Ei, vaan 80 prosenttia. Samainen määrä tänne kirjoittavista joutaisi sinne myös.matlockb kirjoitti:75 prosenttia viesteistä kuuluisi suoli 24:ään.
Väärin! Myös minua. Olen jo aikoja sitten osoittanut syvän huolestumiseni siihen, että näistä asioista on täällä kirjoitettu niin vähän - ja vielä vähemmän asiallisesti. Osalla kirjoittajista on olematon taito tuoda itseään kirjallisesti (ja oletan että myös suullisesti) julki, heidän kirjoittelunsa on kuin esikoululaisen aikaansaannos ja antinsa mitätön.matlockb kirjoitti:Ketä siis kiinnostaa täällä nykyään enää henkirikokset ja venhemmat kadonneet?? EI KETÄÄN (paitsi minua).
-Vanha totuus, että jos ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitä, pätee edelleenkin.
Vedä välillä henkeä, vähennä tuota v-alkuisen sanan käyttöä. Sen tenho katoaa toistuvaisuuksissa ja kääntyy lopulta kirjoittajaa itseään vastaan. Skoone on arvokas henkilö minfossa, mutta näiden kahden muun tuotoksista en ole kovinkaan vakuuttunut. Johtunee ahdasmielisyydestäni ja siitä etten ole käynyt Mehikossa kuten tuo mopoterroristi...matlockb kirjoitti:Joten katsokaa peiliin ja hävetkää, onhan skoone ny Vittu ollu palstalla vuosia joten kuunnelkaa häntä. Vielä enemmän nimimerkkejä Mopoterrotistri ja kaiken eniten nimimerkki Nux Vomicaa, heillä on jotain annettavaakin palstalle, älkää heitä(KIN) karkottako täältä kohti vittua!.
Kannattaako noista nyt noin jumalattomasti tuohtua? Käy välillä vaikka ulkona. Ei siellä ole niin vaarallista kuin mitä lehtiuutisista voisi päätellä. Tai pidä vaikka kahden vuoden tauko - kuten minä. Ja palaat takaisin vain huomataksesi, että mikään ei ole muuttunut...matlockb kirjoitti:-Suoli24:n sanoin, ystävällisesti mätälokki b-sarjaa, haistakaa nyt OIKEESTI SE VITTU!!!!!!!!!!!!!.
Niin minäkin. Ja aina takonut vaan päätäni seinään. Ylläpidolle ja/tai modeosastolle kirjoittaminen tmv. lähestyminen on yhtä tyhjän kanssa. Kertovat tiimin saaneen vahvistusta, mutta tuo vahvistus on näemmä vain itsetarkoitus. Vai onko aikomus saada jotain näkyvääkin aikaan; aiheiden siirrot, otsikoiden vaihdot, päällekkäisyyksien lukinnat, yleishöpinän yms. joutavuuksien poistamiset...matlockb kirjoitti:E: Olen pyrkinyt tekemään alustuksia jutuista jotka kiinnostavat lukijoita, mutta tähän asti olen vain saanut paskaa niskaani, vaikka olen vilpittömästi pyrkinyt tekemään aloituksia jutuista jotka herättäisivät keskustelua ja kiinnostaisivat lukijoita, toimittaja kun olen.