taavetti kirjoitti:Halikaa mosse ja damsku sovinnon merkiksi.
Minua jäi ärsyttämään matlockb:n ilmoitus, ettei hän postaa tänne vanhoja juttuja. Pistää ne jonnei muualle. Syykin pitäisi tietää; en tiedä syytä enkä löydä enää edes tuota postausta.
Tuo on aivan ymmärrettävää että ilmoitukseni saattaa ärsyttää/harmittaa, vanhempi aineisto tulee toistaiseksi olemaan vain crimessä. Siellä vain rekisteröityneet käyttäjät pääsevät postattuja artikkeleita lukemaan (tämä yksi syy) kerroin tämän erään keskustelijan kysyttyä onko minulla Alibia Nivalan henkirikoksesta ja sen Alibin crimeen skannasin ja kyseinen käyttäjä sinne pääsi rekisteröitymään ja lukemaan juttuja. Tarpeeksi paljon vain kun saa paskaa niskaan niin joskus se viimeinen niitti tulee, en väitä että se viimeinen niitti olisi erään uuden keskustelijan (kirjaimellisesti) urpoilu ja siitä kuitattu mitätön banni. Kuitenkin vielä kirjoittelen täällä "pääsääntöistä paskaa" (kyseistä keskustelijaa lainaten). Tosiaan, tarpeeksi monta haukkumaketjua suoli24:ään olen saanut
täällä kirjoittelemisen vuoksi ja haukkumista täälläkin muutamien keskustelijoiden taholta aina välillä, joita muiden keskustelijoiden haukkumisen sijaan voisi auttaa pitkä banni (joka voidaan luokitella sairaslomaksi) ja sen aikana kehoitus hakeutua asianmukaiseen hoitoon.
Pahoittelut niitä kohtaan jotka ovat tähän päätökseeni närkästyneitä, erityisesti taavetille, koska syytön päätökseeni olet.
Tässä nähdään valitettavasti se, miten jopa 1-2 keskustelijaa voi myrkyttää monen mielen ja keskustelupalstan ilmapiirin aika lahjakkaasti.
Ja eiköhän sinne crimeen pääse rekisteröitymään (ja juttuja lukemaan) halutessaan jos on täällä osannut käyttäytyä, ja muutama banni tuskin sitä estää, kunhan ei niitä ole hankkinut urakalla.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)