle, ettet edes luulisi. Sanon kyllä tällä puolella, jos/kun siltä tuntuu.
Samoin ärsytyksen päätteeksi voisin kokea ärsytyksenä myös pikkunillittäjät, ketkä painelevat innoissaan vasikointinappeja ja sitten kyttäilevät ja yksäröivät muille, että mä muuten vasikoin tuon ja tuon... Plaah. Halvat on huvit.
matlockb
Watson itse

Voihan tuon tulkita niin että marttyyrin tekisin itsestäni, täällä on vikaa aika monessakin asiassa, varmasti niin itsessäni kuin monessa muussa (enkä tarkoita ainoastaan keskustelijoita).
Tarkoitukseni oli viestilläni vastata taavetin viestiin, ei tehdä itsestäni marttyyriä. Jos viestini täällä (lautamiehissä) niin tulkitset, niin ei siinä mitään, ole hyvä vain, kukin tavallaan.
Sen verran järkevänä rosamarinea pidän etten epäile sinun ketään s24:ssä haukkuvan.
Mutta en ymmärrä miksi minua ei saisi vituttaa se että täällä ei voi sanottavaansa sanoa vaan mennään s24:ään kirjoittelemaan.

E: Olen nyt tähän asiaan sanottavani sanonut, enkä ala enempää rautalankaa vääntämään tästä aiheesta kenenkään kanssa, jos pointtini ei jollekkin tullut selväksi niin yv:nä voi ottaa yhteyttä.
Muutoinkin palstalla viihtyminen varmasti paranee kaikkien kohdalla jos sanottavat sanotaan täällä tai yv:nä eikä availla s24:ään paskaketjuja, joku herkempi voi ihan tosissaan niistä pahoittaa mielensä, itselleni se on yksi lysti mitä siellä puhutaan mutta tiettyjä reaktioita se kuitenkin aiheuttaa.
Lukittu